Ollin POV
Heräsin y/n vieressäni tuhisemassa. Hän oli mennyt yön aikana sängyn reunaan ja niin pieneen asentoon kuin ei olisi halunnut olla vieressäni. Se oli söpöä, mutta hieman outoa.Nousin pelkät boxerit päällä ja päätin mennä suihkuun. Suihkussa vaan mietin että teinkö jotain väärin, tai alkoiko y/n:iä kaduttaa, sillä hän oli mennyt niin kauas minusta yön aikana.
Peseydyin ja tulin vain pyyhe päällä suihkusta pois. Näin y/n:in istumassa keittiössä kahvikuppi kädessään tuijottaen tyhjyyteen. Y/n huomasi minut ja alkoi hymyilemään.
"Huomenta." Hän sanoi kun olin menossa hakemaan kahvia.
"Huomenta, nukuitko hyvin?" Kysyin hymyillen kävellen pöytään.
"Ihan jees." Hän sanoi irrottaen katseen minusta ja katsoen ikkunasta ulos.
"Olit sit menny ihan sängyn reunaan." Sanoin."Täh." Y/n vastasi katsoen edelleen kaupungin menoa ja meininkiä.
"Mää heräsin ja sä olit ihan sängyn reunassa. Kaukana musta."
"Mistä mä tiiän miten ja missä mä nukun?"
"Hei, onks sulla kaikki ihan hyvin?" Päätin kysyä pienen hiljaisuuden jälkeen.
"Ihmettelin vaan kun kyselet tollasia. Mielelläni mä oisin sun kainalosta herännyt." Hän hymyili ja alkoi katsomaan minua. Aloin itsekin hymyilemään ja menin antamaan y/n:ille pienen suukon otsaan.Menin makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Vaihdoin mustat farkut, ja mustan hupparin. Käteeni vielä ujutin pari käsikorua. Perus minä.
Menin sohvalle y/n:in viereen. Hänellä ei sitten ollut sen kummemmin vaatteita, joka oli tavallaan seksikästä."Miten menee?" Kysyin tuijottaen hetken y/n:iä.
"Hyvin, kun saan olla sun kanssa."
Okei nyt y/n:illä ei ole kaikki muumit laaksossa. Joku puuttuu.
Hän tuli minua lähemmäs ja oli suutelemassa huulille kunnes juksasi ja suuteli poskelle.
"Sinä senkin." Sanoin ja aloin kutittamaan tätä. Se oli ihanaa kuulla
y/n:in nauru.
Lopetin kutittamisen ja katseemme kohtasi.
Hän oli miltei sylissäni. Se oli söpöä.
Katsoin vaan tätä kaunokaista ja hymyilin."Oot söpö." Sanoin ihastellen tuota.
"Säkin." Hän vastasi hymyillen.
"Round numba two?" Kysyin virnuillen.
"No."
Oorait. Y/n istui nyt sylissäni katseensa minussa. Katsoin tämän kaunista, melkein alastonta vartaloa. Skannasin tämän navastansa silmiin. Se oli jotain niin upeaa, vielä kun olimme hiljaa.
Olimme niin lähellä toisiamme että suutelimme. Se oli, täydellistä.
Suutelimme monta kertaa ja pitkään. Pieni oma hetkemme yhdessä aamulla.
Y/n vaihtoi suutelun kaulaan. Nostin päätäni vähän ja tämä otti hiuksistani kiinni. Se tunne..Otin tämän yläselästä kiinni ja aloin avaamaan tämän rintsikoita.
Kunnes sain ne lopulta auki, ujutin käteni hitaasti alaselkää kohti. Edelleen tämä suuteli kaulaani."Haluutsä?" Hän kysyi irrottaen huulensa kaulastani.
"Aina." Sanoin ja suutelin tätä.
Siinä vähän tiuhempaan tahtiin aloimme ottamaan toisiltamme vaatteita pois. Ja loppua en kerrokaan. Nautin vain hetkestämme.No kuitenkin asiasta kukkaruukkuun, pienen smutin jälkeen Y/n meni suoraan huoneeseensa.
Itse laitoin vaatteeni päälle siinä sohvalla. Rannekorunikin oli ilmeisesti lentänyt sohvan alle ja pyllistin, että saisin sen sieltä. Juuri kuin sain sen tunnen jonkun läpsäisevän minua perseeseen. Jaahas."Hei jumal.." Ehdin sanomaan kunnes käännyin ja näin Y/n:in kauniissa lyhyessä mustassa mekossa. Hiuksensa hän oli kihartanut, ja laittanut koruja.
"..atar." Jatkoin ja aloin hymyilemään noustessani ylös."Kelasin vaan et haluisitsä lähtä munkaa drinkeille?" Hän kysyi. Totta vitussa!
"Haluan." Sanoin ja otin tämän lantiosta kiinni suudellen. Wow.Istuin sohvan reunalle ihastellen tuota upeutta. Kaunista vartaloa, kauniita kasvoja, kauniita silmiä. Olen maailman onnellisin mies hänen kanssaan.
"Sä oot niin täydellinen." Sanoin nousten ylös sohvalta.
"Säkin, ja sen takia mä tykkänkin susta.
Sä oot upea kaikin tavoin, ulkonäöltäs, luonteeltas ja ennen kaikkea käsistäs."
Y/n sanoi hieman virnuillen.Naurahdin ja suutelin tuota upeaa naista edessäni.
Mooi. Tätä en tosiaan tee enää kuin yhden jakson. Siinä on heidän loppuelämä tiivistettynä. Kannattaa odottaa!
~readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
RandomY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!