קווין עוד הצליח איכשהו לנעול את דלת הבית לפני שהוא הוטח כנגדה, מנושק ברעב על ידי רון. רון לא המתין, לא הייתה לו סבלנות והוא חיכה יותר מדי זמן בשביל הרגע המיוחל. התיקים צנחו מטה על הריצפה, רון זרק מגופו כל פריט שיכל להפריע לו לאחוז בקווין. הוא עלה על קצות אצבעות רגליו, מנשק את צווארו של קווין בזמן שידיו הדקיקות פעלו במהירות, נכנסות מתחת לחולצה של שומר הראש שלו.
קווין לא הפריע, מאפשר לרון להפשיט אותו במהירות, לזרוק מגופו את החולצה ולפרום בידיים נמרצות את כפתור המכנס. "לעזאזל" רון מלמל כשהסתבך עם הכפתור, "תן לי" קווין אמר בלחישה שקטה, עוזר לרון לשחרר את הכפתור, פושט את המכנס בעצמו.קווין עמד כנגד הדלת עם בוקסר בלבד. הוא הסתכל על העיניים הרעבות של רון שסרקו אותו ברצון, "תוריד את העדשות" קווין ביקש ורון הביט עליו בחיוך לפני שהוריד את העדשות, זורק אותן על הרצפה, חושף את העין הירוקה. "כל כך יפה" קווין אמר ורון לא השיב במילים, פושט את חולצתו.
"תשאיר אותי ער כל הלילה" רון אמר, מזכיר לקווין את מה שאמר לפני חודש במקלחת. "אשאיר אותך ער כמה לילות שאתה רוצה" קווין אמר ואחז במותניו של רון, מרים את הרזה על גופו. רון עטף את רגליו סביב המותניים הרחבות של קווין, מנשק את קווין ברצון בזמן שהמחלים לקח אותם אל חדר השינה שהוקם לתחייה לאחר תקופת זמן ארוכה ללא שימוש.
רון נזרק על המיטה, וקווין מיד עלה עליה, משאיר את רון לשכב תחת גופו. "אני לא יודע אם אצליח לשלוט בעצמי?" קווין לחש, עיניו חודרות את נשמתו של רון. "מי אמר לך לשלוט בעצמך?" רון לחש בתשובה ושלח את ידו מעלה, אוחז בעורפו של קווין ומושך אותו אליו, חוזר לנשק אותו ברעב.
שניהם התנשקו בפראות על המיטה, הלשונות שלהן חדרו את חלל הפה, מרקדות יחד במעגלים. לא היה אפשר להאשים את הרצון שלהם לעוד, את הרצון שלהם זה לזה, את זה שהם הרגישו שעוד שנייה מתפוצץ כל העולם אם הם לא יתחברו יחד.
רון פרם במהירות את כפתורי המכנס שלו, ובלי יותר מדי המתנה, המכנס מצא את עצמו זרוק על הריצפה. ובכך, שני הגברים נשארו עם בוקסר בלבד.קווין הצמיד את מפשעותיהם, מניע את מותניו ומחכך את האיברים המכוסים בבד הדק. רון פלט "ממ" שקט, מרוצה מאיחוד האיברים. "אתה כל כך סקסי" קווין לחש לנשיקה המתמשכת לפני שהוא ניתק אותה, עובר לצווארו של הדוגמן- שעצם את עיניו, נהנה כמה שהוא יכול מהנוכחות המשכרת של קווין על צווארו.
"אני חסר סבלנות" רון אמר בכנות, מרים את מפשעתו מעלה יותר, גורם לחיכוך להיות אגרסיבי יותר. "מה אתה רוצה שאעשה?" קווין לחש, מלקק את הצוואר הנאדם של רון. "שתזיין אותי הכי חזק שאתה יכול" רון השיב וקווין גיחך בשביעות רצון, "זה יקרה, רק עוד קצת" הוא השיב וניתק את מגע שפתיו מהעור הרך והרגיש של בן זוגו.
"תן לי לטעום ממך עוד קצת" הוא אמר כשהביט בעיניים הצבעוניות שהביטו בו בהפנוט, רון רק חייך אליו, מבין מה קווין רוצה. וללא מילים השרירי צלל לו למטה, פניו למול האיבר המכוסה של רון. קווין הרים את הבוקסר, שולף אותו במהירות מרגליו הדקיקות של האחר.
הוא לא חיכה, הוא לא התגרה, הוא ניגש לעניינים מבלי לתת לרון לחכות. קווין אחז באיבר הזקור והוורדרד של הדוגמן, רוכן מטה ומכניס אותו לפיו.
YOU ARE READING
עוד הזדמנות אחת
Romanceרון הוא נער שמן בן 15, ולהיות נער שמן בתיכון זה לא קל, במיוחד כשאתה גיי מוצהר ובמיוחד כשיש לך עין אחת חומה ואחת ירוקה. רון עובר התעללות מילולית ופיזית בזמן הלימודים, אבל זה לא עוצר אותו מלהישאר חייכן ותמים, לפחות בזמן התיכון. בעזרת חברו הטוב והגאון...