021 märkä simo

978 64 76
                                    

tähän alkuun, mielipiteitä että sime ja robbari ei vieläkään oo pussannu? :D

tähän alkuun, mielipiteitä että sime ja robbari ei vieläkään oo pussannu? :D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ROBIN

kun kello sitten taas löi seitsemän, juoksimme kaikki jätkät majoitukselta päät kolmansina jalkoina rantasaunalle. sateen takia viime uintireissusta oli vierähtänyt jo jokunen tovi (toisin sanoen melkein kaksi päivää), ja oli pitänyt tyytyä pelkkään suihkuun.

minä, simo, roni ja oskari jätimme tavaramme rantasaunan eteistilaan ja lähdimme laiturille. simo näytti niin jännältä ilman laseja, en ollu yhtään tottunut siihen.

roni otti kärkipaikan haltuunsa, kun se huomas millan. jätkä juoksi laiturin päähän ja hyppäsi bäkkärin veteen. oskari seurasi perässä korkkiruuvin kera.

käänsin katseen vieressäni hytisevään pörröpäähän. "noniin simo, let's go."

tämä katsoi mua hämmentyneenä. "ei helvetissä, en ole menossa" simo irvisti ja kääntyi lähteäkseen saunalle, mutta olin nopeampi.

nappasin jätkän olkapäälleni ja suuntasin laiturik päätä kohti. simo yritti rimpuilla otteestani, jätkä uikutti kuin pikkupossu.

"NONII SIME!" karjaisin ja hyppäsin veteen.

SIMO

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SIMO

vesi oli aika kylmää. nousin pintaan ja pärskin hiljaa. en antaisi tätä anteeksi robinille, eivaan. olisin katunut jos en olisi tullut uimaan.

"jumalauta robin..." puhisin kylmissäni. siirsin hiuksiani naamaltani ja kohtasin robinin virnuilevat kasvot. pian roni ja oskari uivat luoksemme. "jumalauta! sehä on itse märkä simo!" oskari huudahti ja alkoi nauraa omalle jutulleen.

huokaisin ja pudistin päätäni. robin virnisteli edelleen kovin tyytyväisenä silloinkin, kun roni alkoi laulaa kovaan ääneen JVG:n häissä-biisiä.

sen viisun laulaminen loppui kuitenkin aika nopeasti, kun jyrki tuli valittamaan ronille. kuulemma täällä sai kuunnella vain gospelia, mitä ikinä se sitten olikaan.

roni näytti keskaria viiksekkäälle ohjaajallemme, kun tämän selkä loittoni. hän meni laittamaan lisää puita saunan pesään.

"mitä on gospel?" oskari luki ajatukseni.

"mistä minä tiedän, varmaan jotain nunnan hirttolauluja tai viulukielen kiduttamista" roni vastasi selvästi turhautuneena ja pulikoi laiturin tikkaille, sitten tämä kiipesi ne ylös.

oskari kohautti olkapäitään ja sukelsi veden alle. kuulin kuinka hampaani kalisivat, olin jäässä.

robin oli huomannut sen myös, sillä tämä virnuili mulle huvittuneen oloisena. "osku! lähetää saunaa ennenku märkä simo jäätyy!" jätkä huudahti, kun oranssihiuksisen ystävämme pää nousi takaisin pintaan.

tuhisin hiljaa siitä, kuinka mulkku robin oli, ja nousin tikkaat ylös laiturille. robin ja oskari tulivat perässä, ja talsimme punaisen rantasaunan luokse.

kun menimme sisälle, roni istui ylälauteilla parin muun pojan kanssa. alemmilla lauteilla istui muutama tyttö ja pari muuta poikaa. kipusimme kolmisin ronin viereen ylimmälle lauteelle.

yksi markus heitti löylyä niin helvetisti, että oskari muuttui vaaleanpunaiseksi. sen korvalehdet oli kirkkaanpunaiset, kuin vastakeitetty rapu.

***

sain aika nopeasti tarpeekseni saunomisesta, ja ilmoitin lähteväni poikienpuolelle suihkuun. otin tavarani rantasaunan eteistilasta ja lähdin suihkutiloihin.

nautin jälleen kerran yksin hyvästä suihkuhetkestä. kun sain itseni pestyä, menin suihkutilojen pukuhuoneeseen ja aloin pukea päälleni. kiskoin päälleni harmaat shortsit ja sinisen t-paitan. kuivasin pyyhkeellä hiukseni ja laitoin lasit päähäni.

viikkasin pyyhkeen ja uikkarini reppuuni, laittaisin ne kuivumaan majoituksen eteisaulassa olevalle narulle.

olin juuri lähtemässä, kun kuulin että joku oli tulossa. en tiedä miksi jäin odottamaan, kai toivon että se olisi robin.

lehahdin punaiseksi poskiltani, kun toivomani henkilö riuhtaisi pukuhuoneen oven auki. jätkä seisoi ilman paitaa, hiukset vettä valuen ovella ainakin 30 sekuntia, ennenkuin se käveli mua lähemmäksi ja painoi vasten seinää.

päästin henkäyksen, kun robin painoi huulensa omiani vasten.

tuulien teitäWhere stories live. Discover now