Luku 11 Käsikädessä.

117 2 0
                                    

Y/N POV
Pyörittelin puhelintani kädessä istuen sohvallani. Mietin tuhat kertaa pitäisikö soittaa Ollille. Kello oli jo 19.52 niin ehkä hän on jo kotona? Vai pitäisikö vaan mennä pimpottamaan ovikelloa? Äh en tiedä. Päätin ottaa lasin viiniä ja leivän. Upea iltapala.
Selasin instagramia ja esiin tuli Ollin uusi instagram postaus 5 tuntia sitten. Siinä hänellä oli musta asu päällä. Kuvatekstinä luki "Don't blink". Söpö. Ei helvetti! En just tykännyt siitä.. Voi vitun vittu miten osaan aina sössiä kaiken. Argh.

Ollin POV
Pääsin vihdoin kotiin. Rankka päivä miettien y/n:iä. Toivottavasti jätkät ei huomanneet sitä. Pitäisikö mun soittaa
y/n:ille? Se lähti aamullakin niin nopeasti niin ehkä se ei jaksa puhua mun kanssa.
Arghhh se pyörii mun päässä kokoajan. Ehkä mä meen ja.. koputan sen oveen? Noh. You live only once en menetä mitään.
Heitin rotsin niskaan ja avasin ulko-oven. No voi vittu siellä sataa. Ihan sama. Samalla näin kun y/n:kin tuli ovesta ulos söpö navajo takki päällään. Nyt kaikki pimeni. En miettinyt mitään vaan lähdin juoksemaan y/n:in luokse vesisateeseen. Hänkin juoksi minun luokseni ja suutelimme. Ehkä voin jopa sanoa, että tykkään hänestä. Hän on niin ihana, rento, söpö, jollain tavalla itsevarma ja hän. y/n. Lopetimme suutelun vain saadaksemme hengittää. "Moi." Hän sanoi ja naurahti. "Moi." Vastasin ja molemmat aloimme nauramaan samalla suutelemaan. Tämä oli juuri sitä mitä tarvitsin. Suudella y/n:tä. "Meille vai teille?" Kysyin hymyillen katsoen y/n:iä suoraan silmiin. "Teille." Hän vastasi ja hymyili takaisin ottaen kädestäni kiinni. Kävelimme ovelleni ja avasin sen.

Heitin takkini jonnekkin ja työnsin y/n:in seinää päin samalla suudellen. Sitten homma johti toiseen ja seuraavaksi olemmekin jo sängyssä. Se oli taivaallista.

Herään yöllä ja katson kelloa. Kello on 3.17 ja katsoin viereeni. Katsoin tuhisevaa y/n:iä. Voi että kun voi ollakin niin söpö kun nukkuu. Otin y/n:in halaukseen ja aloin nukkumaan.
Aamulla herättiin molemmat yhtä aikaa. Tai ainakin molemmilla aukesi silmät samaa aikaa. Tuijotimme hiljaa toisiamme kyljillään. Upea näky. Aamuinen y/n.

~

Moi! Toivottavasti tykkäsit tästä vähän lyhyesköstä jaksosta.
~readmybookspweasee

eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)Where stories live. Discover now