Pada malam itu, group Apricity dan Helium berkumpul di kawasan sunyi.
30 orang daripada group Apricity dan kira-kira dalam 45 orang dari group Helium.Nampaknya secara logik, kumpulan Helium mempunyai kelebihan dalam pertarungan hari ini untuk menang.
Kerana mereka mempunyai kelebihan lebih 15 orang dari kumpulan Apricity.Tetapi kita tidak tahu macam mana lagi keseluruhan pertarungan hari ni.
Ketua Helium,Johnny berjalan menuju ke hadapan.Jisung terkejut apabila melihat senjata yang di pegang oleh Johnny.
"Pedang Arcane?,"perlahan sahaja perkataan itu keluar daripada mulut Jisung.Johnny tersenyum sinis.
"Masih ingat pedang ni?Tipulah kalau kau tak ingat pedang ni,"Johnny berjalan setapak ke hadapan.
Bagaimana Jisung tidak boleh lupa akan pedang itu.Pedang itulah yang hampir membuatkan dirinya buta sebelah mata 2 tahun lepas.Ketajaman pedang itu apabila di tikam pada badan seseorang boleh menyebabkan orang itu akan terus terlelap selama-lamanya.
Pedang itu asalnya digunakan oleh arwah ketua pertama group Helium iaitu appa Johnny,Harry.
Jisung mendengus kasar.Dia takkan jatuh pada pedang itu hari ini dan selama-lamanya.
"Heh,macam mana aku tak lupa.
Pedang tu lah yang hampir buat aku buta atas kelakuan appa kau,Harry,"
Jisung mendengus."Nampaknya kau dah tahu kenapa aku serang budak-budak kau semalam,"pedang di hadap kan kepada muka Jisung.Tipulah kalau Jisung takda perasaan takut apabila berhadapan dengan pedang itu.
"Untuk tuntut kematian appa kau?
For what?Bukan kau sendiri ke yang nak appa kau mati?Sebab...kau nak harta dia right?Sampaikan sanggup upah orang untuk bunuh appa sendiri.Alasan nya,sebab tak sanggup.
Kalau kau tak sanggup bunuh appa kau sendiri,kau juga takkan sanggup tengok appa kau mati di bunuh oleh orang,"Johnny mendengus."Sapa cakap aku tak sanggup bunuh appa sendiri!Aku sanggup tapi aku taknak kena tangkap dengan polis.
One more thing,untuk apa aku nak tuntut kematian orang tua tu?Wasting my time fighting to avenge his death.
Aku datang sini sebab aku nak yeoja tu,"Jisung membuat muka bele."Nak bunuh orang tapi pengecut! Wait, yeoja?Siapa?,"Mark yang berada di sebelah Jisung terus menepuk bahu Jisung.
"Aku rasa dia cakap pasal Hyejin,"
bisik Mark.Tajam tikaman mata Jisung kepada Johnny."Kau jangan berani sentuh dia!Kalau dia sakit,!Kau yang aku akan cari dulu!Selangkah kaki kau berjalan untuk jumpa dia,beribu kali tikaman aku akan bagi dekat kau.Kalau dia hilang,sakit, depression kau orang pertama yang aku akan cari dan jangan ingat bila aku dah jumpa kau,kau akan hidup,"Johnny tergelak besar.
"Wow so sweet~Tch,Tak sangka gangster sekolah ada perasaan cinta juga.Aku ingat gangster sekolah reti bunuh orang je,"Jisung menggenggam tangan membentuk suatu penumbuk.
"Kalau appa kau tak buat jahat dekat aku,aku pun takkan buat jahat dekat dia.Alang-alang berminyak biar licin.
Dia mula kan,aku akan habiskan.Hari ni,aku akan pastikan sejarah akan berulang.Aku tak janji yang kau akan keluar dari pertarungan dalam keadaan fizikal yang baik.Lagi satu,
jangan ingat bila kau dah sentuh hak milik aku,aku akan lepaskan kau macam tu je,"Jisung mempamerkan senyuman sinis."Sayang betul kau dekat dia kan?
Nampaknya aku dah tahu target aku lepas ni.Dia kebahagiaan kau dan dalam masa yang sama dia kelemahan kau tapi kelebihan untuk diri aku,"Jisung melayangkan pedang ke arah muka Johnny.Johnny menepis serangan Jisung dengan pedang yang di pegang."Looks like you want to die the same way your dad died,"kata Jisung dengan geram.Ahli kumpulan lain sudah bersedia dengan senjata masing - masing.Tinggal menunggu arahan sahaja daripada ketua masing-masing.
"ATTACK!,"serentak arahan Jisung dan Johnny kepada kumpulan mereka.
Maka bermulalah pertumpahan darah di merata tempat.
"ARGHHHH!!!!!,"
TBC...🐭
Friday
8 October 2021
16:43 p.m.
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓
أدب الهواةꜱᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴏᴏᴋ 𝙽𝙲𝚃 🐭 - ʜɪᴅᴜᴘ ɴɪ ᴛᴀᴋ ᴀᴅɪʟ.ᴋᴇɴᴀᴘᴀ ᴅɪ ꜱᴀᴀᴛ ᴀᴋᴜ ʜɪᴅᴜᴘ ᴍᴇᴡᴀʜ,ᴀᴅᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ʏᴀɴɢ ᴍᴇʀᴀꜱᴀᴋᴀɴ ᴋᴇꜱᴜꜱᴀʜᴀɴ - ᴊɪꜱᴜɴɢ - ᴍᴇꜱᴛɪ ʙᴇꜱᴛᴋᴀɴ ᴊᴀᴅɪ ᴀɴᴀᴋ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇᴍᴇɢᴀɴɢ ꜱʏᴀʀɪᴋᴀᴛ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴋᴇɴᴀʟ.ʏᴇʟᴀʜ ᴋᴀʏᴀ,ᴅɪ ꜱᴀɴᴊᴜɴɢ ᴛɪɴɢɢɪ, ᴅɪ ʜᴏʀᴍᴀᴛɪ,ʟᴀɪɴ ᴘᴜʟᴀ ᴏʀᴀ...