Kapının arkasına yasladığı bedenimi ona bıraktım.
'Beni ne hale getirdin, sana doyamıyorum.'
Gülümsedim ve Nisayı kendime çekerek tekrar dudaklarını öpmeye başladım. Eliyle belimi tutup öpüşüme karşılık verirken nefes alışverişimiz de hızlanıyordu.
'Daha fazlasına izin vermiyorsun, ayrılsak daha iyi.'
Nisa kafasını salladı ve yatağımın üzerine çıkarak beni de yanına çekip kollarını omzuma sardı.
'Güzel bebek kokulum benim, mmm yerim seni.'
'Çok şirinsin yaa seen.'
Nisa burnunu burnuma sürterek yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.
'Bu arada gizlemene gerek yok, Almila ile konuştuğunu biliyorum.'
'Ne?'
'Hadi ama hiç oynama İpek, biliyorum konuştuğunuzu.'
'Sen telefonumu mu kurcaladın?'
'Hayır, Almila söyledi.'
Şaşkınlıkla Nisaya baktım.
'Almila sana mı söyledi? Ne alaka?'
Nisa oturduğu yerden dik bir pozisyona girdi.
'Bak, bunu gizlemek istiyordum ama sana haksızlık etmek istemiyorum daha fazla, her şeyi anlatacağım.'
Yüzümün kızarıklığı artmaya başlamıştı. Bunun sonucu iyiye gitmeyecek gibi geliyordu.
'Neler oluyor Nisa?'
'Beni bölmeden yargılamadan dinle tamam mı? '
'Tamam.'
'Ben ve Almila arkadaşız, en baştan beri birbirimizi tanıyorduk.'
'NE?'
'Şaşırman normal , ama bölme dediğim gibi.'
Şu an beynimde koca çengelli soru işaretleri dönüyordu ve kalbim şimdiden sıkışmaya başlıyordu. Fakat onu bölmeyecektim.
'Onunla arkadaştık ve ben sürekli sizin okulun oraya geliyordum. Bir gün seni gördük ve aynı anda beğendik. Sonra ikimiz didiştik seni hangimiz tavlarız diye. Yani tavlamak derken ikimiz de seninle konuşmak istiyorduk ama didişiyorduk. Sonunda iddiaya girdik.
'İddiaya girdiniz, benim üzerimde?'
'Evet, çok üzgünüm, iddiayı kaybeden burayı terkedecekti.'
'Yyya-ni Almila o yüzden mi gitti?'
'Evet, babasının işi yüzünden falan değil, baya gitti işte.'
'Lanet olsun, inanamıyorum size ya.'
'Başta ben kazanıyordum, sen okulda hem almila ile hem de benimle konuşuyordun ama benden hoşlandın sen, Almila bunu hazmedemedi ve gerçekten hesabımı çaldı. Burası gerçek, ben seni gerçekten sevdim. Almilanın aşkı gerçek değildi, onunki hırstı. Kazanma hırsı. Sonra olanları biliyorsun. Onunla konuşuyorsunuz kendisi söyledi işte. Üzgünüm seni böyle tanımak üzücüydü ama önemli değil. Ben hala seni çok seviyorum, sır olarak kalmasın diye anlatmak istedim.
'Tamam, şimdi ben seni bölmedim, konuşma sırası bende. Evet Almila baştan beri şüpheliydi, yaptıklarını yargıladık. O beni sevdi sevmedi bilemem ama ben sana inanmıştım. Samimiyetine masumiyetine inanmıştım. Şimdi karşımda iddia diyorsun Almila ile arkadaştık diyorsun, bu sana yakıştı mı Nisa? Beni ne kadar üzdün şu an biliyor musun? Kendimi mal gibi hissediyorum anlıyor musun? Neden yaptın bunu bana he neden? Neden susmaya devam etmedin? İstemiyorum tamam mı? Sen de Almila da aynı boksunuz ve derhal hayatımdan çık, istemiyorum!'
Nisa karşımda susarak ağlamaya başladı. Ona ben de eşlik ediyordum.Nisa titreyerek konuştu.
'Ayrılmak için anlatmadım. Şu an kızgınlıkla söylüyorsun, biraz düşün ve sonra karar ver olur mu?'
'Hayır. Düşünülecek bir şey yok, ben sana artık aynı gözle bakamam, lütfen zorlaştırma ve git, sen de terket burayı, görmeyeyim seni, unutması daha kolay olur.'
'Bu mu son sözlerin?'
'Bu.'
'Gidiyorum o zaman ben, İpeğ-
'Sakın bana İpeğim deme, sana inanmak istemiyorum, sus ve git.'
Nisa gözlerini silerek kafasını salladı ve ayağa kalktı. Elleriyle omzumu tutup başıma bir öpücük verince ses çıkarmadım. Çıktığı zaman kapının sesini duyunca hıçkırdım ve içimde tuttuğum çığlığımı dışarıya verip sesli bir şekilde içimdeki zehiri akıttım. Telefonu elime aldım ve Almilaya girdim. Ses kaydı açtım.
'Neler yaptığınızı biliyorum. Nisa bana her şeyi anlattı. İkiniz de çok kötüsünüz. Keşke sizi sevmeseydim. Keşke beni görmeseydiniz. Ha sana teşekkür ederim sözünü tutup burayı terkettiğin için, sakın daha geri gelme tamam mı? İstemiyorum sen de git.'
Ses kaydı mavi tik olunca Almilayı da engelleyip telefonu yatağımın üzerine fırlattım ve gözyaşlarımı sildim. Daha akacaklardı ama şimdi zamanı değildi. Şimdi odaklanmam gereken tek şey kendim ve intikamımdı.