Na ez a tali sem úgy sikerült, ahogy terveztem
Tamás kissé szomorúan köszönt el, amit meg is értettem de a jó, hogy Sára meg én mindent ki tudtunk beszélni. A leges legelejétől fogva mindent.
Ez nekem is jólesett, hogy végre valaki meghallgatta teljesen a történetet és kiadhattam magamból a bolondos örömömet.
Ezek után, mikor egyedül maradtam, mert mindketten hazamentek én még kicsit leültem a hintára és gondolkodta zenehallgatás közben. Arra jöttem rá, hogy igaz, hogy nagyon nem akartam szétvállni Sárától és még most is nehéz felfogni, de akadt pár jó dolog is az egészben. A barátságunk ugyis megmaradt és hát alapjáraton vannak még máshonnan is barátaim akik eddig se voltak az osztálytársaim és velük is nagyon jó a kapcsolatom. Úgyhogy belenyugodtam a dologba. Ezek után eltöltöttem egy kellemes fél órát ott ülve és semmin nem aggódva.
Aztán ráeszméltem, hogy haza kéne menjek, mert kezd késő lenni és álmos is lettem kicsit. Pár percnyire voltam otthonról és hamar haza is értem.
Ahogy beértem a házba anyukám fogadott, de ő meg éppen kifele tartott.
-Szia anya-köszöntem kedvesen.-,merre méssz?
-Elveszem Annát edzésről.
-Ja okés-reagáltam le. Ki is ment a fejemből.
És már itt sem volt. Eléggé késő vol már, úgyhogy bementem a konyhába, csináltam magamnak egy melegszendvicset és azzal együtt mentem fel a szobámba. Előkészítettem a holnapi ruhámat, a nemcsere című napra és már nagyon vártam, hogy felvehessem. Letusoltam és már az ágyban is voltam. Egy fél órát még felléptem instára tiktokra és egyéb social médiákra, aztán úgy voltam vele, hogy már elég a mai napból úgyhogy lefeküdtem.
Reggel fél hétkor az ébresztő idegesítő hangjára keltem. Nem szoktam ilyen korán kelni csak ezen a héten több ideig készülődök reggelente. Gyorsan kiugrottam az ágyból és rohantam a mosdóba. Megfésültem a hajam és hátraköttem egy copfba, hogy majd ha felrakom a sapit ne látszódjon a hajam hosszúsága, mivel fiú kell legyek. Viszont itt megtorpantam, mert egy fiúnak is lehet hosszú haja és mivan, ha ez a hosszúhajú fiúknak sértő lesz. Nem volt időm ilyeneken gondolkodni, úgyhogy elvettem az ötletet és maradtam az eredetinél. Gyorsan fogat mostam, a reggeli arcápoláson is túlestem és szaladtam vissza a szobámba. Felvettem a legfiúsabb nadrágomat, amit a szekrényemben találtam, mert régebb volt egy olyan stílusom, ami eléggé fiús volt, úgyhogy az jól is jött. Egy fekete sok zsebes nadrág volt és igazából nagyon tetszett, ahogy állt rajtam, nem is értem miért nem hordom.
Vagyis de...anyu.
Igen anyukám nagyon szereti, ha csinin öltözök, de azért néha jól esik nekem is a lazaság, ami egy táncostól nem is nagyon áll messze. Ezután keresni kezdtem Magor pulcsiját, mikor eszembe jutott, hogy a székre raktam még az este, hogy könnyen megkapjam. Megfogtam és már vettem is fel. Annyira jó Magor illata volt. Az a férfiparfűm eszméletlenül jó. Olyan jó érzés volt az ő pulcsijában lenni. Meg is akartam örökíteni. Beálltam a tükörbe és csináltam is egy képet amit azonnal feltöltöttem instastoryba egy nemcsere hashtaggel.
A sminkemet most sem túloztam el, mert hát ugyebár a fiúk nem sminkelnek. Meg is voltam. A hátamra vettem a táskám és lementem, hogy reggelizzek.
-Jó reggelt-köszöntem nagyon vidáman a családomnak.
-Minek köszönhető ez a jókedv ilyen korán Jázmin?-kíváncsiskodott anyukám.
-Gondolom Magor pulcsija az indok rá és maga Magor-avatta be a tesóm a szüleimet a dolgokba.
Eközben csináltam magamnak egy melegszendvicset és enni kezdtem.
-Jázmin csak óvatosan a fiúkkal, mert...
-Tudom apu, nem kell újra elmondani, de ő nem olyan érzem és amúgyis, még nincs semmi köztünk-nyugtattam meg mindenkit.
-Rendben kislányom, mehetünk?
-Persze, kész vagyok-válaszoltam.
A kocsiban ülve apukám folyton engem fürkészett, éreztem a tekintetét rajtam, de én nem néztem vissza rá, mert akkor elkezd kérdezni arról a dologról, amiről nem akarok beszélni.
Így eltelt az út és a suli előtt gyorsan kiszálltam és hagytam is aput gondolkodni magában.
-Szia apu, jó napot neked.
-Neked is Jázmin.
A suli előtt állva kifújtam a lélegzetem és felkészülve léptem be a kapun.
Már várt Magor az ajtó előtt és, mikor meglátott elmosolyodott. Szerintem tetszett neki pulcsija rajtam. Kicsit gyorsítottam a tempón, mert mihamarabb akartam hallani a véleményét.
-Hát szia Benkő-üdvözölt megszokottan.
-Szia Magor, megfelelő az öltözetem szerinted?
-Nem, mert valamitől hiányos kicsit.
-Ó basszus-jutott eszembe.-,otthon hagytam a sapkámat.
-Igen az hiányzik.
Azzal egy mozdulattal levette a sapkáját és a fejemre rakta. Ezen nagyon meglepődtem, de úgy őszintén.
-Mindjárt a te ruháidból áll össze a szettem-mondtam nevetve.
-De nekem nagyon tetszik-adta a választ Magor.
-Najó, akkor nincs guggolás ezek szerint, ugye?
-Nincs Benkő, nincs.
Boldogan sétálgattam felfele az osztályomba a történtek után. Mikor odaértünk Magor egy szó nélkül otthagyott és ment ő is a saját osztályába. Ilyenkor nem értem őt de inkább meg se próbálom érteni.
ESTÁS LEYENDO
My first...
RomanceJázmin elkezdi a 9. osztályt egy idegen suliban. A gólyahét alkalmával, meg különleges feladat várja őket. A kosárcsapat profi játékosa lesz a mentora. Jázminra meg már különleges hatással van ez a fiú. Hogyan folytatódik a történetük?