Y/N POV
Menin kotiin ja lässähdin sängylle. Voi elämä mitä olen mennyt tekemään. Eikai siinä muu auta kun valmistautua kouluun. Kävin suihkussa ja menin tekemään aamupalaa. Tein kaksi voileipää. Ehkä niillä pärjää 16.15 asti? Ehkä.Söin leivät ja menin huoneeseeni. Vaihdoin jotkut mustat collarit, tumman vihreän hupparin ja perus mustat nilkkasukat. Ainiin hiukset vielä laitoin sotkuiselle nutturalle. Niin minua.
Katsoin kelloa ja se näytti 9.36 ja mietin että pitäisikö lähteä jo, ihan vaan vittuillakseen keholleni, joka ei jaksa tehdä mitään tällähetkellä. Mietin ja tein. Otin kamat ja lähdin ovesta ulos. Kävelin vähän pidempää reittiä ja näin mustan pakun joka pysähtyi ison rakennuksen pihaan. En välittänyt vaan olin menossa ohitse kunnes kuulin oven avautuvan ja jonkun sanovan nimeni. Mietin että mitä helvettiä ja käänsin pääni. Kukas muukaan kun Olli."Moi, lähit sit vähä aiemmi" Olli sanoi mietteliäänä. "Emmää jaksanu oll himas. Mut moik-"
En ehtinyt sanomaan kunnes Olli keskeytti minut. "Hei miks sä lähit? Teinkö mä jotain väärin vai?" Hän sanoi. Mietin hetken mitä sanoa mutta keksin. "Et, et sä mitään tehny johtuu vaan-" En ehtinyt nytkään sanoa kunnes joku taas keskeytti minut. Agh. "Kato
y/n! Hei jätkät tääl on y/n!" Sanoo Joonas. Yllätys yllätys. "y/n! Mitäs sä tääl?" Niko kysyy tullessaan Joonaksen viereen. "Hei meil oli nyt juttu kesk-" Olli ehti sanomaan kunnes Tommi tuli. "Kato perkele minne sitä ollaan matkalla?" Tommi kysyi. "Kouluun ja itseasias mun pitäis täst nyt kyl lähtä." Sanoin koska halusin vaan tästä tilanteesta pois. "M-moikka" Sanoin ja lähdin miltei juoksemaan pois.
"Mikäs sille tuli?" Joonas kysyi.
"Voitsä vittu vaan joskus pitää ton suuren suus kiinni!" Olli sanoi ja lähti paikalta.Ollin POV
Lähdin studion sisälle ja ärähdin Joonakselle. Mua oikeesti ihmetyttää mikä y/n:illä on. Ehkä se vaan p-pelästy jotain. Äh en mä tiedä. Tai sit se vaan pelästy meidän ikäeroa. Onhan 6 vuotta aika paljon. Mutta sentään alle 10. Nimittäin mun vanhemmilla on yli 12 vuotta ikäeroa. Mutta silti päätti tehä tämmösen hullun poitsun.~
Moikka! Sori taas lyhyt osa! Yritän tehdä pidempiä mutta suoraan sanoen en pysty. Kiitos kun luit!
~readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
RandomY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!