Tamás rám pillantott , mosolyogva felkapott és forogni kezdett velem. Heves reakció, de nincs ellenemre. Én is örültem. Lent megpillantottam az osztályomat és intettem nekik, hogy jöjjenek már fel. Mind felszaladtak és együtt örültünk tovább. Tamás lerakott, átvette a diplomáját és lement.
-Gratulálok Jázmin-fogta meg a derekam Magor és átadta a diplomát.-már csak a királynő címet kell megnyerd és te vagy a nap győztese.
-Azt nem célom megnyerni-mondtam tiltakozva.
-Attól én még rád szavazok-kacsintott.
-Reméltem is.
Megfogta kezem és levitt a színpadról, egyenesen a táncparkettre.
-Táncolsz velem Benkő Jázmin?-kért fel egy táncra.
-Minden álmom volt, hogy hagyhatnám ki.
Elég jól táncol.
-Úgy látom ez a fajta tánc jobban megy, mint a hiphop-nevettem.
-Jól látod-hajtotta le a fejét nevetve.
Két óra múlva egy üzletben kötöttem ki, mivel nagyon éhes lettem és bent csak süteményeket találtam az asztalon. Vettem egy csokis kiflit és leültem a parkba egy padra megenni. Visszagondoltam a ma történtekre és jól esett csak úgy ellenni a saját gondolataimmal és kicsit pihenni. Az az igazság kicsit elfáradtam az utóbbi 2 napba. Az volt kicsit nehezebb.
Sok mindenre kellett koncentráljak és belefáradtam. Örülök Magornak és a sikerének, örülök az új osztályomnak és annak, hogy nyertünk és, hogy sikerült összehoznunk egy ilyen jó táncot 3 nap alatt, csak most elakartam szakadni kicsit mindentől és mindenkitől, hogy legyen időm gondolkozni és, hogy meg is tudjam érteni a gondolataimat.
De rá kellett, hogy jöjjek, hogy minden tiszta. Be kell, hogy valljam, hogy beleszerettem Magorba. Olyan boldognak éreztem magam, mint régebb. És őszintén ez az érzés hiányzott már az életemből újra. És megtaláltam. Felpattantam és elindultam vissza a suliba. Jött egy üzenetem Magortól. "Hol vagy gólyakirálynő?"
-Nem, nem, neem-torpantam meg az utca közepén, mert nem tudtam, hogy ezt most komolyan írja vagy még mindig azzal viccelődik, amit korábban mondott.
Gyorsabb tempóra váltottam, mivel nem válaszolt az üzeneteimre, így személyesen kellett meggyőződnöm arról, hogy mi történik. Bementem a kapun és a konferencia terem fele siettem.
Mentem le a lépcsőn, de minden normálisnak tűnt. Igen...csak azt hittem. Mikor beléptem mindenki felém fordult és tapsolni meg kiabálni kezdtek.
Behunytam a szemem és mosolyogni kezdtem, mikor éreztem, hogy valaki felkap és forogni kezdett a világ. Kinyitottam a szemem és láttam, hogy Magor karjaiban vagyok. Ilyenkor mindig egy meleg, kellemes érzés önt el. Biztonságban érzem magam vele. A karom a nyaka köré kulcsoltam és hagytam, hogy még forogjon velem. El sem hittem, de nagyon örültem, hogy ezt is vele élhettem át.
Felszaladtam a színpadra és elvettem a tiarámat, a szalagomat és a csokor virágomat. A király megkoronázásáról lemaradtam, de nem is baj, így legalább hamarabb visszamehettem Magorhoz.
-Királynőm-szólított meg kitartva a kezét.-mit óhajt a továbbiakban csinálni?
-Arra gondoltam, hogy bóklásznék egyet a sötét folyósókon, mert már meguntam ezt a sok fényt és zajt.
-Kérése számomra parancs-folytatta a színjátékot.
Kézenfogva kimentünk az emberek közül, egyenesen a suli épület sötét folyósóira.
YOU ARE READING
My first...
RomanceJázmin elkezdi a 9. osztályt egy idegen suliban. A gólyahét alkalmával, meg különleges feladat várja őket. A kosárcsapat profi játékosa lesz a mentora. Jázminra meg már különleges hatással van ez a fiú. Hogyan folytatódik a történetük?