Y/N POV
Pääsin koulusta 16.00 eli 15min aiemmin mitä pitäisi. Luksusta.
Olin kävelemässä kotiin kunnes näin tuon ruskeahiuksisen kiharapään kävelemässä minua vastaan. Menin hieman paniikkiin ja päätin mennä auton taakse piiloon. Ei aikaakaan kun kuulen jonkun sanovan
"mä näin sut jo, tuu tänne"
katsoin ylös ja näin käden kurkottavan. Annoin käteni ja hän nosti minut ylös. Olli. Siinä hän taas oli.
"Kui sä mua menit piiloon?" Olli kysyi pieni virne kasvoillaan.
"Huvinvuoksi." Sanoin.
"Aijaa vai semmosta peliä" Hän sanoi lähestyvän minua. "Noh mitäs sä täällä yksin kävelet?" Hän jatkaa.
"Pääsin just koulusta, ja lähin himaa. Itseasiassa asun tuossa." Sanon ja osoitan sormellani taloa joka on parin metrin päässä meistä.
"Mitäh! Mä asun tossa!" Olli sanoo hämmästyneenä ja osoittaa hänen taloaan minun talon vastapäätä.
"ohhoh mikä sattuma" Sanon ja naurahdan. "No mut entä sä? Mitä sä tääl yksin kävelet?" Sanon ja lähestyn hieman tuota niin, että olemme melkein kiinni toisissamme. "Kuhan tulin viilentymään." Hän sanoi. "Salaperästä." Tokaisin.
"Mutta totta" Hän sanoi ja hymyili.
Ai että kun joka kerta uppoan hänen silmiinsä.
"Onks sul täl hetkel mitään, menoa?" Hän kysyi. "No, eei mulla oikeestaan." Sanon ja astuin askeleen kauemmas hänestä.
"No siinä tapauksessa, haluisitko tulla meille? Viettää iltaa?" Hän sanoi astuessaan taas askeleen minua lähemmäs.
"Voisin mä vaikka tullakin:) Mutta vien kyl mun kassin ekana himaa." Sanoin innoissani. "Okei. No, jos mä tästä meen-"
"Ei älä mee! Taisiis. Haluutko tulla meille sen aikaa kun saan tavarat talon sisälle?" Sanoin toiveekkaana.
"Voisin mä vaikka tullakin:) Mutta ekana mun pitää tehä tää." Hän sanoo ja astuu minuun kiinni ja tunnen kun huulemme yhdistyvät. Ihanaa.Suudelman jälkeen hymyilen tuolle joka on vähän punastunut. Söpöä.
"Voi sua ressukkaa." Sanon ja pörrötän tämän hiuksia samalla kun astelen hitaasti hänestä kauemmas. "Hei! Tää kostetaan!" Hän huutaa ja lähtee juoksemaan perääni. Muistan kuitenkin että olen perinyt nopeat juoksutaitoni isältäni, joten pystyin juoksemaan kovaa milloin vaan, missä vaan. "Hei jotain rajaa! Miten oot noi helvetin nopee?!" Hän kysyy hengästyneenä.
"Big secret, that i will never tell anyone." Sanoin pysähtyen samalla kävellen Ollia lähemmäs. "Well, do you want to know what happens next?" Hän sanoi ja juoksi niin että otti minut syliinsä.
"Olli! Hei jumalauta nyt irti ja vähä äkkiä." Sanon nauraen.
"Älä luulekkaan!" Olli sanoi ja nauroi kävellessään ovelleni.Vihdoin hän päästi minut vapaaksi ja laskeuduin oven kohdalle. "Ei vittu Olli"
Sanon sarkastisesti samalla kun avaan ovea.
Sain avattua oven ja näytin käsimerkin että Olli voi mennä edeltä.
"Okei, Wow! Vittu sul on hieno kämppä!" Olli sanoi katsellessaan ympärilleen.
"No voi kiitos" Sanoin söpöllä äänelläni.
"Aw" Hän sanoi ja työnsi minut seinää päin laittaen oven kiinni. Seuraavaksi tunsin hänen huulet omillani taas kerran. Ai vitsi se oli upeeta.Ollin POV
Suutelimme y/n:in kanssa hetken ja se oli taivaallista. Hän on niin suloinen.
Irrottauduille huulistamme vain hengityksen tarpeen vuoksi.
"Wow." Hän sanoi.
"No?" Kysyin vaikka tiesin mitä hän tarkotti. "Oot hyvä suutelija" Hän sanoi sarkastisesti ja naurahdin. "Et säkään mikää huono oo" Sanoin vihjaillen kunnes tunsin käteni hänen lantiollaan.
"Voi vittu anteeks." Sanoin hiemna pelästyneenä. "Ei. Olli." Hän sanoi rauhallisesti ja laittoi käteni takaisin hänen lantiolleen ja suutelimme taas."Noni voidaan mennä." Hän huusi kun odotin eteisessä. "No tuu sit sieltä höpö" Sanoin hoputtaen. "Tullaan tullaan."
y/n sanoi tullessaan uusi asu päällään.
Hänellä oli mustat kireät farkut ja valkoinen t-paita. Täydellinen.
"Hei hei hei, ethän nää nui voi minnekkää lähteä tuolla ulkona on vitun kylmä" Sanoin kun tajusin että hänellä olikin
t-paita eikä t-paita. "Kyllä mä pärjään" Hän sanoi itsevarmasti.
"Voi kuule, ota mun takki." Sanoin ja ojensin nahkatakkini tuolle.
"No kiitos" Hän sanoi tuolla söpöllä äänellään. Ääähh en kestä! Voisin vaikka räjähtää tuosta äänestä. Se on niin soma.
Hän laittoi takin päälleen ja menimme ovesta ulos. "No sehän sopii sulle kun nenä päähän!" Tokaisin kun lähdimme ulos. "Iha jees, mut vähä liian iso." Hän sanoi. "Onko koolla väliä?" Kysyin sarkastisesti.
"No K on aina K" Hän sanoi ja molemmat naurahdimme.Pääsimme meille ja otin y/n:in päältä takkini pois.
"Sulla on hieno kämppä!" y/n sanoi kävellessään itsevarmasti peremmälle.
"No voi kiitos" Sanoin kun yritin matkia y/n:iä. Hän kääntyi ja miltei juoksi eteiseen missä minä olin ja halasi. Tuo tuli puskista, mutta toisaalta en valita.~
Hellou! Tässä vähän pidempi osa taas!
Nähdään ensi jaksossa!!-readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
RandomY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!