עוד הזדמנות אחד -פרק 10-

1.3K 129 87
                                    

"תעזוב!" צ'ארי אמר בכעס, מזיז את כף היד שלו מג'רי. שניהם עמדו ממש מאחורי הבמה, וילון שחור הסתיר אותם, רק שניהם נכחו באזור.

"זאת פעם אחרונה שאתה מושך אותי בכוח, בטח ובטח כשאני מדבר עם תיאודור!" הבלונדיני מלמל בכעס, לא מפחד להביע את עמדתו מול ג'רי. הוא כבר רחוק מלהיות פראייר.

"אין לנו זמן לוויכוחים, צא לעבוד" ג'רי אמר באנחה כבדה וצ'ארי זרק לו מבט כועס, "אנחנו עוד נדבר על זה" בעל העדשות מלמל והתכוון ללכת, אבל ג'רי אחז שוב בידו, הפעם בעדינות יותר.

"מצטער" ג'רי לחש, "אני מקנא בכל פעם שאנשים מתלהבים ממך ומתיאו" הוא הוסיף, גורם לרון לחזור. הצעיר הביט עליו לכמה רגעים לפני שנאנח ושחרר את האחיזה רק בשביל לאחוז בפניו של בן זוגו. "אתה לא צריך לקנא, ביני לבין תיאו לעולם לא יהיה ומעולם לא היה משהו רומנטי" הדוגמן לחש בחיוך, מלטף עם אגודליו את לחייו של ג'רי שהביט עליו בשתיקה, מצליח לקנות את הרזה בכל פעם מחדש עם המילים הרכות שלו.

"אני ותיאו אחים, אנחנו גדלנו ביחד והוא תמיד היה איתי. אבל אני לא אוהב אותו בצורה רומנטית אז אתה באמת לא צריך לקנא" רון מלמל, "ואתה אוהב אותי?" ג'רי ברר, מסתכל על עיניו של רון ששחרר את האחיזה ממנו. "אני אלך לעבוד" צ'ארי השיב, לא עונה על השאלה. הוא התרחק וג'רי נאנח עם חיוך צדדי, רון מעולם לא יגיד לו שהוא אוהב אותו לא משנה מה. אם בכלל הוא אוהב.

"לך" ג'רי אמר וצ'ארי הנהן וכחכח בגרונו לפני שנשם עמוק, יוצא מהווילון ונעמד בבמה למול כולם.
אור המצלמות חזר שוב ושוב, צלילי הצילום חגגו ורעש הדיבורים התחזק. צ'ארי חייך ונופף לכולם, נעמד בכמה זוויות בשביל שלכל כתב תהיה תמונה יפה שלו, לא מפספס ועושה גם מספר פוזות.

-

"שלום לכולם" צ'ארי התחיל לדבר, והדיבורים האחרים השתתקו באחת, מאפשרים לקול היחיד לנהל את העניינים כרגע. "אני מבין שכולם נרגשים ושמחים לכבוד ההשקה של המגזין" צ'ארי מלמל, "תאמינו לי שגם אני נרגש" הוא אמר בחיוך.
"היום זה יום מיוחד בשבילי, עבדתי קשה על המגזין הזה ביחד עם תיאודור, ג'רי וכל החברה למעשה" צ'ארי המשיך, חיוכו רחב ועיניו החומות חייכו בכוח למצלמות, משקרות על עצם היותו לא רעב ועייף. הוא לא אכל כלום היום, זה היה קשה.

"במגזין יש ראיון שלי ושל כתבת מקסימה, אני חושף מעט על חיי העבר שלי וזה משהו שלא עשיתי בעבר" צ'ארי אמר, אוחז את כפות ידיו יחד. "אני מקווה שתהנו מהתמונות ומסיפור חיי, המגזין ממש עכשיו מחולק לחנויות, ואתם, הנוכחים שבחדר, תזכו לקבל אותו בחינם, ראשונים לפני כולם" הדוגמן הצעיר והמצליח מלמל.

"ג'רי, בוא" צ'ארי קרא, מסתכל על האמרגן שלו שהתקדם אליו, מאפשר לו להתחיל את הנאום שלו למול כולם. לאחר מכן, כשצ'ארי סיים את דבריו, גם תיאודור הגיע, מספר לכתבים ולעיתונאים את הקשיים שהחברה חוותה במהלך התהליך ואת הדרך הארוכה שהוא והעובדים עברו בשביל להגיע לתוצאה הטובה שהם הגיעו אליה.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now