Y/N POV
Klo 21.32 Joonas lähti. Se oli kivaa mitä tehtiin mutta pakostakin tuli Olli mieleen. En pysty tähän enää.
Laitoin päälleni mustat collarit, sinisen hupparin ja hiukset laitoin vaan ponnarille. Menin eteiseen ja laitoin vanssit jalkaan. Hengitin hetken oven edessä kunnes avaan sen. Katsoin peiliin ja mietin että tämä on se mitä pitää tehdä. Vihdoin avaan oven ja nään Ollin kodin. Siellä on valot päällä joten hän on hereillä? Kai. Lähden hitaasti kävelemään Ollin luo. Sydän jykyttää tuhatta ja sataa kunnes rohkenen koputtamaan oveen. Olli tulee avaamaan hieman järkyttyneenä. Katsoimme vain toisiamme silmiin eikä puhutti mitään.
"Moi." Hän rikkoo hiljaisuuden. Hymähdän ja tervehdin takaisin. "Tuu vaan." Hän sanoo hymyillen ja menen sisälle. "Olli." "y/n" Sanomme samaan aikaan, ja käännyn. Olli tulee pari askelta lähemmäs ja katsoo minua kuin koiranpentua.Ollin POV
Katson y/n:in kauniita silmiä. Rakastan niitä. Olen niin kaivannut tätä, vaikka minulla olikin yksi yhden yön juttu. Se ei ollut mitään. Ainakaan minulle.
"Olli mä.." Hän aloittaa. Olli mitä? Sano jo!! "Mä.. mä oon kaivannut sua." Hän sanoo hieman itkuisella äänellä. Halaan tätä. En halunnut että hän alkaa itkemään. Se oli parasta. Halata y/n:iä. Voisin olla tässä ikuisesti. "Mäkin sua." Kuiskaan hänen korvaan. Meinaan itsekin alkaa itkemään. Se oli niin, oikeaa.Irrotan otteeni tästä ja jätän hänen kädet minulle. "Jos tää yö voitais olla ihan vaan kahdestaan?" Sanon hymyillen.
"Yhdellä ehdolla." Hän sanoo virnuillen.
"No? Mitä neidillä on mielessä?" Kysyn ja katson tämän upeita sinisiä silmiä.
"Anna mulle pusu." Hän sanoo ja teen mitä käsky sanoi. "Y/n. Vaikka ei olla tunnettukkan vielä pitkään, mä taidan rakastaa sua. Oot niin erilainen ja niin täydellinen. Just se kenestä mä oon haaveillut. Se yksi yö kun olit täällä ja mentiin sinne puistoon oli mahtavaa. Oon miettinyt sua joka ilta ja haluan olla sun kanssa. Mä en tee sulle koskaan mitään pahaa! Sä oot mulle täydellinen ja toivottavasti mä oon sulle. Mutta mun täytyy kertoa vielä yksi asia. Mulla oli yhden yön juttu erään naisen kanssa, mutta vannon se päättyi siihen iltaan. Se oli, outoa. Silloin tarvitsin vaan jotain joltain. Kuitenkin. Mä rakastan sua." Sanoin. Tämä kaikki on täysin totta. Vannon. Y/n näytti hämmästyneeltä, mutta iloiselta. "E-en tiedä mitä sanoa!Mä rakastan sua." Hän sanoo ja suutelee vihdoin minua. Aikoihin onnellisin.Makoilimme sylikkäin sohvalla katsoen jotain tylsää elokuvaa. Naurettiin ja puhuttiin asioista. Kävi myös ilmi tämä Joonas asia. En piittaa siitä sen enempää. Molemmat vissiin tarvittiin läheisyyttä.
"Olli. Mennäänkö taas sinne puistoon!" Y/n sanoi niinkuin olisi joku 5vuotias. Söpöä. "Mennään. Iskä vie sut leikkimään." Sanoin vitsillä. Nauroimme ja menimme eteiseen. Saimme kengät jalkaan, ja y/n laittoi kätensä niskani taakse suudellen minua. Täydellistä.
Menimme ovesta ulos ja y/n heti otti lippikseni ja alkoi juoksemaan puistolle päin. "Ota kiinni jos saat!" Hän huutaa nauraen ja lähden hänen peräänsä. hetken päästä pysähdyn. "Y/N VARO!"~
.
~readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
De TodoY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!