קווין ורון בילו את ההפסקה השנייה גם ביחד. לא מפסיקים לדבר בהודעות גם אחרי יום הלימודים. ודמי, אימו של רון, צפתה בבנה פורח, וזה עשה לה טוב על הלב. היא ידעה שלא קל לרון לחיות את החיים שלו. אמנם היא לא ידעה עד כמה קשה לו, אבל היא ידעה שזה קשה.
---
"קווין אולי תפסיק להיות כל הזמן בטלפון" המבוגר אמר לבנו ששכב במיטה בחדרו, שולח הודעות לרון. האב החזיק בידו בקבוק וודקה, מתחיל להשתכר עוד מהרגע שחזר לבית אחרי שהשאיר את אשתו בבית החולים. "בשביל מה? בשביל לשמוע את השטויות שאתה מוציא מהפה שלך?" קווין אמר בחוצפה והשיכור התחיל להתעצבן. "קווין אני אשבור לך את הטלפון" האב אמר ברוגז וקווין הסתובב על המיטה, מראה למבוגר את גבו.
-
בום של שבירת הבקבוק נשמע, מקפיץ את קווין שהתרומם מהמיטה והביט על אביו העצבני שהלך אליו במהירות. "אמרתי לך שאני אשבור לך את הטלפון!" האב צעק ולקח את המכשיר מידו של בנו. זורק אותו על הקיר.
"חולה נפש!" קווין צעק ברוגז. לא מבין שמה שהוא עושה רק מרגיז את אביו. והוא הבין את זה רק אחרי שהמכה הראשונה הגיעה, ואחריה השנייה והשלישית. האב השיכור הכה את בנו בחוזקה. "עכשיו אתה תישאר במיטה לנצח!" האב אמר בכעס, רעל יוצא מפיו בזמן שהוא המשיך להכות את קווין המייבב על המיטה עד שהוא נחלש והתרחק. משאיר את בנו הפצוע על המיטה לפני שהוא יצא מהחדר. לוקח עוד בשבוק וודקה. משתכר.
"פ-פאק" קווין מלמל בכאב, שוכב בצורת כדור על המיטה. כאב לו כל כך. "לעזאזל עם הזקן הזה" קווין מלמל לעצמו, משתעל בחוזקה בזמן שהתרומם באיטיות מהמיטה, מרים את הטלפון שלו שבמזל רק נשבר לו המסך. המכשיר עוד עבד.
הוא קם מהמיטה ולקח מגבת ובגדים נקיים, הולך באיטיות מחוץ לחדר, מסתכל על האב שישב בסלון ושתה כמויות. "לאן אתה הולך?" האב שאל. "לאמא" קווין אמר לפני שסגר את דלת המקלחת. מנקה את עצמו.
----
"אמא" קווין לחש כשנכנס אל החדר של אימו, רואה אותה שוכבת על המיטה. "תינוק שלי" האם אמרה באושר וקווין חייך והלך אליה מהר, מחבק אותה.
"מה קרה לך לפנים?" החולה שאלה בלחץ, דוחפת את בנה מעלה, "זה אבא?" האם שאלה וקווין הניע את ראשו לשלילה, לא רוצה להדאיג אותה. "נפלתי" הוא אמר בחיוך תמים. "זה אבא נכון?" האם אמרה בכעס, "לא, אבא לא יעשה דבר כזה" שחור העיניים שיקר והאם הסתכלה בעיניים של בנה, הן היו אמינות והיא נאנחה לעצמה בהקלה. "איך יכולת ליפול ככה?" היא שאלה והוא צחקק, "אני עקום, את מכירה אותי" הוא אמר והיא צחקקה הפעם, מחזיקה את פניו ונושקת למצחו. "ילד שלי" היא לחשה בקול חלש.
"איך אבא?" היא ביררה, "כרגיל" הוא השיב, "שותה?" היא שאלה וקווין הנהן, והחולה נאנחה. מיואשת מבעלה.
YOU ARE READING
עוד הזדמנות אחת
Romanceרון הוא נער שמן בן 15, ולהיות נער שמן בתיכון זה לא קל, במיוחד כשאתה גיי מוצהר ובמיוחד כשיש לך עין אחת חומה ואחת ירוקה. רון עובר התעללות מילולית ופיזית בזמן הלימודים, אבל זה לא עוצר אותו מלהישאר חייכן ותמים, לפחות בזמן התיכון. בעזרת חברו הטוב והגאון...