𝟗.

356 25 0
                                    

𝐄𝐠𝐲 𝐨̈𝐫𝐨̈𝐤𝐤𝐞́𝐯𝐚𝐥𝐨́ 𝐣𝐞𝐥𝐤𝐞́𝐩


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



KITSU KINT ÁLLT AZ ISKOLA UTCÁJÁNAK SARKÁN; ránézett az órájára: délután három. Egy cseresznyefa búsan ingatta lombkoronáját feje fölött, a sarki kávéház parkjában ácsorgott; cirádás, apró zöld leveleit rezgette a szél. Beleivott a kulacsába, majd ujján lengetve a fogójánál fogva, lassan kigombolta az ingét, alatta felvillantva azt a vékony pántos trikót, ami kihangsúlyozta nőies vonalait. 2005. augusztus elsejét írtak, az idő nagyonis forrónak bizonyult, így egy szoknyát hordott, egészen köldökéig felhúzta, így formás combjainak fele kibukkant belőle.
– Kihívó, mint mindig – mormogta ekkor egy hang; a gazdája a kávéház sarkán állt, nekitámaszkodva a cseresznyefás udvarba vezető kovácsoltvas kerítésnek; vállára dobta mintás kardigánját, fehér póló volt rajta, kidagadtak alóla izmai. – Kitsu.
– Draken – intett felé a lány.
– Rég láttalak.
– Majd' két hete nem találkoztunk, nemde?
– Hol voltál eddig? – kérdezte a fiú, lenézett a rókára.
Kitsu megvonta a vállát. – Otthon. Nem nagyon volt kedvem emberekhez.
– Hallottam róla, hogy összevesztél Mikeyval.
– Gondolom nem ő mondta el.
– Inkább csak a többiek.
– Mitsuya?
Draken megrázta a fejét. – Baji.
– Gondoltam, hogy nem tudja tartani a pofáját.
A szőke féloldalasan elmosolyodott. – Figyelteted a harmadik osztagot is, mi?
– Bajod van vele?
– Nekem nincs – rázta a fejét. – De ha Mikey megtudja, megöl.
– Állok elébe. – A lány felvette hátára a táskáját és elindult, Draken becsatlakozott a sétába. – Nem az én hibám, hogy két hete marjátok egymást, addig pedig hagyjátok lesüllyedni a Tomant, ha én nem vagyok itt. Nem tehetek róla, hogy két hete Mikey annyira forr a saját levében, hogy teljesen alkalmatlan a vezetésre.
– Ezt azért így ne mondd ki – mordult fel Draken.
– Nincs igazam talán?
– Nincs.
– Akkor? – sziszegte Kitsu. – Több, mint tizenöt embert kellett lekapcsolnia a kapitányoknak és felfüggesztenie két hónapra, mert összeesküvést terveztek ellened, Ken.
A szőke bólintott, de ádámcsutájának rezzenéséből Kitsu rájött, hogy meglepte a tény.
– Szóval ne fenyegetőzz ezzel a hangnemmel és ne nézz így rám. Tudom nagyon jól, hogy egyszer meg fogod még köszönni nekem az, ahogyan most eljártam.
– És mit akarsz ezek után csinálni? – Draken maga elé engedte Kitsut, amikor felszálltak a megállóban a buszra. Csörtetve csukódott be mögöttük az ajtó, Kitsu leült az egyik üres helyre, a folyosó felé, Draken megállt elé és belekapaszkodott a majrévasakat tartó fémrúdba feje fölött.
– Vajon mit... – sziszegte a róka. – Visszaadom Mikeynak a posztot, amint kibékültetek.
– Ma elmegyek meglátogatni Takemichit. Nem jössz velem?
Kitsu rázta fejét. – Kihagyom. Nem bírom annyira a gyereket. De azért megvárod, míg végez a tetováló?
– Meg, persze – bólintott Draken. – Elvégre barátok vagyunk, nem?
– Barátok – suttogta Kitsu, felsandított a fiúra. A busz remegése és a hangos, vidám női bemondó, ami jelentette a megálló nevét, elnyomta a lány dallamos hangját, de szürke szemei beszédesek voltak. Draken megértett mindent abból az egy pillantásból; megértette, hogy a lány eddig a legkevésbé bízott kettejük hatalmának restaurálásában és felkészült arra, hogy egyedül irányítsa a Tomant. Ez nem tetszett neki. Úgy érezte, Mikey kígyót nevelt az ölében, ami bárkit képes volt megmarni, hogy megvédje a territóriumát – köztük még a saját urát is.
Draken mosolyogni kezdett keserűségében. – Neked nem Mikey a fontos, hanem a Toman.
– Mikey nélkül nem Toman a Toman, Ken... viszont... nem hagyhatom azt sem, hogy a kicsinyes viselkedése szétzúzza azt, ami a legfontosabb neki és nekünk egyaránt.
– Szép szavak ezek...
– De nem üresek, hidd el – vágott közbe Kitsu. A busz ismét megállt; Draken elhátrált, majd együtt leugrottak a járműről. 

𝐅𝐚𝐥𝐬𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥 𝐈. | тσкуσ яєνєиgєяѕWhere stories live. Discover now