Part 14

984 71 28
                                    

Zili çaldım. Kapı açıldı.

'Hoşgeldin aşkım!'

Almila kocaman gülümseme ile kollarını boynuma sarınca karşılık vermedim. İfadesiz bir yüzle ona bakıyordum.

'Bir sorun mu var sevgilim?'

'Bana kimliğini getir.'

'Ne?'

'Sana ne diyorsam onu yap!'

Almila bağırmamdan ürktü ve yavaş adımlarla bir odaya yöneldi. Çantasını geri getirip içinden kimliği çıkardı.

'Almila Yazsoy yazıyor burada. Hani Nisa?'

'Şey, o benim göbek adım, kimlikte yok.'

'Yalanlarını kesecek misin?'

'Aşkım, ne yalanı?'

'Ya hala beni salak yerine koyduğuna inanamıyorum Almila! Kes ya oynamayı!'

Almila ağlamaya başladı.

'Bana bağırma, ben seni elden kaçırmamak için yaptım, nasıl öğrendi..?(ağlayarak konuşur)

'Hesabını ve adını çaldığın, benim gerçek duygular hissettiğim o kız, Nisa, hesabını senin ruhun duymadan geri aldı ve bana ulaştı, ben ilkten inanmakta zorlandım, ama doğruymuş ya!'

Almila ellerimi tutul bana sarıldı.

'Ne olur özür dilerim hepsi seninle olmak içindi lütfen benden ayrılma seni çok seviyorum lütfen bırakma beni ben sensiz yapamam.'

Almilaya olumsuz anlamda kafa salladım.

'Üzgünüm ama beni aptal yerine koydun, hoşlandığım insanın duygularıyla oynadın, onun aşkını çaldın, insanları çaresiz bıraktın, bana yalan söyledin, başından beri olmaması gereken sendin!'

'Madem öyle, o zaman neden beni öptün? O zaman yalanlarımdan haberin yoktu! Sen de beni seçtin, ben seni zorlamadım!'

'Hayır, beni seni seçmedim, sen beni seni seçmem için zorladın, ama buraya kadar Almila, ben yokum.'

'Gidemezsin, beni bırakmana izin vermem.'

'Senden izin istemiyorum.'

'Benden ayrılacağına pişman olursun, yapma!'

'Benim en büyük pişmanlığım seninle geçen yalan dolu 2 ayımdı.'

Almila gözlerini silip beni geriye doğru itikledi.

'Defol git evimden.'

Tek kelime söylemeden evden çıktım. Kendimi kandırılmış ve kırık hissediyordum. Nisa'nın bana verdiği telefon numarasını aradım ve konumunu istedim. Bana konumunu yolladı ve yanına gittim.

'Haklıymışsın, beni kandırmış.'

'Doğruları görmene sevindim.'

'Şimdi ne olacak?'

'Üzgün müsün. Ayrıldın mı ondan?'

'Evet, ayrıldım. Kovaladı beni en sonunda. Sana geldim.'

'Ben onun sende açtığı yaraya ilaç olurum.'

'O bende yara açmadı, boşluk hissi bıraktı. O da senin yokluğunmuş meğer, son zamanlarda hissetmişim ki bugün ona heyecanımı kaybettiğimden bahsetmiştim hatta.'

'Ben gelmeseydim onunla devam edecektin ama.'

'Bir süre sonra biterdi.'

'Peki seni hiç bulamasaydım?'

'Ben seni yine bulurdum Nisa.'

'Ben gerçeğim bana inan.'

'İnanıyorum.

Gülümsedik ve önüme döndüm. Şimdi gerçekten kaybettiğim duygularımı bulmuş gibiydim.

Twitter Aşkı - GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin