עוד הזדמנות אחת -פרק 33- (18+)

1.5K 97 26
                                    

"אהמ~" רון גנח לנשיקה הסוערת כשהוא וקווין עשו את דרכם פנימה אל תוך הבית, מתנשקים ברגע שהדלת ננעלה אחריהם. הם היו רעבים זה לזה, מאז הפעם האחרונה שהם עשו משהו מיני יחד, עבר הרבה זמן. הם חלצו מהר נעליים ופשטו את הגרביים, נשארים יחפים. רון זרק את התיק צד שלו על הקרקע, לא מייחס לו כרגע חשיבות, הוא סתם מפריע לו למטרה. גם שקיות הבגדים בעלי ערך של אלפי דולרים, מצאו את עצמם זרוקים על הרצפה בזלזול.   

רון אחז בכפתור הז'קט המחויט, פורם אותו ועוזר לקווין להשיל אותו מגופו אל הקרקע. הוא נגס בשפתו התחתונה של קווין לפני שהמשיך לנשק אותו עמוקות, נשאב לתוך חום גופו שלו, לרכות שבה קווין אוחז בו, לנשיקה הרטובה והנזקקת שגרמה לרגליו לאבד את הכוחות בהן.

קווין שלח את ידו אל העניבה השחורה, פורם אותה מצווארו בתנועות סיבוב עד שהוא אפשר לה לצנוח מטה ממנו. הוא המשיך במעשיו, פותח את כפתורי החולצה שלו.
שניהם עוד המשיכו להתנשק, מדי פעם מנתקים את הנשיקה רק בשביל להתרכז בהפשטה של קווין וגם בשביל לנשום.

רון שלח את ידו קדימה, אוחז בזקפה המכוסה של קווין, מניע את ידו עליה. "רגע" קווין לחש למגע השפתיים, "למה?" רון שאל ברוגז, רוצה להמשיך להתנשק ולהניע את ידו, "האקדח, אני אוריד אותו" קווין מלמל, מזכיר לרון שיש עליו נשק. "אוקיי, תעשה את זה מהר" צ'ארי היה חסר סבלנות.
קווין הלך משם במהירות, משאיר את צ'ארי להמתין.

רון החליט להתפשט בעצמו, רוצה לקצר תהליכים והוא הוריד מהר את חולצתו ואת המכנס, נשאר עם תחתון צמוד. הוא זרק את הבגדים על הסלון.

קווין לבסוף נגלה בפניו, המאבטח בלע את רוקו ברעב כשהוא הבחין בגבר הרזה שעמד שם, חשוף כמעט לחלוטין. "ואוו" קווין מלמל והתקדם אליו במהירות, מחבר אותם שוב לנשיקה עמוקה.

"קח אותי לחדר" צ'ארי לחש, עוטף את עורפו של קווין בחיבוק צמוד, מאפשר לקווין להרים אותו בקלילות עליו בזמן שהם עוד ממשיכים להתנשק.

-

קווין הניח בעדינות את רון על המיטה, לא רוצה לפגוע בו. ידיו מלטפות ללא הפסקה את הגוף החשוף. הוא ניתק את הנשיקה רק בשביל להביט על רון, מלטף את פניו, מביט על העיניים המזויפות והחומות. "תוכל להוריד את העדשות?" קווין שאל וצ'ארי חייך אליו, מוריד מהר את הפריט המלכותי מעיניו. קווין היה שונה מג'רי, קווין אהב את העיניים הצבעוניות שלו.

ואם כבר מדברים על ג'רי, סוף כל סוף החדר שמלא בחטאים של ג'רי, יהפוך להיות חדר שמלא בזיכרונות חדשים עם קווין.

-

"תתפשט" רון ציווה, אוחז בחולצה הלבנה והמכופתרת, מסיר את הכפתורים במהירות לפני שהוא התרומם לישיבה על המיטה, עוזר לקווין לפשוט את החולצה ממנו לפני שקווין התרומם, מוריד את המכנס המחויט.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now