עוד הזדמנות אחת -פרק 6-

1.8K 150 91
                                    

"רציתי לשאול אותך משהו" רון מלמל כשהוא וקווין הלכו לכיוון בית החולים, "מה?" קווין שאל, "המכה פה, ממה היא?" רון לחש, נוגע בעדינות בלחי האדומה של קווין.

"נפלתי" קווין ענה מהר ורון הסתכל עליו לכמה שניות, מחפש את האמת ואת השקר, והוא הניח לעצמו שכנראה אם זה שקר, אז עדיף לא להציק לקווין עם שאלות מיותרות. מחליט לעזוב את קווין.

"סוכריה?" רון שאל בחיוך וקווין הנהן, לחוץ מכל זה שרון הולך לראות את אימו, וסוכריה מתוקה תעזור לו להירגע.

----

"אני מקווה שאני נראה בסדר" רון אמר בלחץ, מסדר את מדי בית הספר כשהם היו בכניסה לחדרה של אמא של קווין. "אתה נראה בסדר" קווין מלמל, היה אפשר לשמוע בקולו שהוא לחוץ. "אל תתנהג מוזר איתה" שחור העיניים הזכיר ורון הנהן, הוא הבין שהיא תרגיש לא בנוח אם הוא יתנהג אליה ברחמנות.

"ואל תדבר על הסרטן יותר מדי" קווין אמר, "אני יודע, אל תדאג. אני לא אעשה שטויות" רון אמר וקווין הנהן לפני שנשם עמוק, פותח את החדר ונכנס ראשון, אחריו גם רון נכנס.

"תינוק שלי?" קולה של החולה נשמע וקווין כחכח בגרונו, מסתכל על רון שחייך בשעשוע למשמע הכינוי. "אמא" קווין מלמל במבוכה והלך אל האם שישבה על המיטה, מחבק אותה. "את יפה" הוא לחש לה כששם לב לאיפור שלה, עושה לה טוב על הלב. "תודה ילד שלי" היא לחשה, טופחת על גבו של בנה ברכות לפני שהוא התרחק מהחיבוק, מאפשר לה להסתכל על הנער השמנמן והמובך שעמד בצד.

"שלום, אני סופי" היא אמרה בחיוך, מסמנת לרון להתקדם עם ידה והצעיר כחכח בגרונו והתקדם. "שלום, אני רון" רון אמר, מאפשר לאימו של קווין להסתכל על עיניו בריכוז. "ואוו" האם לחשה, "בוא תתקרב" היא הוסיפה, שולחת את ידיה ואוחזת בפניו, מקרבת את פניו של רון אליה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה מיוחד" היא אמרה בחיוך לפני שהיא חיבקה את רון ללא אזהרה. מפתיעה את הצעיר.

רון קפא לכמה רגעים במקומו, הוא לא רגיל לחיבוקים, במיוחד מאנשים זרים. "הכל טוב" האם לחשה כשהרגישה את השרירים הקשוחים של רון, "אני חמודה" היא הוסיפה בחיוך ורון חייך ונרגע, מחזיר לה חיבוק והיא צחקקה, מחייכת אל בנה שהסתכל עליהם בחיוך.

"אז אתה חבר של קווין?" האם שאלה כשרון התרחק מהחיבוק, "כ-כן" רון אמר. "איזה יופי שאתה מצליח לסבול אותו" היא אמרה בשעשוע ורון צחק בזמן שקווין גלגל את עיניו, הוא ציפה לזה שאמא שלו תעשה לו פאדיחות.

"יש לך ילד חמוד" רון לחש, מסמיק מעט והאם הבחינה בכך, מסתכלת על קווין שהיה נראה מובך גם הוא. וללא הסברים היא הבינה שהם יותר מחברים.

-

"נכון שיש לי ילד חתיך?" החולה אמרה בזמן שקווין הביא לו ולרון כיסאות, ורון הנהן במהירות, לא רוצה שקווין ישים לב להסכמה שלו, והמבוגרת גיחכה. "בבקשה אמא אל תביכי אותו אם את רוצה שיישארו לי חברים" קווין אמר והניח את שני הכיסאות ליד המיטה של אמו.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now