'Almila seni rahatsız ediyor mu?'
Nisaya dönüp kızıl saçından önüne düşen tek parçayı kulağının arkasına iliştirdim.
'Hayır, sessiz, sinsi sinsi bakıyor.'
'Bir planı mı var acaba?'
'Sana söylemem gereken bir şey var Nisa.'
'Ah bu ses tonu hoş değil.'
'Aslında bunu sana daha önce söyleyecektim ama seninle geçirdiğim her an çok güzeldi. Hiçbirini mahvetmek istemediğim için sustum.'
'Şşh rahat ol. Söyle, dinliyorum.'
'Almila benimle konuşmak istediğini söyledi geçenlerde. Okulun sakin bir köşesine gittik. Konuştuk.'
'Hm, ona geri dönmeni falan mı istedi?'
'O beni öptü. Ama karşılık vermedim, sonra ıslak mendille dudağımı sildim falan, özür dilerim.'
Nisa'nın yüzü birden donuklaştı. Beklemiyordu tabi.
'Demek seni öptü.'
'Evet. O kadar ama başka hiçbir şey olmadı.'
'Bak, İpek, zaten yaşadıklarım bana zor geliyor. Sen hayatıma girdiğinden beri ağladığım gün sayısı ne kadar arttı biliyor musun? Şurda kaç gündür mutluyum, onu da bozdun bravo.'
'Ama söyledim ya ben karşı-
'Ben anlamam kızım, ben böyle şeylere tolerans göstermem. Madem seni rahatlıkla öpebiliyor, demekki bir şeyler bitmiş değildir.'
'Ssen ne dediğinin farkında mısın? Ben eğer ona karşı bir şey hissetseydim ondan ayrılıp sana gelir miydim?'
'Güvenim kırıldı İpek, olanlara zar zor katlanıyorum. Bence en iyisi bir süre görüşmemek.'
Nisa'nın yanımdan kalkıp gidişini şaşkın gözlerle izlerken hiçbir şey yapamadım. Keşke ona söylemeseydim diye içimden geçirdim ama bu kadar abartılı bir tepki vereceğini düşünmezdim. Etrafa bir süre göz attıktan sonra hızlıca ayağa kalktım. Nisaya göz attığımda baya uzaklaşmış gözüküyordu . O sırada yanımdan bisikletiyle geçen birini durdurdum.
'Hey sen, bisikletini versene birine yetişmem lazım.'
'Oldu canım enayi mi yazıyor?'
'Al şu telefonumu beni burada bekle o zaman enayiciğim.'
Çocuk yüzüme bön bön bakarken telefonu eline tutuşturup bisiklete atladım ve hızla Nisa'ya doğru sürmeye başladım. Ona doğru yaklaşırken yavaşlamaya çalıştım ama ters giden bir şeyler vardı. Bisikletin freni çalışmıyordu lan! Nisaya çarpacaktım! Ayaklarımı indirerek zar zor durdurmaya çalıştım ama artık olan olmuştu.
Gümm....