Luku 12 Ei kiitos.

116 4 1
                                    

Y/N POV
Sunnuntai ilta. Yksin kotona. Ilman yhtäkään viestiä Ollilta. Puhelimeni oli kuin koomassa. Päätin lähteä ihan vaan vittuillakseen itselleni pienelle lenkille. Kello oli 20.38 ja avasin ulko-oven. Minulla oli päällä harmaat lökärit, Sininen huppari ja navajo takkini.

Kävelin pitkin katuja kuunnellessani musiikkia. Kävellessäni omissa maailmoissa törmäsin Joeliin ja Joonakseen. "Moi! Mitäs sä täällä?" Joel sanoi huomatessaan minut. "Iltalenkillä." Sanoin lyhyesti. "Hei muute, onks sulla ja Ollilla jotain juttua?" Joonas kysyi menien suoraan asiaan ja sanoi tämän hieman ujona katsoessaan minua silmiin. "Eei ainakaan tietääkseni?" Sanoin. Oli hirveää valehdella. En voinut muutakaan. "Aijaa. Mietin vaan ku se oli ihan omissa maailmoissaan eilen." Hän sanoi.
"Miks se muhun liittyis jos se on omissa maailmoissa?" Kysyin vähän hymyillen.
"Aattelin vaan." Joonas sanoi katsoessaan kenkiänsä. "No hei mut y/n, haluutko tulla meidän kanssa yksille?" Joel kysyi ja kirkasti silmänsä. "Mikä ettei." Sanoin ja aloin hymyilemään. Hymy vissiin tarttui.
Kävelimme lähibaariin ja kävelimme sisään. Istuin sohvalle ja Joel minua vastapäätä. "Mitä haluut?" Joonas kysyi minulta hypätessään viereeni. "Joku perus. Olut?" Sanoin ja kaivoin puhelintani taskusta. "Olut? En tiennyt et naiset juo olutta." Hän sanoi hieman hymyillen. "No nyt tiedät." Sanoin katsoessani puhelinta. "Vaikuttavaa." Hän tokaisi ja lähti baaritiskille. Joel jäi kanssani istumaan.

Otin taskustani puhelimeni ja avasin instagramin, ja Olli oli taas postannut uuden kuvan, missä hän oli viinilasin kanssa istumassa sohvalla. Kuvatekstinä oli "Free time, finally."
'finally' Mietin päässäni sanoen sen ärsyttävällä äänellä. Taino. Ehkä hän tarvitsi aikaa ilman minua. Ehkä minäkin.
"Noniin ja täältä tulee juomat!" Kuulin Joonaksen sanovan ja panin puhelimeni takaisin taskuuni. Otin juoman tarjottimelta ja aloin litkimään sitä pienin määrin. "No, y/n" Joonas sanoi ottaen juomansa ja istuen viereeni. "M-mitä?" sanoin hieman hämmästyneenä.
"Äijä on iha nuut nuut." Joel sanoi sillä Ollin ja minun söpöllä äänellä. Mitäh.
"M-mitä sää meinaat." Sanoin ja otin hörpyn juomastani. "Elä välitä. Mitä sulle kuuluu?" Joonas sanoi kääntäen pääni kädellänsä häneen päin. "Hyvää hyvää. Mites teillä?" Sanoin katsoen Joonasta ja Joelia vuorotellen. "Iha jees, kohta taas uus keikka vedettävänä." Joel sai vuorostaan puheenvuoron.
"Aijaa! Mielenkiintoista." Sanoin katsoen Joelia. "Tuu kattomaan!" Joel tokaisi.
"Eei mulla oo sellaseen rahaa." Sanoin ja otin taas hörpyn juomastani. "Saat sen ilmaseks." Joonas sanoi tuijottaessaan minua hieman pelottavasti. "Ääh ei tarvii. Teillä on oikeitakin faneja." Sanoin laittaen juoman pöydälle. "Kaikille kavereille ilmanen keikka." Joel sanoo.
"No, ehkä mä sit voisinki tulla käymään." Sanoin hymyillen. "Noni, mahtavaa!" Joonas sanoo ja taputtaa minua olkapäähän.

Ilta menee nopeasti jutellessa kaikesta maan ja taivaan välillä. Ihme että Joonas ja Joel oikeasti meni yksille. Kello oli jo 23.51. "Hei tota pitäskö alkaa lähtemään?" Kysyin hieman väsyneenä.
"Juu, mulle riitti." Joonas sanoi ja hyppäsi pois sohvalta hakien takkini ja laittaen sen päälleni. "Imartelevaa." Tokaisin ja lähdimme baarista. Sanoin heipat ja halasin. Lähdimme eri suuntiin.
Kävelin kotiin, ja olin kotikadullani kunnes näin Ollin jonkun naisen kanssa hänen ovellaan. He suutelivat ja nainen lähti. Olli sulki oven kiinni ja nainen katsoi minua hieman vinoon. Ugh. Ois vittu pitänyt arvata et kaikki oli vaan pelkkä floppi. Jopa se Ollin ig kuva. Olin pelkkä yhden yön juttu.

Menin kotiin sisälle ja olin täynnä raivoa. Päätin rauhoittaa itseäni siten, että menen lämpimään suihkuun ja teen itselleni hyvää iltapalaa.
Menin suihkuun ja teki mieli kosketella itseäni suihkussa. Sitä en kuitenkaan tehnyt. Olin suihkussa varmaan tunnin kunnes riitti. Ah ihana suihku pitkästä aikaa. Unohdin jopa Ollin. Ainakin hetkeksi. Sen jälkeen tuli mieleen Joonas. Äh mitä vittua mä mietin. Ne on mun kavereita ja pysyy kavereina. Jopa Olli ainakin tästä lähtien.
Menin tekemään itselleni iltapalaa, sillä paskan vitut mua kiinnostaa mikään ihonhoito. Ainiin. Voi helvetin helvetti. Huomenna on koulua. Ei kiitos. Kello on 0.36. Hhh ehkä mä nukun vaan pommiin. Söin iltapalan ja menin huoneeseeni. Laitoin oven kiinni ja vaihdoin vaatteet t-paitaan ja shortseihin. Vitut mä lökäreillä ja hupparilla enää nukun. Kiitos Ollin. Katsoin vielä hetken puhelinta ennekun alan nukkumaan. Laitan valot pois ja koitan saada unta. En saa. Voi Olli. Tule tänne. Eikun.

Heipsuu! Tässä taas vähän pidempi osa. Toivottavasti tykkäsit!
~readmybookspweasee

eyes on eyes | Olli Matela (finnish version)Where stories live. Discover now