Almila ile olan ilişkim tam 2 aydır devam ediyordu. Hala bana twitterdan yazdığı zamanlar oluyordu. Fakat ben artık ilk günkü gibi heyecan duyamıyordum.
Ben o twitterdaki uzaylı dükkanı 🏳️🌈 isimli Nisa'ya ve kendisini hep gördüğüm Almila'ya duyduğum heyecanı onun aynı kişi olduğunu öğrendiğim günden beri yitirmeye başlamıştım. Fakat onu sevdiğimi hissediyordum. Kendi kendime güzel bir ilişkinin içindesin bunu mahvetme diye uyarılar yapıyordum.
'Ne düşünüyorsun sevgilim?'
Diyerek elini omzuma attı Almila.
'Hiçbir şey, oturuyorum öyle.'
Bana kafasını sallayarak sustu.
'Farkında mısın, benim modum düşük olduğu zaman beni yükseltmek yerine sen de mod düşürüyorsun.'
Almila kaşlarını şaşırmış bir biçimde kaldırdı.
'Çünkü sevgilimi düşük modda görmek beni üzüyor.'
'Ama senin beni güldürüp moralimi yükseltmen lazımken benle beraber üzülüyorsun.'
'Ne yapmamı bekliyorsun benden İpek?'
'Bana iyi gelmeni istiyorum.'
'Sana iyi gelmiyor muyum?'
'Sanırım artık bilmiyorum, 2 aydır sürekli aynı şekilde ilerliyoruz. İlk zamanlar güzeldi ama rutine dönüştük.'
'Bence sen uykunu iyi alamadın bugün dimi? Neyse ben gidiyorum sen temiz kafayla gelirim yanına.'
Almila üzgün bir yüzle ve sinirli bir tavırla yanımdan kalkıp gitti.
Wanda's Wife 🐝: yeni bit tweet
'Ooops, Almila ile limoni olduk, ilişki tavsiyesi vermek isteyen?'
Twitterdan birkaç yakın arkadaşıma olayı anlatınca bizi çok desteklediklerini asla ayrılmamamız gerektiğini ve ona biraz zaman tanımamı istediklerini dile getirdiler. Galiba ona haksızlık etmemeliydim. Hızlıca ayağa kalktım ve onu bulmak için yola koyuldum. Sınıfına gittim ve bir arkadaşını durdurdum.
'Almilayı gördün mü?'
'Evet gitti o.'
'Nereye?'
'Az önce müdürden izin kağıdı alıp çıktı, ağlıyordu.'
'Ağlıyor muydu?'
'Karnı ağrıyormuş.'
'Tamam sağol.'
Şimdi kendimi çok kötü hissediyordum. Durup dururken kızı üzmüştüm. Mecbur okul çıkışı ona gidecektim.
Ben: Sevgilim, seni üzdüm, özür dilerim. Bugün cidden kafam bulanıktı. Ağlayarak çıktığını duyunca gerçekten kahroldum, lütfen bana çok kırılmadığını söyle, çıkışta sana en sevdiğin tatlıyla birlikte geleceğim, seni çok seviyorum.
Almila 🦋: evet benden ayrılacağını falan düşününce çok üzüldüm 🥺
Almila 🦋: seni seviyorum 🥺🥺
Ben: şu an kendimi tokatlayasım var 😢
Almila 🦋: aşkım unutma kıbrıs tatlısı çok severim 😘
Haydaa, bu kızın da üzüntüsü bu kadardı işte. Kahkaha atarak telefonu cebime attım.
Arkamı döndüğümde aylinle karşılaştım.'Kanka nerdesin seni arıyorum ya sabah beri.'
'Söyle aylin burdayım?'
'Az önce okulun dışından bir kız bana seni sordu. Ben de evet yakın arkadaşım dedim, seni görmesi lazımmış mutlaka.'
'Allah allah kim o?'
'Adı Nisaymış.'