'Aylin? Sen napıyorsun burada?'
Aylin umarım hiçbir şeyi duymamıştır.
'Hiç kanka ya, o kızla seni uzaktan gördüm de bakayım dedim, kim o?'
Bence hiçbir şey duymadı, eğer duysaydı yüzünden belli olurdu. Ben bilirim Aylini.
'Şşey ya kuzenimin arkadaşı, benim de arkadaşım karşılaştık öyle konuştuk.'
'Ama o kız geçen gün bana seni soran kız işte, uzaktan anlamadım ama yakından seçtim yüzünü, o işte?'
'Aman Aylin dedim ya, yeni tanıştık zaten. Hadi içeri girelim derse geç kalıcaz.'
Aylin itiraz etmeden önümden ilerlemeye başladı. Vallahi bu kızdan da hiçbir şey kaçmıyordu pes.
Derste tahmin ettiğim gibi aklım hep Nisaya gitmişti. Hiçbir şekilde odaklanamamıştım. Teneffüs zili çalınca aylin kantine gitti ve ben de telefonumu elime aldım.
Güneşim☀️ : Nasıl gidiyor 😋
Almila 🦋: Teneffüste bahçedeki direğin altında buluşsak mı? Konuşmak istiyorum.
Bu Almila'nın adını da değişmeyi unutmuştum. Rehbere gidip değiştirdim.
Ben: İstemiyorum Almila. Konuşacak bir şeyimiz kalmadı bence. Uzatma.
Ben: Söylemiştim, aklımdasın ama hep sen🥺
Ben: Sen nasılsın😵💫Dolandırıcı Almila: 2 dk gel yaa ölmezsin
O sırada Nisa'nın mesajı tek tik olunca derste olduğunu kestirmiştim. Okul saatlerimiz uyuşmuyordu. O muhtemelen kendi teneffüsündeyken ben dersteydim. Ama istemediğim ot burnumun dibindeydi! Bahçedeki direğin altında bekleyen Almila'nın yanına gittim.
'Ne istiyorsun?'
'İpek, ben gidiyorum.'
'Nasıl? Nereye?'
'Babamın işi başka yere taşınıyor, ayrılıyoruz şehirden.'
'Yaa, hayırlısı olsun o zaman, ne diyeyim.'
'Teşekkür ederim, ben seninle vedalaşmak istedim.'
'Güzel yaptın, baştan öyle söyleseydin terslemezdim.'
'Terslemekte haklısın, kötü şeyler yaptım.'
'Evet, baya kötü.'
'Ama bak böylesi iyi olmuş, eğer senle olsaydık şu an ayrı düşecektik, böylesi daha iyiymiş.'
'Bu şekilde düşünmene sevindim. Bence de böylesi daha iyi.'
'Ben şimdi çıkıyorum, uçağımız öğlen. Daha görüşemeyeceğiz.'
'Bu kadar erken mi?'
'Evet. Bu yüzden seni görmek istedim.'
'Hadi ya, üzüldüm.'
'Üzülme, sen yoluna baktın bile, gördüm seni o kızla, üzülecek olan benim, alıştım gerçi ama'
'Bak Almila. Hatandan ders almışa benziyorsun. Olgunlaşmışsın, istersen arkadaş kalabiliriz.
'Gerçekten mi?'
'Evet tabi ki.'
'Bu iyi olurdu ama üzgünüm yapamam, en azından sana olan duygularım hala tazeyken bunu yapamam'
'Hiç sorun değil, ben beklerim, beni aşarsan istediğin zaman mesaj at, arkadaş dost oluruz.'
Almila gülümsedi ve gözünden yaşlar süzülerek bana sarıldı. Sarılışına karılık verdim ve el sıkıştık.
'Kendine çok dikkat et olur mu? Hayatın çok güzel geçsin, güzel aşklar bul, iyi arkadaşlıklar edin.'
Almila kafasını salladı ve gülümsedi.
'Sen de kendine iyi bak, içimde hep uhte kalacaksın, güzellik. Görüşmek üzere.'
Gülümsedim ve arkamı dönüp sınıfıma ilerledim.