Aamu koitti. Heräsin siihen kun Olli silitti hiuksiani. Olimme lusikassa ja en nähnyt Ollin kasvoja. Liikahdin vähän että näkisin ne. "Huomenta." Sanoin ja katsoin häntä silmiin. "Huomenta." Olli vastasi. "Onks sulla nälkä?" Hän jatkoi.
"Vähän." Vastasin ja nojasin käteeni.
"Mennääks tekee aamupalaa?" Hän kysyi ja jatkoi hiusten silittämistä.
"Mennään." Sanoin ja olin nousemassa kunnes tämä herra otti kädestäni kiinni ja veti takaisin hänen viereensä. "Unohdit jotain." Hän sanoi ja mietin hetken että mitä helvettiä. "M-mitä mä unohin?" Sanoin hieman paniikissa. "Tämän." Hän sanoi ja suuteli minua. Wow. En tiedä mitä me ollaan. Kavereita? Vai ollaanko me yhdessä? En tosiaan tiedä.Nousimme ja menimme keittiöön.
"Eiks sulla ollu yhtään kuuma kun nukuit huppari ja collarit päällä?" Hän kysyi kääntyessäni häntä päin. "Eei. Ihan perus mulle." Sanoin ja katsoin häntä silmiin.
"Miitä. Noh kukin tavallaan." Hän toiversi ja avasi jääkaapin. "Tehdään leipää." Hän tokaisi ja otti kinkut, juustot yms pöydälle. "Hei tota onks sulla särkylääkettä?" Kysyin ja hieroin ohimoani. Päähäni sattui aivan helvetisti.
"On joo, mutta mikä on?" Hän kysyi ja tuli lähemmäs minua. "Sattuu päähän." Sanoin ja hieroin edelleen päätäni.
"Voi sua." Hän sanoi ja hieroi kättään olkapäälleni samalla kääntyen ja menien vessaan. "Tässä." Hän tuli ja piti sormien välissä buranana boxia. "Kiitti." Sanoin ja otin vettä. "Tälläkertaa tiedän missä on lasit." Sanoin.
Olli hymyili ja katsoi minua samalla tehden leipiä.Saimme syötyä leivät ja menimme sohvalle makoilemaan. "Mun pitäs lähtä kohta studiolle päin." Hän sanoi.
"Ai no mä tästä meen jo sitten vaihtamaan vaatteet." Sanoin ja olin nousemassa sohvalta. Kävelin Ollin huoneeseen ja vaihdoin omat vaatteeni takaisin. Otin muut kamani ja menin huoneesta pois. "Moikka." Sanoin ja näin kun Olli oli nukahtanut sohvalle. Söpöä.
Päätin mennä vielä antamaan pienen pusun hänen poskeensa ja lähdin. Kävelin pari metriä kotiin. Upea ilta. Upeassa seurassa. Voiko olla parempaa?~
Mooii. Tässä vähän lyhyempi osa. Oon huomannut että näissä tarinoissa ei ole kaikki mennyt ihan nappiin mutta yritän muistaa mikä tunti, päivä yms on. Moikka ja toivottavasti tykkäsit!
~readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
RandomY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!