עוד הזדמנות אחת -פרק 20-

1.5K 144 59
                                    

הוא לא ציפה שזה יקרה ככה מהר. 

תיאו הביט בבהלה על האנשים שצילמו אותו כשהוא היה בכניסה לבית הקברות.
הוא רצה ללכת לבקר את הקבר של טובי לפני שהוא קופץ בחזרה למנהטן להביא לרון הספקה של עדשות חומות וגם מכשירי כושר ביתיים מהמאמן.

"שיט" השרירי מלמל לפני שהלך מהר אל רכבו, נוסע במהירות בחזרה לביתם של דמי ורון.

---

"חזרת מהר" רון אמר בהפתעה כשהביט על תיאו המבוהל, הוא היה נראה כאחוז פחד, מה שהדאיג את רון.
"עלו עליי" תיאו אמר בחשש, "מה זאת אומרת?" רון שאל בדאגה, מסתכל על דמי שנעמדה לצידו.
"עשיתי טעות והלכתי לבית הקברות לבקר את טובי, והיו שם אנשים שזיהו אותי וצילמו" הוא אמר בחשש ורון השתנק.
אחרי שתיקה סוערת של חוסר הבנה, רון שנשם עמוק, מנסה להרגיע את עצמו.

"הם עקבו אחרייך?" הדוגמן שאל והאחר הניע את ראשו, "לא, הם לא הספיקו" תיאו אמר והאחר הנהן, רגוע יותר.
לפחות עד שצלצול טלפון נשמע מהמכשיר הסלולרי של האמרגן. השיחה ששינתה הכל.

"כן" תיאו ענה במהירות, ושני האחרים הביטו על איך שפניו צונחות. מבינים שאלו חדשות רעות.

-

דקות ארוכות שתיאו דיבר ודיבר, מתהלך בבית, מנסה לחפש תירוצים, מנסה לחפש רעיונות לכתבות שיכחישו את עצם היותו בברוקלין.
תיאו דיבר עם שלל אנשים מהעבודה, עם אנשי התקשורת, עם כתבים, עם כל אחד שיכול להיות פיסת התקווה שלו.

-

"או פאק" תיאו אמר לפתע בקול חזק, מבהיל את רון שלא הוריד ממנו את העיניים לשנייה.

ואז זה קרה, קולות רבים נשמעו בחוץ, דיבורים, צלילי צילום. "עלו על הרכב שלי" תיאו אמר ורון רץ מהר לכיוון הדלת, מביט בחור הקטן רק בשביל לגלות עשרות צלמים ומעריצים עומדים מחוץ לדלת.

"פאק" רון אמר, צועד אחורנית, מתרחק ממקור הסכנה. "מה עושים? מה עושים?" הוא אמר בלחץ, ידיו הקטנות רעדו בחשש. "היי, הכל טוב" דמי אמרה במהירות, אוחזת בכתפיו של בנה, מסובבת אותו אליה.

"הם לא יודעים שאתה כאן" היא אמרה, מנסה להרגיע אותו, "אין מצב. הם בטוח הצליחו להסיק את זה כבר" הדוגמן אמר ותיאו נשם עמוק לפני שעשה את הבלתי יאומן. הולך אל הדלת.

"מה אתה עושה?" רון אמר בחשש, "תתרחק מהדלת" תיאו אמר ורון הנהן ורץ אל הסלון, מאפשר לתיאודור לפתוח את הדלת ולצאת עם חיוך גדול החוצה אל האנשים הרעבים למידע.

----

"הראש שלי" קווין מלמל בכאב, מתעורר סוף כל סוף.

לקח לו כמה רגעים להיזכר במקרים שקרו אתמול. אבל כשהוא הבין מה הוא עשה את עצם את עיניו באכזבה, לא מאמין שהוא הגיע שיכור לבית של דמי.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now