אם רון היה יודע שככה ישבר לו הלב, הוא לא היה לוקח חלק בתוכנית הזאת.
רון בכה בחוזקה, מחבק את ביל אליו שגם בכה יחד איתו. החודש עם ביל הסתיים לו, ומי היה מאמין שרון לקח את זה הכי קשה מכולם.נכון שהשבוע הראשון היה סיוט בלשו המעטה, וביל עשה לרון את המוות, אבל אחרי השבוע הראשון, כשהכל הסתדר, הזמן עבר כל כך מהר. הוא אהב את ביל כל כך, הוא חווה איתו חוויות שמעולם לא חשב שיחווה עם ילד קטן, הוא לקח אותו לקניות, לקמפיינים, לסרט, לפארק שעשועים- והוא אפילו עלה על רכבת הרים, רק בשביל להוכיח לביל שהוא חזק ולא מפחד, למרות שהוא כמעט והשתין על עצמו מפחד. רון למד לפתוח את הלב שלו גם לילד קטן בן 4.
"אני אתגעגע אלייך" רון ייבב, מחבק את ביל חזק יותר, "אתה חייב לבוא לבקר עוד!" רון ביקש, מתרחק מהחיבוק ומנגב את עיניו הדומעות של הילד שלמולו. "אני אבוא לבקר עם כל החברים" הקטן אמר ורון הנהן, מנגב את עיניו. קווין התכופף לצידו של רון, הוא פרש את ידיו לצדדים, מאפשר לביל להיכנס תחת החיבוק. "אנחנו אוהבים אותך בילי" קווין אמר, מרגיש כאילו וגם הוא עומד לבכות, עיניו עקצצו להן, מתחילות להירטב.
"גם אני אוהב אתכם" ביל אמר לחיבוק החמים, "אני מבטיח לבוא עוד" הילד מלמל וקווין הנהן והתרחק לבסוף מהחיבוק, מנגב את עיניו. "אנחנו נשחק יחד ונלך לטייל, בסדר?" קווין שאל וביל הנהן אליו עם חיוך גדול ועיניים מנצנצות.
"להתראות" הילד הקטן אמר בעצב, מנופף לגברים הכפופים שנופפו אליו חזרה, "תודה ששמרתם עליו" האם אמרה בחיוך וקווין וצ'ארי חזרו לעצמם, "היה לנו לעונג" רון אמר בכנות, מנגב את עיניו, "בבקשה תביאו אותו עוד" הוא לחש, מתחיל לבכות שוב והאם חייכה אליו, מחבקת אותו, "אני אביא אותו, אל תבכה, הוא עוד יבוא לכאן" היא מלמלה, טופחת על גבו.
אומנם הפרידה הייתה דרמטית, אבל אי אפשר היה להאשים את רון או את קווין, במשך חודש שלם הם התחברו לילדון הקטן שגרם להם להתחבר תוך כדי גם כן, הם למדו להעריך יותר אחד את השני, הם למדו להעריך את הזמן הפרטי שלהם, הם ידעו להעריך את התמיכה אחד בשני. ביל הביא להם כל כך הרבה אושר ושמחה בחודש הזה, שזה הרגיש כמו חלום מתוק שהם לא רצו שיסתיים.
אבל, הכל צריך להסתיים לבסוף, גם הדברים הטובים והמתוקים. זה לא אומר שבעתיד יהיה רע ומריר. מצפים להם עוד דברים מתוקים בעתיד, אחרים במקצת, מתוקים יותר ומתוקים פחות.
-----
*אחרי שבוע*
תיאו הוא קוסם, כי אם הוא לא היה קוסם, הוא לא היה מצליח להרים אירוע דוגמנים ומפורסמים כזה גדול למען הכרה והעלאת מודעות למחלות מין. כל עולם הבידור לקח חלק בפרויקט הזה, מצהירים שהם ילכו במהלך השבועות הקרובים לבצע בדיקות למחלות מין ומעודדים את כלל האזרחים לקחת אחריות ולבצע בדיקות חשובות כאלו.
YOU ARE READING
עוד הזדמנות אחת
Romanceרון הוא נער שמן בן 15, ולהיות נער שמן בתיכון זה לא קל, במיוחד כשאתה גיי מוצהר ובמיוחד כשיש לך עין אחת חומה ואחת ירוקה. רון עובר התעללות מילולית ופיזית בזמן הלימודים, אבל זה לא עוצר אותו מלהישאר חייכן ותמים, לפחות בזמן התיכון. בעזרת חברו הטוב והגאון...