Luku 16 Rakastan sua.

122 5 1
                                    

Ollin POV
Olemme löhöillyt vain sohvalla. Jälleen kerran katsottu leffaa, syöty ja nautittu toisistamme. Tällä hetkellä istun sohvalla y/n:in pää reisilläni.
Silittelen hänen pehmoista tukkaa samalla kun hän on aivan nukahtamaisillaan. "y/n." Sanon hiljaa ja tämä aukaisee silmänsä. "No?" Hän vastaa ja katsoo minua. "Mä rakastan sua." Myönnän ja tästä y/n vasta ilahtuukin. Hän nousee istumaan viereeni ja otan tämän kainaloon. "Mäkin sua." Hän vastaa hiljaa vierestäni. Suutelen tämän otsaa ja nojaan pääni hänen päätänsä vasten.

"Mä meen avaamaan." y/n sanoi kun joku pimpotti ovikelloa.

Y/N POV
Kävelen eteiseen, ja avaan oven. Voi vitun vitun vittu. Gabriel. "Mitä sä täällä?" Kuiskaan niin ettei Olli kuulisi. "Tulin sua tapaamaan tietysti." Hän sanoo hymyillen ja astellen hitaasti minua lähemmäs.
"Joo mä en tiedä mitä sä kuvittelet juuri nyt, mutta lopeta se. Sä voit painuu helvettiin." Sanoin ja aivan varmasti Olli kuuli tuon. Voi helvetti.

"Kuka sä oot?" Olli sanoi takaani kävellen viereeni. "Entä sä?" Gabriel vastaa.
"Olli. Hauska tutustua." Olli sanoo vittuilevasti ja kättelee tätä. That's my man. "y/n. Siitä tän päiväsestä." Gabriel aloittaa. Voivittu. "Siis, mitä tänään on tapahtunu? Ihmettelin kun olit niin läheisyydenkaipuunen tänään." Olli sanoo katsoen minua. "Kerronko mä vai kerrotko sä?" Gabriel sanoo katsoessaan minua. "Gab-"
"y/n pussas mua välkällä. Mhm pussas."
Gabriel väittää. Vittu mikä kusettaja. Avasin suuni mutta en saanut sanottua mitään. Katsoin vaan Ollia joka näytti surulliselta. "Mitä?" Olli sanoi pettyneellä äänellä. "Niimpä. Huora mikä huora." Gabriel tokaisee. Nyt meni yli. Onnea vaan. "Jumalauta nyt sä vittu piät sen turpas kiinni! Sä vittu valehtelet minkä kerkiät ja ahistelet! Ja nyt, sä painut vittuun täältä!" Huudan ja tönäisen tämän ulos. Laitan oven kiinni ja nojaan sitä vasten hitaasti liukuen maahan.
Olli vain katsoo minua edelleen pettyneenä. "Mitä toi oli?" Hän kysyi pienen hiljaisuuden jälkeen.
"Se valehteli." Sanoin itkun partaalla.
"Hei mennään tonne sohvalle niin jutellaan." Olli käveli minua lähemmäs ja antoi kätensä. Tartuin käteen ja Olli veti minut ylös. Kävelimme sohvalle ja olimme hetken hiljaa.

"Menin kouluun. Menin normaalisti mut kiirehtien. Pahoittelin sitä että myöhästyin ja istuuduin paikalleni. Katottiin jotain tylsää dokumenttia ja hetken kattomisen jälkeen Gabriel kosketti minua olkapäähän ja käännyin. Se sano et sillä on jotain asiaa mulle välkällä. Noh aika meni nopeesti ja välkkä alko. Istahdin penkille ja Gabriel istu mun viereen. Sit se siinä sano jotain että sen ei pitäis tehä sitä mut sit se suuteli. Tän jälkee se luuli et oon kiinnostunu siitä vaik ainoo kenestä oon kiinnostunu oot sinä." Sanoin ja Olli hymähti.
"Sit se alko jotenkin hitaasti liikkumaan mua päin kun nousin penkiltä. Juoksin vaan sisälle vessaan.. no.. itkemään. Siinä se. Mä en ees tiedä mistä se tietää missä asun." Jatkoin ja Olli tuli minua lähemmäs. "Halusin vaan sun luo." Sanoin ja nojasin Ollin rintakehään.
"Nyt sä oot mun luona. En päästä sua siitä minnekkään." Hän sanoi hiljaa ja hymähdin.

Aika kului. Rupattelimme niitä näitä sohvallani yöhön asti. Olli jäi luokseni yöksi. Mutta tänä yönä emme tehneet mitään. Olimme niin väsyneitä.
Menin huoneeseeni ja aloin ottamaan vaatteitani pois. Nyt olin vain alusvaatteillani. Kaivoin kaapista t-paidan ja shortsit. Laitoin oven kiinni ja Olli säikäytti minut kuoliaaksi. Hän nojasi oven karmiin. "Kuinka pitkään sä oot siinä seissy?" Kysyin hymähtäen.
"Siitä asti kun kävelit tänne." Hän lirkutteli ja nosti kulmakarvojaan.
"Eli sä-"
"Näin. Sulla on upea kroppa. y/n sä oot täydellinen." Olli sanoi kävellessään luokseni. Tämä sai minut itsevarmemmaksi kropastani. Rakastan tuota miestä.

~

Mooi! Uus jakso! Kertokaa mitä tykkäätte!
~readmybookspweasee

eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)Where stories live. Discover now