Jatuh terbaring namja tersebut.
Pedang yang di pegang terlepas dari tangan.Nampaknya dia tak mampu mewarisi pedang ini."Kesian...Lain kali ukur baju dekat badan sendiri.Jangan nak bangga kan sangat diri tu kalau nak lawan dengan aku pun tak lepas.Kalau aku cakap sejarah akan berulang,sejarah tu pasti akan berulang.Jangan berani nak lawan takdir,jangan berani kacau family aku dan...,"
"Jangan berani kacau dia--!,"Jisung dan kucu-kucu dia terus berlalu pergi meninggalkan kawasan tersebut.
"Nampaknya aku kena pasang spy untuk Hyejin,"Jisung memanggil Mark dan Shotaro.
"Aku nak korang dua pasang spy untuk ikut Hyejin.Suruh diorang jaga Hyejin.Jangan bagi sapa-sapa ikut Hyejin, pastikan dia selamat.Kalau ada sikit calar kat tubuh badan dia,
aku akan cari korang semua.
Faham!?,"Shotaro dan Mark mengangguk."Korang buat apa lagi kat sini?!Dah kalah tu blah lah!Asal!?Nak jadi kuli aku!?,"tergopoh-gapah group Helium
berlari meninggalkan tempat tersebut.Tidak lupa juga Johnny.
Johnny di angkut oleh 4 orang kucu-kucu dia."Tch--Baru kena sikit dah tumbang.
Lembik! Nasib je aku tak bunuh dia tu.Kalau tak lenyap dah dia kat muka bumi ni.Korang jangan nak jadi lembik sangat macam boss diorang tu.Baru kena sikit dah tumbang.
Sedih!Faham tak!?,"Jisung melihat Johnny yang di angkut oleh kucu-kucunya."Faham!,"sahut group Apricity.
"Bagus!Jom bla!Bau darah kuat betul,"
Jisung dan ahli lain terus melangkah pergi dari kawasan tersebut.🐭🐭🐭
Balik sahaja Jisung dari pergaduhan tadi,terus dia membersihkan diri.
Luka pada pipi di biarkan sahaja.
Gangster tak sah kalau takda luka.
Lumrah gangster."Uishh...Ni kalau si Hyejin ni nampak ni,mesti kena soal esok.Baik aku cover
supaya dia tak nampak,"bunyi ketukan pintu kedengaran."Sapa pula tu?Appa?Kalau appa takdanya nak ketuk bagai.Dia main terjah je bilik aku,"kapas di buangkan ke dalam tong sampah.
Jisung menyusun langkah untuk membuka pintu.
Api semakin membara.Yeoja ni lah yang Jisung paling benci.Sana,
eomma tiri Jisung merangkap scandal appa Jisung.Yes,sebelum eomma Jisung takda, Park Seung tu memang dah scandal dengan yeoja si Sana tu.
Dahlah umur Sana 5 tahun lebih tua dari Jisung.Bayangkan,Park Seung 48,Jisung 17,Sana 22 tahun.Gila!Sana ni boleh tahan gatal juga.
Suka kacau Jisung.Jisung buat bodoh je.Malas layan betina ni."Jom makan sayang.Eomma dah masak kan makanan kegemaran anak eomma ni.Eh kenapa dengan pipi anak eomma ni? ,"tangan Sana yang ingin memegang pipi Jisung di tepis kasar oleh Jisung.
"Jangan sentuh aku.Aku jijik!Aku tak nak makan air tangan kotor kau tu,
and one more thing, don't call me sayang.Disgusting!,"Jisung melemparkan jelingan yang tajam dan terus menutup pintu dengan kasar."Ish budak ni.Takpa kau.Aku akan pastikan yang kau akan jatuh cinta dekat aku.Tunggu kau budak.Dah lama tak dapat rasa anak ikan ni,"
Sana membuat muka gatal dan berlalu pergi.Sampai sahaja di bawah,Sana di tegur oleh Park Seung.
"Mana Jisung baby?,"yes!Appa Jisung panggil yeoja miang tu baby.
So disgusting."Dia cakap dia tak lapar sayang.Takpa kita makan dulu ok sayang?,"Park Seung tersenyum lalu meneruskan suapan.
TBC...🐭
Sunday
10 October 2021
00:08 a.m.
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓
Fanfictionꜱᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴏᴏᴋ 𝙽𝙲𝚃 🐭 - ʜɪᴅᴜᴘ ɴɪ ᴛᴀᴋ ᴀᴅɪʟ.ᴋᴇɴᴀᴘᴀ ᴅɪ ꜱᴀᴀᴛ ᴀᴋᴜ ʜɪᴅᴜᴘ ᴍᴇᴡᴀʜ,ᴀᴅᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ʏᴀɴɢ ᴍᴇʀᴀꜱᴀᴋᴀɴ ᴋᴇꜱᴜꜱᴀʜᴀɴ - ᴊɪꜱᴜɴɢ - ᴍᴇꜱᴛɪ ʙᴇꜱᴛᴋᴀɴ ᴊᴀᴅɪ ᴀɴᴀᴋ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇᴍᴇɢᴀɴɢ ꜱʏᴀʀɪᴋᴀᴛ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴋᴇɴᴀʟ.ʏᴇʟᴀʜ ᴋᴀʏᴀ,ᴅɪ ꜱᴀɴᴊᴜɴɢ ᴛɪɴɢɢɪ, ᴅɪ ʜᴏʀᴍᴀᴛɪ,ʟᴀɪɴ ᴘᴜʟᴀ ᴏʀᴀ...