Y/N POV
Pääsimme Ollille. Vihdoin.
Menimme ovesta sisään ja juoksimme suoraan sohvalle ja lässähdimme siihen. Aloimme nauramaan. En tiedä edes mistä, mutta tämä oli täydellistä. "Onks sulla nälkä?" Olli kysyi. "Eei mulla hirveen." Sanoin samalla katsoen kelloa joka näytti 1.56. Huhhuh meni ehkä vähän pitkäks, mut en ihmettele että väsyttää. "Okei no miten me nukutaan?" Olli kysyi. Mietin tuota samaa mutta en saanut sitä suustani ulos. "Entiiä, päätä sä." Sanoin. "No nuku sä mun huoneessa ja mä nukun tässä sohvalla." Hän sanoi taputtaen sohvaa ja nousten istumaan.
En jaksanut väitellä vaan nyökkäsin ja nousin myös istumaan. "Mulla oli tosi hauskaa tänään sun kanssas." Olli sanoi.
"Niin mullakin. Nää on ihan parhaita iltoja tai no öitä nää." Sanoin katsoen Ollia. "Noh voitko saattaa mut sun huoneeseen kun en tiiä missä se on." Sanoin koiranpentu ilmeellä ja sillä 'söpöllä' äänellä. Ei se nyt niin söpö ole.
"No voin mä." Olli sanoi jälleen söpöllä äänellä. Naurahdin ja nousimme ylös.
"Tässä on mun huone. Mee sinne vaan ja sano jos tulee jotain." Olli sanoi ja jätti minut huoneen ulkopuolelle.Avasin oven, ja menin suoraan sänkyyn. Tuttu paikka, koska heräsin silloin joskuskin täältä. En ymmärrä miten en silloin tajunnut, että asumme niin lähellä toisiamme. Noh. Päätin olla niin kiltti ja otin omat vaatteeni pois ja kaivoin Ollin kaapista hänen mustan hupparin, ja mustat college housut. Housut oli hieman isot, mutta ihan sama. Tykkään isoista vaatteista.
Päätin hakea vielä vettä ja kävelin varovasti huoneesta ulos jos Olli olisikin jo nukahtanut. En viitsinyt katsoa sohvaan päinkään, kunnes kuulen jonkun sanovan "Löysit sitten mun vaatteet" Kukapa muukaan kun Olli ollinen.
"Löysin joo." Vastasin ja kävelin keittiöön. Olli nousi ja tuli myös luokseni. "Totaa missä on vesilasit?" Kysyin. "Tossa kaapissa." Olli sanoo ja osoittaa ikkunan vieressä olevaa kaappia. Otin lasin ja laitoin sinne vettä, kunnes tunnen jonkun ottavan minut halaukseen takaa päin. Käännyin ja näin Ollin. Laskin lasin pöydälle ja kysyin. "Mistäs hyvästä?"
"Siitä et uskalsit tulla tänne." Olli sanoi kuiskaen korvaani samalla halaten. Ihana, rauhallinen, hento ääni. Nyökkäsin ja otin vesilasin ja väistyin Ollin halauksesta.
Join lasin nopeasti tyhjäksi ja olin kävelemässä Ollin huoneeseen. "Hyvää yötä." Sanon ja annan lentopusun.
"Öitä." Hän vastasi ja jäi vielä keittiöön ihmettelemään. Menin huoneeseen ja avasin sängyn petauksesta. Kömmin sänkyyn ja laitoin silmät kiinni.
Jostain kumman syystä en saanut unta. En millään. Otin puhelimeni ja aloin selaamaan TikTokia hetken. Katsoin kelloa ja se oli hurjat 3.49.
Ajattelin että jos menisin herättämään Ollin, niin saisin mennä hänen viereensä nukkumaan. Mutta en uskalla.
Hetken roskeuden saamisen jälkeen nousin sängystä ja kävelin itsevarmasti ovesta ulos ja katsoin sohvalle päin.
Siellä se kiharapää tuhisi kuin viimeistä päivää. Voi hitto. En vitussa mene herättämään sitä. Argh pakko kai se on.
"O-olli." Sanoin ja istahdan sängylle. Hän ei herännyt. Yllätys yllätys.
"Olli." Sanon vielä kerran ja pääton mielessä jos hän ei nyt herää lähden takaisin huoneeseen. No ei hievahtanutkaan. No voi vittu. Olin kävelemässä takaisin Ollin huoneeseen kunnes kuulin jonkun sanovan "y/n".
Käännyin ja näin Ollin hieroen silmiään samalla menossa istumaan.
"Kaikki hyvin?" Hän kysyy ja katsoo minua. "En saa unta." Sanoin ja kävelin lähemmäs sohvaa. "Laske lampaita." Hän sanoi samalla kun istahdin sohvalle.
"Arvaa oonko yrittänyt." Sanoin ja hieroin silmiäni. "mmh no tuu tänne." Olli sanoo ja nostaa peittoaan minulle.
Kömmin Ollin viereen ja nukahdin saman tien Ollin tuhinaan joka tuli niskaani.~
Mooii! Tässä taas uus jakso!
Toivottavasti tykkäsit!
~readmybookspweasee
YOU ARE READING
eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)
AcakY/n tapaa elämän miehensä, ja ottaa siitä kiinni. Mutta hänellä ei ole harmainta hajua, mitä tulee tapahtumaan. Ota siitä selvää lukemalla!