עוד הזדמנות אחת -פרק 36-

1.1K 100 53
                                    

בבוקר רון יצא מהחדר, חלוק כותונת בצבע לבן עטף את גופו. הוא נפגש עם עיניו של קווין שכנראה התעורר מוקדם היום. קווין היה עסוק בבישול ארוחת בוקר במטבח. "בוקר טוב" קווין אמר בחיוך, מחזיק את עצמו מלחקור את גופו החשוף של רון, "בוקר" רון השיב, מתיישב בשולחן האוכל.
אתמול, אחרי שהם סיימו להתאמן, רון ברח לחדרו בתירוץ שהוא הולך לישון, מתקשה להישאר לצידו של קווין כששניהם היו מיוזעים וצמודים זה לזה אחרי האימונים.

-  

"תודה" רון מלמל כשקווין הגיש לו את פרטי המזון, לא שוכח כמובן גם את הקפה. "יש משהו מיוחד שאתה רוצה לעשות היום?" קווין שאל, מתיישב למול רון בשולחן האוכל. "ניסע היום לחברה של תיאו, לראות מה קורה שם. אני בטוח שהצטרפו עוד עובדים חדשים ואני רוצה לראות אותם בעיניים שלי" רון השיב, מתחיל לאכול ברצון את האוכל וקווין חייך ברוגע, מסתכל על אהובו אוכל.

ואז הוא נזכר בשיחה אתמול עם דמי, הוא לא ידע אם הוא באמת הצליח לסדר את העניינים מאתמול. "רון" קווין אמר, עיניו הצבעוניות של האחר התנוססו מעלה, מביטות בו בשאלה. "או שצ'ארי?" קווין מלמל, גורם לרון לגחך. "רון זה בסדר" הדוגמן לחש וקווין חייך קלות, מאושר מעצם העובדה שהוא יכול לקרוא לרון בשמו.

"אני מצטער לגבי אתמול, אני לא יודע מה עבר עליי" קווין היה כן, מביט בעיניים מתחננות לרון שהסתכל עליו במבט מרוצה. "אני כבר חושב שהצטערת על זה אתמול" רון מלמל וקווין הנהן, "אבל אני רוצה להתנצל שוב, באמת סליחה" המאבטח הוסיף להתנצל ורון הנהן אליו ברוגע.

"אני יודע" רון אמר, "ואני גם רוצה להתנצל" הוא המשיך וקווין הביט עליו בשאלה, "לא הייתי צריך לסטור לך, גם אם מה שאמרת לא מצא חן בעיניי, לא הייתי צריך לפעול באלימות" הבלונדיני הסביר את עצמו, מרגיש הקלה שהוא חושף את זה. "זה בסדר, זה הגיע לי" קווין אמר בחיוך רגוע, הוא הבין למה רון סטר לו.

"ואני גם לא הייתי צריך להגיד שאתה לא ברמה שלי...בכל אופן, אני מצטער וזהו" רון סיים את השיחה לפני שחזר לאכול, מאפשר לקווין להרגיש הקלה גדולה בליבו. חוזר לאכול גם כן.

---

רון הרגיש איך שקווין מושך אותו אליו, מגן עליו משלל המעריצים והכתבים שקפצו עליהם כשהם היו בכניסה לחברה של תיאו. רון הביט על המאבטח הרציני שלו, רואה איך שקווין שולח את ידו הפנויה קדימה, מזיז אנשים בעדינות וחוסם עדשות מצלמה חוצפניות שהתקרבו יותר מדי לפני של הדוגמן.

הדוגמן הרכין את ראשו מטה, מסתיר את החיוך הגדול שלו בזמן שהוא נצמד יותר לקווין, נותן למאבטח שלו לשמור עליו כמו שצריך עד שהם נכנסו פנימה אל החברה.

-

"זהו, אתה יכול לשחרר" צ'ארי אמר כשקווין עוד אחז בו גם אחרי שהם עברו את דלתות הזכוכית. "או" קווין פלט ושחרר את האחיזה מרון, מאפשר לדוגמן להוריד את משקפי השמש שלו לפני שהוא החל ללכת קדימה. קווין הלך אחריו, הוא עדיין לא הכיר את שטחי החברה.

עוד הזדמנות אחתWhere stories live. Discover now