𝟖.

409 23 2
                                    

𝐔́𝐣 𝐟𝐞𝐥𝐨𝐬𝐳𝐭𝐚́𝐬

𝐔́𝐣 𝐟𝐞𝐥𝐨𝐬𝐳𝐭𝐚́𝐬

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Másnap reggel Kitsu a telefoncsörgésére ébredt; Baji megmozdult mellette, kócos haja az arcába omlott és káromkodott egyet. – Róka, keresnek! – Az éppen felülő Kitsu ölébe hajította a készüléket, majd fenekét kitolva összekucorodott és átfordult a másik oldalára.
– A franc essen beléd, Kei – morogta a lány és rácsapott a seggére.
– Kitsu!
– Halló, Takemichi? – A hívást fogadva Kitsu kiült az ágy szélére, meglegyintette fehér pólóját, ami a hátának tapadt az esti forróság keltette izzadságától. Ellenőrizte a szájszagát, majd felkelt, amikor a fiú beszélni kezdett.
– Kitsu-senpai, merre vagy?
– Egy barátomnál.
– Mikey-kun beszélt veled mostanában?
Kitsu vörös, kócos tincseibe túrt. – Ja, tegnap átjött hozzám, megfenyegetett, felrúgta a mangáimat és ezért felpofoztam, majd elküldtem. Miért? – közölte olyan egyszerűen, mintha csak az édesanyjának mondta volna el, hogy beért az iskolába.
Basszameg, anya! – csapott homlokára ekkor, amikor eszébe jutott, hogy nem írt neki tegnap semmit sem. Kihangosította Takemichit és megnézte, hogy kereste-e: tizenhét nem fogadott hívás és legalább ötven üzenet... – Fasza...
– Baj van, Kitsu-senpai...
– Összevesztek Kennel, igen.

– Te... t... te.... dobtad Mikey-kunt?! – ordította a telefonba Takemichi.
– He?! – Kitsu felmordult. – Miről pofázol?! Nem is voltunk együtt.
Csattanás a vonal másik oldaláról. – Istenem, Takemichi, te hülye... – motyogta magának a kölyök.
– Ezzel egyetértek.
– Mindegy, Kitsu-senpai... kérlek, gondold át ezt a dolgot Mikey-kunnal... nem lenne jó, ha most ilyen konfliktus a Tomanban...
– Figyelj, taknyos – mordult fel a lány. – Az a szőke önkényes barom fittyet hányva a büntetés szentségére, bele akar köpni a levesbe és kihozni Pah-t, ráadásul olyan pénzből, ami nincs is a kezünkben. Miről beszélünk akkor? Mikey agyvize felforrt, majd ha lehűti magát, beszélhetünk. Addig, garantáltan nem fog keresni, én meg még annyira sem fogok foglalkozni vele.

– De... de ha így... ha így haladunk, a Toman szét fog esni, Kitsu-senpai! Draken-kun és Mikey-kun harcolnak egymással és ez kiterjed a követőikre is... Kitsu-senpai, te... te ezt nem hagyhatod!
Kitsu a homlokához kapott megint. – Figyelj, Takemichi. Az már nem az én bajom, hogy azok ketten mit csinálnak. Én az első osztagban vagyok, nem a vezéri karban.
– De te... te tudsz hatni Mikey-kunra és Draken-kunra... tudom, hogy tudsz... próbáld meg, kérlek.
– Bocs, de le kell tennem.
– Kitsu-senpai!
– Pá, Takemichi. – Azzal bontotta a hívást.
– Békebíró, mi? – mondta Baji, amikor elhúzta sötétítőket. A friss reggeli napfény hatására hunyorgott egyet, majd felkapta az egyik pólóját a székről és felvette magára egy farmerrel együtt. – Van terved?
– Ki akarok maradni a két majom parádéjából.
– Takemichi nem mondott hülyeséget. – Keisuke megvonta a vállát. – Ha így haladnak, és ez az alsóbb szintekre is átterjed, megállíthatatlan lesz a belső konfliktus. És akkor mi hova fogunk állni?
– Én már állást foglaltam a problémában, Kei. – Kitsu felvette a nadrágját. – Te személyesen érintett vagy ebben, elvégre Pah-t az alapítás előttről ismered.
– Honnan tudod ezt?
– Mikey mesélt ezt-azt.
Baji arcmimikája láthatóan megváltozott. – Mennyire részletesen?... – Hangja elcsuklott.
– Részletesen – nyomatékosította Kitsu.
A fiú elfehéredett. – Akkor tudsz... Shinichiro...
– Tudok.
– Mióta?...
– Egy-két hónapja.
Baji zavartan, mégis haragosan pislantott egyet, ajkait összepréselte. – Mégis képes voltál velem este enyelegni?
– Az nem az én keresztem, hanem a tied, Mikey-é és Kazutoráé.
Keisuke nyelt egyet, torka elszorult. – Nem kérem, hogy értsd meg...
– Nem is kell megértenem, Kei. Nem az én keresztem.
– Nem hittem eddig el, amikor azt mondta fater, hogy a nők szívtelenebbek is tudnak lenni.
– Örülj neki, hogy nem utállak én is meg ezért, inkább. Sokat veszítenél.
– Tegnap nem volt még ekkora szád.
Kitsu megkerülte az ágyat és odasétált a hosszú hajú fiú elé. Megsimította Baji Keisuke erős állkapcsát, mely érintésének nyomán megfeszült, mélyen, határozottan nézett a fiú barna szemébe. – Tanuld meg a gyászodat haragba önteni, Baji – markolt rá állára. – A haragból kovácsolt erőnél nincsen hatalmasabb dolog a világon; azzal hegyeket mozgathatsz meg és megfordíthatod az események kerekét. Ez az egyetlen dolog... – mosolyodott el, ujjai cirógatták a fiú arcát –, amit lányként idejekorán megtanultam.
– Ne hagyd, hogy a Toman elsüllyedjen – válaszolta Keisuke. – Ne lépj most ki.
– Mit akarsz akkor tenni?
– Hívjuk össze az osztagparancsnokokat és az alparancsnokokat egy tanácsra, Mikey és Draken nélkül. Csak kitalálhatunk valamit, amivel megakadályozzuk a belső viszályokat.
– Tudsz valamit a Moebiusról? – kérdezte Kitsu.
Baji megvonta vállát. – Tegnap elpicsáztátok a nyolcvanas generációt. A kilencvenesek még ott vannak, a fiatalabbikak. Az ő vezetőjük... egy bonyolult alak...
– Okozhatnak még fejtörést nekünk?
– Nem árt vigyázni velük.
A róka bólogatott. – Hívd fel a parancsnokokat. Jöjjenek a szentélyhez délben, az ebédszünet ideje alatt. – Kitsu rányúlt a fiú szobájának kilincsére.
– Hova mész?
– Haza. Anya már aggódik értem.
Kei bólintott. – Tudod az utat.
– Baji.
– Igen?
A róka megtámaszkodott a szobaajtón. – Kösz az estét.
– Bármikor. 

𝐅𝐚𝐥𝐬𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥 𝐈. | тσкуσ яєνєиgєяѕWhere stories live. Discover now