Egy óra maradt a kezdésig. Összegyűjtöttem az osztályt, hogy még gyakoroljunk kicsit. Szerencsére nagyon jól ment, úgyhogy nem erőltettük többet nehogy attól rosszabb legyen.
Mindenki elintézte az utolsó igazításokat magán és a kezdésig elfoglalták magukat. Én még besegítettem a dekorban: felraktam pár lufit és megigazítottam a székeket. Nem tudtuk hány emberre számítsunk ezért az egész termet előkészítettük.
(...)
A dt elnök felállt a színpadra és elkezdte az bált.
-Kedves diákok, tanárok és pár szülőt is pillantottam meg-beszélt a mikrofonba.-sok szeretettel köszöntök mindenkit. A kilencedikeseink egy csodás produkciót fognak előadni, így nem hiszem, hogy bárki is unatkozni fog. Minden osztály egy tánccal készült nekünk, mi meg majd eldöntsük melyik osztály produkciója a legjobb. A legvégén meg kisorsoljuk a királyt és a királynőt. Ez a mai program, kellemes időtöltést kívánok. És akkor jöjjön is a 9.A osztály.
Ezek szerint ABC sorrendbe haladunk, így másodikak leszünk. Az A-sok felálltak a színpadra és elindult a zene. Szó nélkül figyeltük őket. Nem volt rossz produkció és még időben is megközelítette a miénket. De nem gondoltam jobbnak.
-Köszönjük ezt a csodás táncot, egy nagy tapsot az A osztálynak. Most jöjjön a B osztály-konferált fel minket Gergrő.
-Jázmin-fogta meg a kezem Magor.-Jó lesz. Nyomott egy puszit a homlokomra.
Mosolyogva sétáltam fel a színpadra. Beálltunk a helyünkre és vártuk, hogy induljon a zene. A zenét hallva táncolni kezdtem és olyan jó volt, hogy fel sem tűnt, hogy színpadon vagyok. Minden jött berögzülve és nem voltak rontások. A konfettis jelenet is fantasztikusan sikerült. Mikor ellőttük az egész terem sikításba tört ki. Mi még boldogabban folytattuk a táncot a jó reakciók hatására. Az inges résznél a 12-es lányok felállva ugrándozni kezdtek, ami felvihette a fiúk önbecsülését egy kicsit. A végpózhoz érve kifulladva álltunk meg a helyünkön a nézőközönség fele mosolyogva. Mindenki felállva tapsolt és ordibált, még a másik osztályok is. Jól esett, hogy nem ellenségként tekintünk egymásra és örülünk a másik sikerének.
Boldogan szaladtunk le a színpadról átadva a helyet Gergőnek.
-Köszönjük ezt a profi előadást a B osztálynak és most egy kis szünetet tartunk mivel úgy döntöttek plusz feladatot adnak nekünk a konfettivel. Köszönjük-nevettette a közönséget Gergő.
Magor karja közé szaladtam és szorosan átöleltem.
-Ügyes voltál Jázmin-súgta a fülembe.
Felnéztem egyet mosolyogva és visszahajtottam a fejem. Kell egy hosszú ölelés.
A C-ek táncát meg sem néztem. Az idő alatt Magorral voltam, de nem is nagyon érdekelt.
Gergő monológja szakította félbe Magor ölelését.
-Most a dt tanács tagjai elvonulnak döntést hozni.
-Jázmin mennem kell-nézett a szemembe Magor eltolva magától.-Megleszel?-fürkészett aggódva.
-Persze, menj csak. Csak kellett egy hosszabb ölelés.
-Rendben-nyomott egy puszit a hajamba és elszaladt.
Visszamentem az osztályomhoz, hogy együtt várjuk az eredményhirdetést. Hallottam olyan véleményeket miszerint tuti mi nyerünk és még egy olyat is, hogy az A-sok, mivel a C biztos a legrosszabb volt a három közül, de az A-sok kb. egy szinten vannak velünk.
Én nem gondoltam semmire, csak vártam és azt is elfogadtam volna, ha az A osztály nyer. Még azt is ha a C, csak azt nem láttam, így nem tudtam milyenek voltak.
10 perc múlva visszajöttek és felálltak az összesen a színpadra 3 diplomával a kezükben. Egy Magor kezében is volt. Nagyon remélem azt nekünk szánja.
-Hölgyeim és uraim, de legfőképp kedves kilencedikesek-kezdte Gergő.-megvannak az eredmények.
Kezdett átváltani kicsit túl komolyba, már az x faktorban éreztük magunkat, így akarva-akaratlanul is mindenki nevetésbe tört ki.
-Jólvan na, próbáltam jól felvezetni a díjazást-kacagott már ő is magán.
Mikor végre csend lett újra nekikezdtek.
-Először is a harmadik helyezettet fogom szólítani és szeretném, ha egy személy feljönne elvenni a diplomát. Nagyon nehéz döntés volt, de ez az osztály kissé hátul maradt a másik két osztálytól, így egyértelmű vélemények alapján a harmadik hely a C osztályt illeti. Nagy tapsot nekük-közölte Gergő.
Egy csaj felment és mosolyogva elvette a diplomát.
-Most szeretném, ha az A-ból és a B-ből is feljönne 1-1 képviselő a színpadra-mondta ezúttal Magor.
-Jázmin te kell menj, ezt te hoztad össze ilyen jóra. Ha nyerünk miattad fogunk, úgyhogy nyomás- fejtette ki véleményét Zolika.
-Én ezt nem érzem, így...-ellenkeztem.
-Ez pedig így van, de ha nem lenne, akkor is fel kéne menjen valaki, úgyhogy ne ellenkezz. Az A osztálytól már felmentek, siess-lökdöstek a színpad fele.
Észrevettem, hogy Tamás áll mellettem, így már kényelmesebben éreztem ott fent magam. Ahogy megpillantott gyorsan odahúzott magához és megfogta a kezem.
-Akkor a nyertessel szeretnénk folytatni. Ez a döntés már nehézkesebb volt, mivel a két osztály tényleg majdnem egyformán jó volt. De volt egy osztály, amelyik nagyon meglepett minket, de még a közönséget is. Így mivel nem tudtunk dönteni azt is figyelembe vettük melyik tetszett jobban a közönségnek. És az nem volt más, mint a B osztály.
YOU ARE READING
My first...
RomanceJázmin elkezdi a 9. osztályt egy idegen suliban. A gólyahét alkalmával, meg különleges feladat várja őket. A kosárcsapat profi játékosa lesz a mentora. Jázminra meg már különleges hatással van ez a fiú. Hogyan folytatódik a történetük?