עוד הזדמנות אחת -פרק 1-

5.6K 208 114
                                    

"אוף" רון אמר ברוגז, מנפח את לחייו הפצועות לפני שהכניס את סוכריית הדובדבן שהוא כל כך אוהב לפיו המדמם. הוא ותיאו ישבו על הרצפה של חדר השירות אחרי שחבורת הבריונים המוכרת הרביצו להם כהרגלם. אוהבים להרביץ לזוג החברים ההומואים של התיכון. 
"איך אתה רוצה שאשים לך משחה עם הסוכריה הזאת?" תיאו אמר, פצוע גם הוא.

תיאו הזיז את מקל הסוכריה לצד השני כשהמקל פגע בצד הפצוע של רון. הרזה שם על האצבע שלו משחה שהוא גנב מאחות בית הספר לפני כמה ימים, מורח אותה על צד השפה הפצועה של רון. "איי" רון אמר בכאב ותיאו נאנח, "הם היו קשוחים היום" בעל המשקפיים אמר, אחת מהעדשות שלו נסדקה ועיניו הירוקות נשקפו דרך העדשות השקופות.

"אבל זה קטן עלינו" רון אמר בחיוך, מאפשר לתיאו להמשיך למרוח על פניו הפצועות משחה.
"זה מצחיק שעדיין ההורים שלך לא מגיעים לבית הספר בשביל להתלונן על המכות שאתה מקבל", רון אמר בחיוך ותיאו נאנח, "אני בחיים לא אתן להם לבוא" הוא אמר בכנות. "בטוח יש לך איזה משפט מחץ גאוני שהם לא יכולים לעמוד בו" רון השיב, יודע עד כמה חברו חכם, במיוחד בגלל העובדה שתיאו הוקפץ כיתה והוא כרגע נמצא ביחד בכיתה עם שני בריונים שלא מפסיקים להציק לו.

"אפשר להגיד" הצנום אמר בחיוך, מסדר את משקפיו. "אני רעב" רון אמר לפתע ותיאו חייך למשמע הצירוף המוכר, "מה בא לך לאכול?" הרזה שאל, מסתכל על חברו השמנמן שהרים את עיניו הצבעוניות במחשבה, שיערו חום וקצר ולחייו אדמדמות מעט.

"אממ, מה דעתך שנאכל פיצה?" רון שאל, "אני זורם" תיאו הוסיף וליטף את שיערו של רון, "יש!" רון קרא בשמחה. "צריך לחגוג את העובדה שקיבלת את הציון הכי גבוה בכיתה!" רון אמר ותיאו חייך, "מאט שונא אותי על זה" תיאו אמר, מעלה את השם של אחד מהבריונים שנמצא איתו בכיתה. מאט שונא את תיאו בגלל עובדה אחת עיקרית, מאז שתיאו הגיע לכיתה שלהם, הוא עוקף אותו בציונים, בעבר מאט היה גאון הכיתה, ועכשיו כבר לא.

"תפסיק להציק לו, הוא בכוונה מתעלל בך הכי הרבה" רון אמר והתרומם לעמידה, "הוא הומו, אני אומר לך!" תיאו אמר והתרומם גם הוא, "זה ידוע שאתה דלוק עליו" רון אמר בהשתובבות, "הוא יפה, יש לו גומה ונמשים חמודים, אי אפשר שלא להיות" תיאו הוסיף. "אתה מזוכיסט" רון מלמל, "אופסי" האחר השיב, גורם לרון לצחקק לפני שהוא חזר למצוץ את הסוכריה האהובה עליו.

"אתה רזה מדי וחנון מדי בשביל שמאט ישים עליך" רון אמר בכנות, "שלא לדבר על זה שהוא הבריון שלך" הוא הוסיף. "אני תמיד יכול להשמין ולהתפתח" תיאו אמר, "כאילו ולא ניסית את זה כבר" בעל העיניים השונות מלמל ותיאו נאנח, "אני עוד אצליח ותראה איך שמאט עוד יהיה שלי, לא רק כבריון" תיאו לחש, "בהצלחה" בעל השיער החום לחש גם כן לפני שהוא פתח באיטיות את דלת החדר, מציץ בשביל לראות אם השטח פנוי.

"בוא, כולם כבר הלכו לבית" רון אמר בחיוך, אוחז בכף ידו של תיאו. יוצאים שניהם מהתיכון.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now