Luku 5 Nuku Nuku.

136 5 1
                                    

Y/N POV
Seuraava päivä. Herään hieman oudosta paikasta. En ollut ainakaan kotonani. Olen huoneessa jossa on iso parisänky, tumman siniset seinät, vaalean siniset verhot, valkoiset kaapit ja pari taulua. Päälläni on vain musta t-paita ja jotkut miehen shortsit?

Kuulin jotain mekkalaa huoneen ulkoa ja päätin kävellä varovaisesti ovesta ulos. Nään kiharapäisen miehen, ilman paitaa, pelkät mustat shortsit päällä ja kokkaamassa jotakin. Hän katsoo minua ja tunnistan sen Olliksi.
"Kato höpö on heränny" Sanoi hän. Olin ihan unenpöpperössä edelleen ja mietin miten tänne päädyin. Istahdin sohvalle ja yritin avaa silmiäni. "Onks kaikki okei?" Hän kysyi katsoen minua.
"K-kaikki on okei. Kai?" Sanoin edelleen hiekkaa silmissä. Hän lopettaa kokkaamisen ja kävelee viereeni. Ihan minuun kiinni.
"Kai? y/n muistatko sä eilisestä mitään?" Olli sanoi hieman huolissaan. "Kertoisitko mulle jos en muistais?" Kysyin vähän sarkastisesti. Wow taas perus y/n on saapunut. "Tottakai mut haluutko et kerron?" Olli sanoi.
"Anna palaa" sanoin huokaillen.
"Noh oltiin kalliolla ja poltit siellä Joonaksen kans. Sit sua alko jotenki pyörryttää ja pyörryit mun syliin. Sen jälkee jätkät lähti ku sanoin et pärjään sun kanssa niin kannoin sut meille. Sit laitoin sut vaan mun huoneen sänkyyn koisimaan." Hän sanoi suloisesti.
"Aijaa, sen mä kyl muistan et oltii siel kalliol mut sit pimeni. Ei oo kyl harmainta hajua miks mua alko pyörryttää." ihmettelin. "voi sua" Olli sanoi somasti. Voi kun hän onkin niin hyväsydämminen. "mut tota mun pitäs täst läh- Hetkonen paljon kello on!" Sanoin paniikissa. "Ei mitää hätää, kello on vast 7.30" Olli sanoi rauhoitellen. "Mitä!? niin vähän. No huh mul alkaa koulu 10.45 onneks" Sanoin helpottuneena.
"Nooni sit saatki kestää mun seuraa:D" Olli sanoi. "Tota, mun pitäs kyl täst alkaa pikkuhiljaa lähtee." Sanoin nopeasti. "Etkai sä ny vielä!" Olli sanoi hätääntyneenä. "Sori.." Sanoin ja miltei juoksin Ollin huoneeseen. Vaihdoin vaatteet ja otin kamani. Avasin oven ja lähdin eteistä päin. "Moikkah nähään.. j-joskus" Sanoin laittaen kenkiäni jalkaan.
"No millon sit voitais taas nähd-" Olli oli sanomassa kunnes löin jo oven kiinni. Huh. Hieman ahdisti olla Ollin seurassa kun hän on kuitenkin 24v ja minä 18v. Vaikka eihän ikä mitään merkkaa mutta, silti. Vai teinköhän mä ihan oikein.. Voi ei. Ei ehkä ois pitäny sekaantuu koko jätkään..

Ollin POV
y/n lähti. kirjaimellisesti hän vain lähti. Teinköhän jotain väärin, vai mitä tapahtui. Noh ehkä sillä oli joku.. meno? Entiiä.

Syön aamupalaa ja selaan instagramia, kunnes Niko soittaa.
Niko: Moro, tuutko studiolle?
Minä: Noh ei tässä vissii muutakaa oo joten juu.
Niko: hyvä. Meniks muute loppuilta y/n:in kaa hyvin?
Minä: riippuu mitä tarkotat, mut hyvin se vissii nukku.
Niko: emmää mittää meinaa. Onks y/n siel atm?
Minä: njääh lähti jo aikoi sit.
Niko: hä? kui?
Minä: itseasias en tiiä. Sitä oon itekki tässä ihmetelly ku yhtäkkii tuli lähtö.
Niko: Aijaa. No laita vaik viestii sitku lähet tulee.
Minä: Juu. Moro
Niko: Moro.

Suljin puhelimen ja menin pukemaan vaatteet. Menin makkariin ja näin y/n:ille antamani vaatteet nätisti viikattuina sängylle ja lapun niiden päällä. Lapussa lukee 'Sori et lähin tällee, mut mua alko jotenki ahistaa koko paska. Et siis sinä vaan minä, minä itteni. Jos ajattelet nii menin himaa.' 

Jaahas. En välittänyt tuosta vaan laitoin mustat farkut ja mustan hupparin ja lähdin.

*Studiolla*

"Missäs vitus se Olli luuraa?" Joonas kysyi. "Vissii tulos" Niko vastasi. "Nonii sieltähän se mestari saapuu." Tommi sanoo virnuillen. "Mitä vittua" Sanon hieman allapäin. Joonas naurahtaa ja istuudun sohvalle Joonas maaten vieressäni. "Mites meni
y/n:in kaa? Oliks se hyvä sängys?" Joonas kysyy kiusotellen. "Hei mitä helvettiä. Entiiä miten oot saanu tollasta päähäs mut meil ei oo mitään meneillää." Sanon vakavana. "Niihän ne kaikki sanoo" Joonas kirskuu vieressäni. "Joonas se on 18" Aleksi hihkaisee. "Hää?! Luulin et se on joku 22" Joonas sanoo ihmetellen. "Eivittu Joonas se on lukios vitunpässi." Sanon ärsyttäen tätä. "no hahhah.." Joonas tokaisee. 18. Aika nuori, mutta kaunis. Erittäin kaunis.

~

Terve! Tässä taas vähän pidempi jakso ihan Joelin ja Joonaksen synttäreitä ajatellen:) Hyvää b-päivää niille vaan:D!
~readmybookspweasee

eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)Where stories live. Discover now