עוד הזדמנות אחת -פרק 12-

1.3K 144 25
                                    

"אז צ'ארי, שנתחיל?" המראיינת שאלה בחיוך. היא והדוגמן ישבו זה למול זה בכורסה נוחה. מתחילים את הריאיון.

"כמובן" צ'ארי השיב עם חיוך משתובב, מוכן לענות על כל שאלה אפשרית גם כשהוא חלש פיזית מחוסר תזונה נכונה. ההרעבה העצמית החלישה אותו כל כך.

-

"איך זה להיות יום אחרי ההשקה של המגזין?" השאלה הראשונה נזרקה לחלל החדר, מפקסת את צבוע השיער. "זה מדהים, אני לא יכול לתאר אפילו את כמות הרגשות שמשתוללות בתוכי כרגע" הבלונדיני אמר בחיוך, מסתכל על הכתבת עם אישוניו המזויפים. "יש בי התרגשות, שמחה, חשש, ואפילו יש בי דאגה שאולי המגזין לא יצא טוב כמו שאני חושב"

"אני חייבת להגיד שלפי דעתי ולפי דעות אחרות ששמעתי וקראתי, המגזין יצא נפלא. אני נרגשת בעצמי מעצם העובדה שהריאיון איתי היה זה שפורסם, ואני עוד יותר נרגשת שאתה כאן לקיים איתי את הריאיון הראשון לאחר השקת המגזין החדש" היא אמרה בחיוך וצ'ארי צחקק, מצליח להבין את ההתרגשות שלה.
היא המראיינת המועדפת עליו. גם כשהיא שואלת שאלות קשות, היא עושה את זה בצורה הכי עדינה שיש. אולי זאת רק האסטרטגיה שלה בשביל שהוא יפתח בפניה דברים רבים וסודות כמוסים בגלל הנחמדות שלה, אבל צ'ארי אהב אותה על כך. ערמומית בנחמדות.

"תודה רבה" הדוגמן השיב, "אהבת את התמונות?" היא בירר והיא הנהנה בחיוב, "מאוד" היא השיבה וסקרה את גופו לכמה רגעים. "רזית מאז הריאיון הקודם" היא מלמלה והוא הנהן אליה, לא יכול להכחיש.
הרבה הקאות והרעבות היו מעורבות בזה, אבל זה השתלם כנראה אם היא שמה לב לכך.

"אתה באמת אוכל כמו שצריך כמו שאמרת בריאיון הקודם?" היא שאלה, חוקרת את אמינותו. "הרבה מעריצים חושדים שאתה לא אוכל כמו שצריך" היא הוסיפה וצ'ארי חייך חיוך גדול ומזויף, מסתיר את האמת. "כמו שאמרתי לך בפעם הקודמת, אני אוכל כרגיל, משתדל לאכול כמה שיותר בריא למרות שאני מגזים לפעמים עם הג'אנק פוד" הוא אמר וצחקק, "היום אפילו אכלתי כמה משולשי פיצה טבעונית" הוא אמר בשקר, הוא לא אכל כלום היום.

"יש לי גנים כאלו ומטבוליזם מהיר, אני מנסה להשמין קצת, אבל זה לא הולך לי כמו שצריך" הוא הוסיף, וטפח על בטנו הרזה. המראיינת הנהנה וכתבה את כל הנאמר.

"אני רוצה להוסיף ולהגיד לכל המעריצים שאין צורך לדאוג לי בקטע הזה, אני שומר על עצמי ואני מקווה שגם אתם שומרים על עצמכם ואוכלים כרגיל" הוא מלמל בקול והיא חייכה אליו וכתבה שוב את הנאמר. קוראת את השאלות הנוספות, מתלבטת מה לשאול קודם.

-

"אני מניחה לעצמי שכבר ראית את הכתבה הבוקר שיצאה עלייך ועל תיאודור" היא מלמלה וצ'ארי נאנח והנהן, "כמובן שראיתי" הוא אמר, "מה אתה חושב עליה?" היא שאלה וצ'ארי הזיז את עיניו אל ג'רי שהסתכל עליו מהצד, ידיו שלובות ומבטו נרגז.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now