עוד הזדמנות אחת -פרק 13-

1.4K 138 102
                                    

"איי" צ'ארי קם באנחת כאב, פוקח את עיניו ומסתכל על החדר המוכר. "עוד פעם התעלפתי?" הוא שאל את עצמו, כבר מבין איפה הוא נמצא. "כן" קולו של תיאו נשמע, גורם לאחר להרים את ראשו מעלה ולהסתכל על השרירי שהסתכל עליו בייאוש. 

"סליחה" רון אמר בחיוך תמים ומתנצל, מתרומם באיטיות לישיבה. הראש שלו כאב והוא כיווץ את גבותיו, מוציא גניחת כאב. "תשכב עוד" תיאו אמר והלך אליו, דוחף אותו באיטיות לשכיבה לפני שהוא ליטף את מצחו של הרזה. "למה לעזאזל אתה מרעיב את עצמך?" תיאו אמר בכעס, מכה קלות את מצחו של רון עם האצבע שלו. מאשים את הטמטום של רון. "אני לא יודע" רון מלמל בחיוך, הוא היה מיואש מעצמו גם כן. "אני באמת רוצה להישאר רזה ואני מפחד להשמין מכל מה שאני אוכל" הוא הסביר ותיאו נאנח, "תראה אותי, אני אוכל לא מעט ואני עדיין נראה טוב, אני מתאמן ויש לי ימים שאני מקפיד על תפריט נכון. זה לא קשה לשמור על משקל תקין. אתה צריך לאכול ולהעלות במשקל אם אתה לא רוצה להתעלף שוב ושוב" ירוק העיניים אמר בחיוך, צובט את לחיו של רון שחייך אליו גם כן, חוקר את גופו השרירי.

"ג'רי אוהב אותי ככה" הוא מלמל ותיאו הביט עליו בעצבות, מלטף את פניו של רון. "אתה צריך למצוא מישהו שיאהב אותך בכל הגדלים" תיאודור הסביר, "אתה לא צריך להיות אנורקס רק כי מישהו אוהב אותך ככה" תיאודור הוסיף. "שלא לדבר על זה שג'רי ממש לא שווה את היחס שאתה מביא לו. הוא תמיד רב איתך והוא תמיד קשה איתך, אני כבר לא יודע אם אני מאמין לו" השרירי אמר ורון הביט עליו, נאנח לעצמו.

הוא כעס על ג'רי, אבל הוא לא יכל שלא לאהוב אותו עדיין, לא משנה מה ג'רי עשה, צ'ארי עדיין הבליג וסלח לו. ג'רי היה שם ברגע הכי קשה שלו והוא עזר לו להתמודד עם המצב בעזרת הזוגיות הלא יציבה שלהם.

---

"ג-ג'רי" ריינבו מלמל בפחד כשהוא דחף את המבוגר ממנו אחרי שהאחר נישק אותו בחוזקה בחדר שלו. "אל תפחד" ג'רי אמר בחיוך, מלטף את פניו של הנער היפיפה שהביט עליו עם עיניו החומות והמבוהלות.

"אתה רוצה להצליח, נכון?" ג'רי שאל, רוכן שוב מטה, עיניו למול עיניו של האחר, מביט עליו ברצינות. "אני אעזור לך להצליח כמו שצ'ארי מצליח, ואפילו יותר" הוא אמר בחיוך, נושק ללחי של האחר, "אני אהפוך אותך לדוגמן הכי מצליח שיש אם תשכב איתו" ג'רי אמר, מתרחק ומסתכל שוב בעיניו המבוהלות אבל המשוכנעות של הצעיר.

"אף אחד לא ידע מזה" ג'רי אמר, "אני מבטיח" הוא הוסיף לפני שסגר שוב את המרחק בניהם, מנשק את ריינבו שנפל לפח שלו. הוא כל כך רצה להצליח והוא כל כך פחד כרגע. אם מה שהוא צריך לעשות בשביל להצליח, זה לשכב עם אחד מהאמרגנים הכי גדולים בתעשייה, אז הוא יעשה את זה. לא יודע כלום על היחסים של ג'רי וצ'ארי.

----

"תיקח אותי לבית" רון אמר, מתרומם שוב לישיבה. "אתה עוד צריך לנוח" תיאו אמר והאחר צקצק, "אני רוצה לראות את ג'רי, הוא בטח דואג לי ולא מבין לאן הלכתי" רון אמר בתמימות.
למעשה ג'רי היה בטוח שרון אוכל כרגע עם תיאודור ולא מתכוון לחזור לבית כי הם רבו. אחרת לא היה לו את האומץ לשכב עם ריינבו בזמן כזה.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now