Luku 2 Laulu.

171 3 0
                                    

Y/n POV

"Noniin! Nyt kaikki ovat saaneet esitykset tehtyä joten voidaan lopettaa tunti ja lähettää Blind Channel matkoihinsa! Kiitos paljon!" Opettaja sanoo vilkuillen jätkiä ja luokkaani. "Kiitos. Tullaan ehdottomasti vielä uusiksi joskus!" Sanoo tämä kaunis sinisilmäinen mies.

Kaikki lähtevät pois luokasta paitsi Blind Channel. Jään vielä pakkaamaan kirjoja luokkaan. Eli olen siis vain bc jätkien kanssa samassa tilassa. Kiusallista. "Olit muute oikeesti iha helvetin hyvä!" myöntää tänä O- Olli? Kai se oli hän. Minua kiinnostaa niin paljon jotenka päätin kysyä: "Hei, mikä sun nimi olikaan?" Katson tätä silmiin ja esitän pienen hymyn kasvoillani. "Aah, voi y/n, mun nimi on Olli. Sun opettajaskin sano sen tossa parikin kertaa🤓" Olli sanoo vähän virnuillen. "No voi hitto. Mut Olli haluisitko vetää pienen duon mun kanssa?" Kysyn vähän liiankin innoissani. "Hei tota Olli me lähetään tohon luokan ulkopuolelle nii tuu sit jossai vaihees!" Sanoo tämä mustatukkainen "baby of the band" vai mikä se oli :D "Juu." Vastaa tämä Olli lyhyesti. Pakko sanoa. Hän on kyllä upein näkemäni mies. Olen kyllä liian nuori hänelle, mutta en mä tässä mitään naimisiinmenoa ole suunnittelemassa. "Totta kai haluan! Soitetaanko molemmat bassoo vai?" Vastaa tämä hieman sarkastisen kuuloisesti. "Nooh. Sinä päätät:D" Päätän vastata.

Ollin POV
"Nooh. Sinä päätät:D" Vastaa tämä y/n. "Noh tehäänkö niin että sä soitat ukulelea ja mä bassoo?" Vastaan vähän sillä äänellä, että toivon hänen suostuvan. "Tehdään näin:)" Hän vastaa suloisella äänellään. Otan bassoni ja hän ottaa ukulelen luokasta. "Ookko valmis?" Kysyn. "Aina valmiina" Hän sanoo taas suloisella ja hennolla äänellä.

Aloitamme soittamisen ja meidän piti vissiin vaan soittaa mutta hän päättää tirauttaa vähän sanojakin kauniilla äänellään. Lopetan soittamisen varovasti ettei hän lopeta, sillä halusin kuunnella tätä upeaa ääntä. Katson häntä samalla tavalla kun syntymäpäivilläni saisin puhtaita sukkia. Aivan mieletöntä! Hän lopettaa ja katsoo minua. "Hei hei hei hetkonen miksi sä et soittanu!" Kysyy hän muka vihaisesti. "Hei haloo miksköhän!? Oot niin hyvä etten pysyny enää tahdissa kun kuuntelin sun upeaa ääntä!" Vastaan rauhallisesti ja lähestyn askeleen tätä kaunista ihmistä.

Y/n POV
'DINGDONG DINGDONG HALOO! Onko tämä unta! Onko tämä unta! Herätä mut!!! voi ei. Ei tää oo unta!?!?' Mietin päässäni kun samalla koko vartaloni valloittaa perhoset. HÄN LÄHESTYI MUA! ASKELEEN! Okeiokei mun pitää rauhoittua ja sanoa jotain!? Oon tuijottanut sitä jo varmaan minuutin sanomatta mitään!? okeihhh. "K- Kiitos!" Vastaan kun sain rauhotettua itseni. Katsomme toisiamme silmiin ja lähestymme toinen toisen kasvoja. Ollaan juuri siinä pisteessä että oltaisiin suudeltu kunnes luokkaan rymyää musiikin opettaja. "Hei y/n! Miksi te olette täällä sulla on ollut tunti jos varmaan 15 minuuttia! Miksi sä et ole siellä!" Sanoo musiikin opettaja hyvin hämmästyneesti. "Anteeks! Me vaan haluttiin kokeilla soittaa jotain mut meen nyt!" Otan takin sekä kassini ja lähden juoksemaan kohti seuraavaa luokkaa jossa on minun tunti. Huhhuh mitä menoa. Hiton opettaja. Mutta ihmettelen edelleen.

Moikka! Tässä ois taas uus jakso! Toivottavasti tykkäät!
~readmybookspweasee

eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)Where stories live. Discover now