Wanda's Wife🐝: Beni gülümsettin
Wanda's Wife🐝: Beni nasıl düşündün anlatsanaUzaylı dükkanı 🏳️🌈: Hiç görmediğim yüzün ve bedeninin hayalini aklıma getirdim, sana sarılıyordum
Wanda's Wife🐝: Bana sarılma şansın var. Aynı yerde yaşıyoruz
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: ah biliyorum
Nisaya verecek cevap bulamayınca Almila'nın yanına gitmek için evden ayrıldım. Normalde yürüyüş yapan bir insan değildim. Ama Almila teklif edince geri çeviremezdim.
Kısa bir yürüyüşten sonra yanına vardım. Beni görünce gülümsedi. Yanıma yanaşıp tek eliyle sarılıp geri çekildi.
'Her zaman yürüyüş yapar mısın?' Diye muhabbet açılsın diye soru yönelttim.
Gülümsedi ve kafasını salladı.
'Evet.'
Kafamı salladım ve yürümeye devam ettik. Anlamsız bir şekilde sessizce yürümeye devam ediyorduk. O sırada aklıma Nisaya cevap vermediğim gelmişti. Twittera girdim.
Wanda's Wife🏳️🌈: Kendini benden bu kadar gizleme
'İpek, çok güzelsin.'
Duyduğum cümle karşısında şaşkınlığımı gizleyemedim ve Almilaya döndüm.
'Teşekkür ederim ama ne alaka şimdi, utandırdın.'
'Bilmiyorum ya sana baktıkça içim açılıyo, neden bu kadar güzelsin? Diğer kızlara haksızlık bu.'
'Abartma Almila, sen de çok güzelsin, asıl sen neden bu kadar güzelsin, sana bakınca moralim bozuluyor.'
'Cidden mi?'
'Evet fazla güzelsin.'
'İpek sana söylemem gereken bir şey var, otursana.'
Almilaya kafa salladım ve bir banka oturduk.
'Seni dinliyorum.'
'Ben birinden hoşlanıyorum.'
Almila bunu direkt söyleyince kalbimde biraz kırık hissetmiştim. Ben de benimle ilgileniyor sanıyordum aptal gibi. Dümdüz arkadaş gibi görüyormuş meğer. Yüzüm düşmüştü.
'Ya kimden?'
'Söylemeye korkuyorum.'
'Neden korkuyorsun?'
'Beni yanlış anlayıp reddeder diye.'
'Saçmalama Almila, neden yanlış anlasın? Cesaretini topla ve kendin ol yeter. Hem reddetse bile içinde kalmaz işte, denemiş olursun.'
'Emin misin?'
'Eminim.'
'İpek senden hoşlanıyorum, hem de uzun zamandır, senle tanışmadan önce bile.'
Gülümsememe engel olamayarak ona döndüm ve gözlerimi büyüterek ona baktım.
'Bb-benden mi?'
'Hetero olmadığına yüzde yüz eminim, ne diyorsun?'
'Almila benimle ilgilendiğini tahmin ediyodum ama uzun zamandır olduğuna şaşırdım ben.'
'Evet uzaktan görmüştüm seni, ondan sonra sürekli etrafında dolanıyordum ama sen beni ilk kez geçen hafta ışıklarda gördün, sonra cesaret bulup sana yaklaştım.'
'Evet, o gün seni ilk gördüğümde çok etkilenmiştim.'
'O zaman duygularımız karşılıklı he?'
'Almila, bu çok güzel bir şey ama benim de söylemem gereken bir şey var.'
'Ya neymiş o?
'Benim konuştuğum biri var.'
Almila sabit bakışlarla bana baktı ve önüne döndü. Yutkundu.
'Anladım, sorun yok.'
'Çok özür dilerim Almila, seni üzmek istemezdim ama onunla konuşuyorum, kimseyi üzmek istemem.'
'Sorun yok İpek, seni zorlayamam, açıldım sadece, içimde kalmadı işte.'
'Keşke daha önce karşıma çıksaydın.'
Almila bana dönüp hafifçe gülümsedi.
'Neyse, arkadaş kalmaya devam edelim biz.'
Cevap vermeden gülümseyip kafa salladım.
Daha fazla konuşmadan yürüyüşü tamamladık ve ayrıldık. Eve gidince telefonumu internete bağlayıp bildirimlere baktım.Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Endişelerim var
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Sana güveniyorum ama çekiniyorum işteUzaylı dükkanı 🏳️🌈: Ama konuşman çok tatlı, beni çeken şey sohbetin
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Seninle sabahlamak istiyorum güzelim
Uzaylı dükkanı 🏳️🌈: Güzelim dedim çünkü eminim çok güzelsindirMesajlara gülümsedim ve aklıma Almila'nın da beni böyle kaydettiği gelince acı bir şekilde gülümsedim.