עבר עוד שבוע, קווין ורון התחילו להתחבר יותר זה לזה. קווין היה מגיע כל יום, עוזר לרון עם האימונים שלו ומבשל להם ארוחות. הוא היה עוזר לדמי בבית, עוזר לה עם קניות, ועם לנקות. מסביר לה על מיני מסמכים שלא היו ברורים לה שנשלחו אליה בדואר.
קווין הספיק למצוא קונה למכולת. הפופולריות שהמכולת צברה לאחרונה היה מטורף. טוב, אחרי הכל כולם גילו שמנהל החנות הופך להיות המאבטח של צ'ארי. זה היה לא הגיוני אם המכולת לא הייתה נמכרת במהירות.
קווין כבר התחיל לחפש שכיר לדירה שלו, הוא לא ידע אם רון עדיין ירצה אותו כמאבטח כשהוא יחזור למנהטן, אבל הוא העדיף למהר עם המטלות. אולי בעתיד הוא גם ימכור את הדירה.לא קרה בין שני הגברים משהו מיוחד, רק מבטים קטנים שהתארכו עם הזמן. הם צחקו יחד, דיברו טיפה יותר, אבל הם עדיין לא הזכירו את העבר, למרות שמדי פעם צ'ארי היה עוקץ את קווין על סיטואציות העבר.
קווין גם הבחין בפצע הקטן שהתווסף לירך הימנית של רון, הוא בירר לגבי הפצע בחשש, אבל רון הרגיע אותו, מספר לו סיפור שקרי על איך שהוא נתקל בשולחן שפצע אותו.-
"תיאו אמור לחזור היום" רון אמר בהתרגשות, מסתכל על קווין שעמד בפתח הדלת והעיר אותו לעוד יום.
"כן" השרירי אמר בחיוך, מסתיר את זה שהוא לא מרוצה יותר מדי מהעניין. אם תיאו יחזור, התפקיד שלו במשק הבית כנראה שיסתיים והוא גם יצטרך להפסיק לאמן את רון ולהכין לו אוכל. הוא לא רצה בכך. אבל אין לו את הזכות לא לרצות בכך, רון לא שייך לו והוא אפילו לא מראה לו סימנים שהוא מעוניין בו בקטע רומנטי.
קווין הבין, הוא לא יכל שלא להבין את רון. הוא יודע שמה שהוא עשה היה לא נכון, הוא יודע שהוא צריך לשלם על מעשיו. הוא צריך להיות מאופק, גם להיות חבר טוב זה בסדר, זה עדיף על להיות האויב המושבע של רון. כל עוד השנאה של רון מתחילה להתפוגג, אז הוא בסדר.
"איזה כיף!" רון קרא באושר, מתרומם לעמידה על המיטה, קופץ עליה כמו נער משתובב. "תיאו חוזר! תיאו חוזר!" רון צחק, ממשיך לקפוץ באושר, וקווין הביט עליו בחיוך. "תיזהר לא ליפול" קווין אמר ורון הפסיק לקפוץ, מסתכל על קווין במבט חושב.
הוא הלך אל קצה המיטה, מסתובב ככה שגבו יהיה למול קווין. הוא עצם את עיניו והשעין את גופו אחורנית, מתכנן ליפול אחורה. וקווין זינק מהר קדימה, אוחז בגופו של רון שנפל אחורנית, לא מאפשר לו לפגוע ברצפה.
"מה אתה עושה?" קווין שאל בדאגה, מיישר את רון לעמידה יציבה על הרצפה. "רציתי לראות אם אני יכול לבטוח בך" רון אמר בגיחוך, מסתובב אל קווין. "ואני יכול" רון אמר, "אז אנחנו חברים טובים מהיום" הוא הוסיף וקווין הביט בו באור, מאושר לדעת שהוא עלה שלב.
רון הושיט את ידו קדימה, רוצה לחתום את הרגע בלחיצת יד, אבל קווין איבד את זה והוא משך את רון אליו, מחבק אותו בחוזקה. "עכשיו שאנחנו חברים, אנחנו יכולים להתחבק" הוא מלמל לחיבוק ורון לא זז לכמה רגעים, מופתע מהמצב. אבל החיבוק החם עטף אותו באהבה וחימם את ליבו, הוא לא יכל להחזיק את עצמו יותר מדי והוא חיבק את קווין בחזרה.
YOU ARE READING
עוד הזדמנות אחת
Romanceרון הוא נער שמן בן 15, ולהיות נער שמן בתיכון זה לא קל, במיוחד כשאתה גיי מוצהר ובמיוחד כשיש לך עין אחת חומה ואחת ירוקה. רון עובר התעללות מילולית ופיזית בזמן הלימודים, אבל זה לא עוצר אותו מלהישאר חייכן ותמים, לפחות בזמן התיכון. בעזרת חברו הטוב והגאון...