Y/n ja Olli menivät drinkeille, ja siellä soi 'Kuolevainen - Johanna Kurkela'
Y/n lauloi tätä mahtavasti ja Olli rakastui vielä enemmän. He joivat parit drinksut, ja lähtivät Ollille jatkoille.
Heidän päästyään Ollille, he ottivat bisset ja viettivät yhteistä aikaa. Yökin meni mallikkaasti makuuhuoneen puolella.
Muutaman viikon päästä, kun he olivat tutustuneet toisiinsa kunnolla, ja tiesivät toisistansa kaiken, Olli juonitteli Y/n:in Haikon kartanoon lomalle, jotta saisi mielestänsä täydellisen paikan kosia
Y/n:iä. He olivat nyt onnellisimpia, mitä ovat olleet eläessään.Joka yön hotellissa, he viettivät läheisissä merkeissä ja se oli heidän mielestä ihanaa. Niinkuin ehkä kaikkien mielestä. Kuitenkin seuraavan yön aamuna Olli kosi Y/n:iä.
He menivät hotelliin paatilla, joten tulevatkin paatilla takaisin. He olivat onnensa kukkuloilla noina hotelliöinä.
Pieni loma meni nopeasti, mutta onnellisesti ja nyt he ovatkin lähdössä ja pois. Ennen paattiin menoa, Y/n tarkasti vielä sään tälle päivälle, ja oli hirveää myrskyä tulossa. He ilmoittautuivat jo pois hotellista joten ei auttanut kun lähteä pois murskyssä.Pienen riidan jälkeen he menivät paattiin ja lähtivät kohti kotia. Myrsky alkoi puolessa välissä matkaa. Tuuli ja ukkosti paljon, mutta heidän oli pakko yrittää mennä.
Hirveä tuuli meinaa kaataa heidän paatin, mutta pääsevät silti ylös siitä
huolimatta. He näkivät kaukana paatistansa erittäin ison aallon, ja heille tuli pieni paniikki.Aalto lähestyy ja lähestyy, mutta ei reittiä kiertää sitä, joten pakko yrittää selvitä menemällä yli.
Aalto oli jo niin lähellä että Y/n otti paatista kunnolla kiinni, ja sulki silmänsä. Olli päästi irti airoista, ja meni Y/n:in viereen kyykkyyn pitäen tästä kiinni. He katsoivat toisiaan, ja suutelivat viimeisen kerran ennen aaltoa. Aalto oli 5s lähellä paattia.
"Mä rakastan sua!" Olli huutaa ja sulkee myös silmänsä ottaen tiukemman otteen Y/n:istä.
"Mäkin sua!" Y/n ehtii huutamaan.
Aalto kaataa paatin, Ollista ja Y/n:istä ei ole jälkeäkään. Ei mitään apua, ei yhtään ihmisiä.
Ison aallon jälkeen ketään ei näy, ei kuulu, ei mitään merkkiä mistään.
He kuolivat, onnellisina ja yhdessä.
Eyes On Eyes.
~ readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
RandomY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!