"פאק פאק פאק" רון צעק לכרית ותיאו צחק, טופח על גבו של רון. "אני לא מאמין שנישקתי אותו!" רון הרים את ראשו, מוציא צלילי בכי מזויפים, ותיאו המשיך לצחוק. "מה אני הולך לעשות עכשיו? איך אצליח להסתכל עליו?" הוא אמר בייאוש, מקווה למצוא תקווה אצל תיאו. אבל האחר רק צחק, לא עוזר לו.
"אני שונא אותך אידיוט" רון אמר ודחף את תיאו, "כמו שאתה שונא את קווין?" הוא שאל בצחקוק ערמומי ורון נשף בכבדות, "נווו תיאו!!! אני באמת שונא אותו, פשוט ג'רי העמיד אותי במצב לא טוב" רון תירץ, ותיאו לא קנה את זה. "לא היית חייב לנשק אותו בשביל להוכיח שאתם ביחד" תיאו מלמל ורון צקצק באחת, שולח לתיאו המשועשע מבט נרגז.
"ב-בכל אופן" צ'ארי מיהר להגיד, "אני חושב שג'רי יעשה משהו" הוא אמר בחשש, "אל תדאג, הוא לא יתעסק איתך, אני אדאג לזה" תיאו השיב ורון נאנח, לא משוכנע יותר מדי, ג'רי היה נראה מאוד כועס כשהוא יצא החוצה.
"נראה לך שהוא הלך?" רון שאל, "קווין?" שחור השיער שאל וצבעוני העיניים הנהן, "כנראה" האחר השיב ורון כחכח בגרונו, "בטח אמא מרוצה" הוא מלמל, "ואתה לא מרוצה?" תיאו שאל ורון צקצק שוב, מכניס את ראשו לכרית ומייבב על מר גורלו. ותיאו שכב לידו, מנחם אותו ניחום ערמומי.
------
"לא" רון אמר, מסתכל על הטלוויזיה בזמן שהוא תיאו ודמי ישבו בסלון. עבר יום מאז שג'רי היה אצלו. יום אחד מאז האיום שלו. והוא כבר הספיק להרוס.
"אני מצטער אמא" רון בכה בחוזקה, מחבק אותה חזק והיא נאנחה לעצמה, לא מתרגשת כמוהו מהדיווח על כך שאמא של צ'ארי אלכוהוליסטית לשעבר ובין היתר עבדה בזנות.
"אני אהרוג אותו" תיאו אמר בכעס, ממהר לחייג למקום העבודה שלו, רוצה להשיב מלחמה. "לא!" רון אחז בידו של תיאו, מפחד שג'רי יחשוף עוד דברים, "בבקשה אל!" רון התחנן ותיאו נאנח והתחיל לסדר עניינים בעבודה, מנסה להשתיק את הכתבות הרבות.
-
"יש בלאגן?" רון שאל כשהבחין בהבעת הפנים המודאגת של תיאו לאחר שענו לו בעבודה, ותיאו חייך אליו לפני שקם מהסלון והלך מהר לחדר, מנהל את השיחות שלו שם, לא רוצה להלחיץ את רון.
"אמא" רון לחש, ממשיך לבכות לאימו שנאנחה לעצמה, מלטפת את ראשו של בנה. "הם לא מכירים את אמא של צ'ארי, הם מכירים את אמא של רון, אז אל תדאג לי" היא לחשה לו, נושקת לראשו. היא דאגה לו יותר משהי דאגה לעצמה. אנשים מכירים את בנה יותר משהם מכירים אותה.
העבר שלה יכול להרוס אותו."אני אבקש מסיבת עיתונאים" רון אמר והתרחק מהחיבוק, "אני אנקה את השם שלך, אני מבטיח" רון אמר בקול רועד והיא חייכה אליו וניגבה את עיניו ואפו, "הכל טוב ילד שלי, אמא בסדר" היא אמרה והוא הניע את ראשו לשלילה, לא מוכן לקבל את זה.
-
תיאו יצא מהחדר ורון הסתכל עליו. "הכל טוב?" הוא שאל, "צריכים אותי בעבודה" הוא אמר ורון הנהן, מתרומם מהספה והולך מהר אל תיאו. "אל תדאג לי, תלך ותסדר את הכל, אני רוצה שכל הכתבות ייעלמו" רון אמר ברצינות והאחר הנהן אליו, "אל תדאג, אני אסדר את הכל" תיאו ליטף את ראשו של האחר, "תקבע פגישת עיתונאים, אני רוצה להכחיש הכל" רון אמר ותיאו נאנח, "נחשוב על דרך, כרגע אני מעדיף שלא תדבר מול קהל" האחר אמר ברצינות, לא רוצה שרון יאבד את עצמו למול השאלות והאנשים הרבים שיחטטו בחייו.
YOU ARE READING
עוד הזדמנות אחת
Romansaרון הוא נער שמן בן 15, ולהיות נער שמן בתיכון זה לא קל, במיוחד כשאתה גיי מוצהר ובמיוחד כשיש לך עין אחת חומה ואחת ירוקה. רון עובר התעללות מילולית ופיזית בזמן הלימודים, אבל זה לא עוצר אותו מלהישאר חייכן ותמים, לפחות בזמן התיכון. בעזרת חברו הטוב והגאון...