עוד הזדמנות אחת -פרק 8- (18+)

2.9K 142 167
                                    

"אהמ~ פאק" גניחה יצאה מהצעיר עם השיער הבלונדיני הצבוע שקפץ על איברו של הבחור הבוגר יותר.
"אתה אוהב את זה רון?" הבחור שאל, אוחז בפלחי ישבנו של הרזה שהביט בו בעיניים חומות, עדשות צבע קישטו את אישוניו. "אמרתי לך לא לקרוא לי בשם הזה" רון אמר, ממשיך לדהור במהירות על האיבר של בן זוגו. אם ובכלל אפשר להגדיר אותם כבני זוג. הרי ג'רי נשוי לאישה תחת חוזה, והוא בין היתר האמרגן שלו.

"אני אוהב לראות את הפרצוף הכועס שלך, צ'ארי" ג'רי אמר, קורא לרון בשם הבמה שלו. מפיל את הצנום לשכיבה, אוחז בעצמות המותניים הבולטות של רון בזמן שהוא חדר ויצא בפראות, לא מפחד לרגע לשבור את עצמותיו של האנורקס.

"אממ~" צ'ארי המשיך לגנוח, מרים את ידיו מעלה בשביל לאחוז בלחייו של ג'רי, "נשק אותי" הצנום ביקש וג'רי חייך ורכן מטה. אבל עוד לפני שנשיקה התרחשה צלצול טלפון נשמע ברקע.

"לעזאזל" רון אמר ברוגז, "אל תפסיק" הוא אמר בקול רציני לג'רי שרק חייך בערמומיות, "אני לא" המבוגר יותר מלמל לפני שלקח את הטלפון שלו. עונה. ממשיך עם פעולה המינית.

הדוגמן הביט על האמרגן שלו במבט מופתע, "מטומטם מה אתה עושה?" רון לחש וג'רי המשיך לנוע בחוזקה בתוכו. "א-אמ~" רון כיסה מהר את פיו, חושש שישמעו את גניחותיו דרך הטלפון.

"כן אני שומע ג'קלין" ג'רי מלמל, זאת אשתו. רק בכתב. הוא וג'קלין חתמו על חוזה לפני מספר שנים שהם יתנהלו כזוג נשוי במפגשים חברתיים בשביל שההורים העשירים שלהם יפסיקו לתת להם פרטנרים מוזרים לצאת איתם.

"אה זאת היא" רון אמר בחיוך, מאפשר לגניחותיו לחזור לטון הטבעי שלהן, לא אכפת לו שהיא תשמע אותם. היא כבר שמעה לא מעט פעמים. לא מתרגש מכך.

"תשים אותי על רמקול" הבלונדינית לחשה לבעלה שחייך, מפעיל את הקול. "רון תפסיק לזייף, זה ידוע שג'רי לא טוב בסקס" המבוגרת יותר אמרה וצ'ארי גיחך, מלטף את ביטנו המעוצבת של האחר שנע מהר יותר. "כאילו ואת יודעת איך זה מרגיש" רון מלמל ועצם את עיניו, נהנה מהמגע המיני. מאמין בכל ליבו שג'רי לא שוכב עם אחרים חוץ ממנו.
הם הרי זוג, אומנם לא מוגדר לחלוטין, אבל עדיין.

התמימות נשארה בו. מאמין שג'רי וג'קלין מעולם לא שכבו, והם באמת לא שכבו, ג'קלין לא נמשכת לג'רי ולהפך. אבל רון לא ידע שג'רי שוכב עם עוד גברים אחרים, רובם דוגמנים ושחקנים שהוא פוגש בזמן העבודות של רון.
למרות שג'קלין ערמומית, רון אהב אותה, היא עזרה לו להתפתח והיא הכירה לו את ג'רי עוד בתקופה שהוא היה נער שמן בבית החולים. היא עזרה לו להכיר את הגבר שהוא אוהב נורא כרגע.

טוב נו, אוהב זאת מילה קשה לתיאור או לאמירה. רון רק מרגיש, לא חושף את האהבה במילותיו.

-

עשור עבר מאז אותו יום נורא. ורון השתנה בצורה קיצונית, הוא עבר לגור במנהטן, רחוק יחסית מברוקלין. רחוק מהבית. ההתנהגות שלו כבר לא אותה הדבר, הביסוס הכלכלי שלו בשחקים, המראה החיצוני וצורת הדיבור שלו מראות שהוא אדם אחר. הוא אפילו החליט להיות טבעוני.
אבל בתוך תוכו הדיכאון עוד התקיים והוא מתחזק עוד יותר בזמן שרון אוכל דברים שאסור לו לאכול בשביל שחס וחלילה לא ישמין.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now