Part 24

662 51 12
                                    

'Tamam içeri gel bari dışarısı soğuk.'

Nisa gülümseyerek içeriye girdi. Gözümü tvden ayırmadan ona soru yönelttim.

'Neden geldin?'

'Seni özledim, tvden kafanı çevirip bana bakar mısın?'

'Kusura bakma ama sana hala kırgınım, beni resmen kovdun.'

'Biliyorum çok pişmanım seni o kadar çok özledim ki.'

Nisaya döndüm.

'Ben de seni özledim.'

Hafifçe gülümsedim ve ikimiz de kalkıp birbirimize doğru yürüdük. Ona sarıldım ve elimle sırtına dökülen kızıl saçlarını okşadım.

'Saçlarını bile özledim güneşim.'

'Çok aptalız biz, çok.'

Onun boynuna bir öpücük verip geri çekildim. Saçlarını sevip kendime çektim ve dudaklarına doğru atılıp öpmeye başladım. Nisa da öpücüğüme karşılık verip dudaklarımı kendi dudaklarıyla sıkıştırdı ve elleriyle beni kendine hapsetti. Dudaklarının sıcaklığıyla mest olurken ona olan özlemimi gideriyordum. Son bir hamle ile alt dudağını öpüp geri çekildim.

'Bu iyiydi.' Dedim.

Nisa gülümsedi ve kendimizi koltuğa attık.

'Ahh bu çok güzeldi.'

Nisa bana bakıp güldü.

'seni çok seviyorum.'

'ben daha çok seviyorum ki.'

Nisa dudaklarını büzüp kaşlarını çattı.

'Saçma, ben daha çok ama neyse tartışmayalım.'

'Peki güzelim öyle olsun.'

Nisayı incelerken aklımdan tuhaf düşünceler geçiyordu. Onu ne kadar istediğimi hissetmiştim. Yanına doğru sokuldum ve elimi boynuna götürüp okşadım. Nisa da bana döndü.

'Sevgi pıtırcığı mısın sen?'

Gülümsedim ve elimi kazağından içeriye soktum. Yavaşça elim göğsüne ulaşınca Nisa eliyle elimi durdurup çıkardı ve diklendi.

'Napıyosun İpek?'

Şaşırarak ayağa kalktım.

'Ne yaptım ki sadece şey...'

'Neden bunu yaptın?'

'Ben sadece hoşuna gider diye düşündüm.'

'Hayır aklından ne geçti söyle.'

'Yani ben, sadece seninle birlikte olmak istedim.'

'Peki bana sordun mu?'

'Sormadım ama sevgilimsin diye sorun olmaz diye düşündüm, özür dilerim.'

'Zamanı gelince olur acele etme lütfen, ben sana dedim bu konularda çekingenim diye, bir de senle şey yapacak zamana gelmedim.'

'Tamam canım özür dilerim benim hatam kendini rahat hisset olur mu?'

Nisa kafasını sallayınca onun önüne geçip ellerimle saçlarını okşadım.

'Özür dilerim bebeğim lütfen affet.'

'Sorun yok İpeğim.'

Nisa gülümseyince alnını öpüp geri çekildim ama bu konu beni rahatsız etmişti. Kendimi sapık gibi hissetmiştim ama böyle tepki vereceğini nereden bilebilirdim ki?

Nisa gidince moral bozukluğu ile odama gittim. Telefonuma baktım.

Almila: Hala küs müsünüz?
Almila: üzüldüm.

Almila'nın 3 saat önce yolladığı mesajlara baktım. Nisa ile 1 haftadır aramız açıktı ve ben de o günden beri Almila ile konuşuyordum. Bunlar oldukça arkadaşçıl konuşmalardı. Beni aştığına ikna olmuştum.

Ben: hayır canım ya yazamadım kusura bakma
Ben: ama Nisa geldi barıştık biz😜

Almila: hm ne güzel sevindim😄
Almila: ben de diyorum nerde bu kız...
Almila: Aşıklar barışmış he 😌

Ben: aslında biraz kendimi kötü hissettim

Almila: Neden?

Ben: ben Nisa ile birlikte olmak istedim ama reddetti...

Almila: Kötü hissetme nerden bilebilirdin?

Ben: Doğru..

Bunu ona anlatmam ne kadar doğru bilemiyordum ama telefon rehberine girip Almilaya tıkladım ve aradım. Onunla konuşmak beni rahatlatacaktı bence..

Twitter Aşkı - GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin