6. fejezet

183 2 0
                                    

-Jó ez kifejezetten tetszett, amit most csináltál-mosolygott Magor.

-Igazán?-kérdeztem büszkén.

-Igen és ezért holnap rajtad lehet a pulcsim, hogy jó fiú lehessél-adta meg magát.

Büszke voltam magamra, hogy végre legyőztem valamiben Magort. Nagyon jó érzés volt.

-Na irány órára-szólt rám.

-Rendben,tali szünetben.

-Azt csak ne várd ennyire-nevetett fel gonoszan.

Igen ebből lejött az üzenet.

Az első óra töri volt és a tanárral még nem találkoztunk első héten, mert alig voltak órák és azokon is ugyanazok a tanárok voltak bennt, vagy éppen nagyobb diákok, mert tanácskozások voltak a tanároknak,úgyhogy ez az első töri óra eltelt az ismerkedéssel.

Kicsengettek. Mindenki izgatottan szaladt le az udvarra az első feladatra. Én is nagyon izgultam természetesen, csak azért nem volt ennyi adrenalin bennem, hogy egy játék miatt elkezdjek

futni, így szépen lassan megvárva a tömeget elindultam. Mindenki állt az udvaron, osztályok szerint, oszlopokba helyezkedve. Odamentem és beálltam a soromba.

-Kedves 9. osztályok-kezdte a beszédét a dt elnök.-ezennel elkezdem a gólyahetet.

Mindenki tapsolni és ordibálni kezdett aztán, mikor elhalkultunk folytatták a beszédet.

-Az első feladat egy kis reggeli torna lesz, mivel ez kis szünet és nincs sok időnk. De előtte minden osztály kap egy óvónénit és egy óvóbácsit akik mindig velük lesznek és támogassák az osztályt.

-Olyan embereket választottunk ki óvónéniknek és bácsiknak akiknek az osztályból van baglyuk.

Erre a mondatra megörültem, mert Magort akkor hozzánk kéne rakják ha őt választották ki de egy perc múlva el kellett, hogy szomorodjak.

-Az A osztály kapja Botit és Petrát, a B osztály Dávidot és Pannát, a C meg Gergőt és Barbit.

Szuper, kikaptam Dávidot. Ennek nem igazán örültem, de nem volt mit tennem.

-A mostani feladat meg nem más mint-mondta a mikrofonba a dt elnök-100 guggolás és ha nem megy egyszerre akkor kezdjük előlről.

Mindenki fújolni kezdett, mert hát nem hiányzott senkinek ez a sok guggolás, mellesleg volt aki már érkezéskor is guggolt egy adagot.

De muszáj volt elkezdjük, mert nem volt sok időnk. Rengetegszer újrakezdtük, úgyhogy a 100 guggolásból lett vagy 300, ami nagyon kellemes volt.Mikor megvoltunk a 12. osztályosok felálltak elénk a lépcsőre és készültek valamit bejelenteni.

-Szóval-szólalt meg egy még nem ismert bagyoly.-,a mai beöltözést a C osztály nyerte, mivel náluk 26 ember be van öltözve a 30-ból. Nagy tapsot nekik!

Megtapsoltuk őket annak ellenére, hogy mindenkin látszott, hogy haragszik az osztályából azokra akik nem öltöztek be, mivel miattuk vesztett az osztály.

-Még annyit jelentenénk be, hogy az utolsó óra mindenkinek elmarad, mivel megkértük a tanáraitokat, hogy adják nekünk azt az egy órát, hogy még tudjunk egy kicsit beszélni a meg nem beszélt dolgokról. Tali kövi szünetbe és most irány vissza az osztályba.

Elindultunk az osztályokba. Nagy tumultus keletkezett de valahogy felértünk, viszont az angol tanárnő már bennt volt az osztályba. Tudta mi van ezen a héten így nem kaptunk leszidást.

Ez az óra elég fura volt, a tanárnő is igazából, úgyhogy lehet ezért találtam furának. Nagyon próbálkozott és olyan fura akcentusa volt, hogy az egész osztály a fél órát végigröhögte.

Valahogy nagy nehezen ez is eltelt és végre kiment az osztályból, mert alig tudtunk komolyan ülni a padokba.

Azzal mindenki újra rohant le szünetre. A tanarnő kicsit hamarabb elengedett, hogy időbe le tudjunk érni az udvarra.

Most valahol az elsők között voltam és izgatottan beszélgettünk, hogy mi lehet a következő feladat.

Ez is egy kisszünet volt,mivel a harmadik a nagyszünet, így most is egy rövidebb játékra számítottunk.

-Kedves kilencedikesek-kezdtek bele-,a feladatotok a következő: mint láthassátok minden oszlop előtt elhelyeztünk egy asztalt és rá egy doboz zsebkendőt. Azt mind ki kell szedjétek a

dobozból, úgy hogy szaladtok egymás után és mindenki kihúz egyet aztán szalad a mögötte lévő és húzza ki a kövi zsepit. Amelyik osztály a leggyorsabb az nyer.

Nem volt egy bonyolult feladat, csak gyorsaságot igényelt. Be is álltunk az oszlopokba és elindították a versenyt. Az elején kissé lazán vettük de a vezető egyéniségek az osztályból

beleszóltak, hogy bele kéne húzni. Úgy is tettünk.Nagyon belehúztunk és meg is lett az eredménye. Látványos külömbséggel nyertük meg a mai nap második játékát.

Meg is volt a második szünet és már csak a nagyszünet volt hátra, amit a legjobban vártunk.

Siettünk fel az osztályba, de most nem ment annyira könnyen. Éppen a lépcsőn mentünk volna fel mikor a baglyok megállítottak azaz le gólyastoppoltak és azt kérték, hogy énekeljünk el egy

népdalt. Elénekeltük nekik a tavaszi szélt. Megelégedtek egy kis részlettel, mert hát gondolom nem tetszett a hangunk, így hamar le is állítottak és engedték, hogy menjünk.

Visszaértünk az osztályba és kezdődött a rajzóra. A tanárnő elég laza órát tartott. Bejött, leült és azt mondta, hogy szabadtéma. Ennyit. Aztán, ha valaki éppen mást csinált az se

érdekelte. Így elég gyorsan eltelt ez az óra is. Alatta rajzoltam egy portrét, mert hát jobb ötletem nem vol és ha úgyis szabadtéma akkor meg azt csináltam amit akartam.

Na de elérkeztünk az utolsó szünethez is. Izgatottan mentünk le és már kíváncsiak voltunk a feladatra. Lennt megint kivoltak rakva az asztalok és rajtuk volt pár sminkcucc.

Gyorsan beálltunk az oszlopokba, hogy tudjanak hozzákezdeni az útmutató elmondásának.

-A feladat a következő: minden osztály kiválaszt egy lányt, aki leül a székre és egy fiú kisminkeli őt. A legszebb sminkkel rendelkező lány osztálya lesz a nyertes.

Gyorsan megbeszéltük ki legyen a fiú és a lány és már indultak is elfoglalni a helyüket. Mi azonban megláttuk, hogy minden asztalon van vagy egy ecset, vagy egy beauty blender csak a

miénken nincs így gyorsan valaki befutott az osztályba és hozott egyet. Ekkor mindenki megvolt a választással és indulhatott a verseny.

Áront választottuk sminkesnek és nagyon jól csinálta a feladatot ahhoz képest, hogy fiú. Meg is lepődtünk. A tusvonal lett kicsit ferde csak de más abszolút a helyén volt.

Felrakott egy piros rúzst, egy barna szemhéj festékkel, alapozót, korrektort és meg highlightert is.

Nagyon profira sikeredett. És mikor készen volt mindenki megállították a versenyt. A baglyok végignézték az elkészült sminkeket és meghozták a döntést.

-Tehát, úgy döntöttünk-kezdett bele egy lány-,hogy a nyertes a B osztály...

Erre felsikítottunk, csakhogy itt nem volt vége.

-Lenne-folytatta-,ha nem használtak volna más eszközt azon kívül, mint amiket kiraktunk.

Na itt aztán nagyon mérgesek lettünk és elmondtuk, hogy minden osztálynak volt egy segítő eszköze csak nekünk nem és ezért így gondoltuk helyesnek, ha kipótoljuk.

Nagyon nem érdekelte őket a véleményünk, mert ők már eldöntötték.

-Tehát a valódi nyertes így nem más mint a ....

My first...Where stories live. Discover now