🐭2

68 10 0
                                    

Hyejin Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hyejin Pov

"Hyejin,where are you~?,"aku sudah resah di dalam tandas.Apa yang diorang nak daripada aku?Tiga orang pelajar yeoja mencari aku di dalam tandas.

"Apa yang dia nak sebenarnya.
Barang tu aku dah bagi dah kat dia semalam,"aku melepaskan keluhan.

Satu persatu pintu di buka oleh tiga orang pelajar yeoja tadi.Aku keluar daripada tandas yang paling terakhir.

Tiga orang pelajar yeoja tadi tersenyum melihat aku.Mereka mengatur langkah menuju ke arah aku.

"Mana barang tu?,"aku membuat muka bosan.

"Semalam aku dah bagi kau Bomi.
Dahlah.Kau ingat murah ke benda tu,"Bomi menendang pintu tandas dengan kuat.

"Kau bagi kat aku atau aku ambil sendiri kat Park Seung.Kau pilih,"Yes Park Seung.Appa kepada Jisung.Aku menolak bahu Bomi.

"YELAH NANTI AKU AMBIL,"aku terus keluar daripada tandas.

"Beli kat namja tu,yang minta kat aku buat apa.Serabut betul,sebab dia aku jadi mangsa.Dasar manusia tak berperikemanusiaan langsung,"
walaupun Park Seung itu selalu menyumbangkan pelbagai jenis sumbangan,tidak semestinya dia mempunyai perangai yang elok.
Don't judge a book by its cover.

🐭🐭🐭

Di kelas 5 Selcouth,Jisung,Mark dan Shotaro berborak antara satu sama lain.

Inilah kerja mereka,kalau takda cikgu pasti meluangkan masa bersama.
Dikatakan kawan sehati sejiwa ha gituww.

"Jisung dengar cerita group Helium tu buat hal lagi.Diorang serang budak kita malam semalam.Masa tu budak kita tengah lepak kat kedai lepastu diorang datang dengan parang bagai,"
Jisung tersenyum sinis.Dia tahu pasal ni.Dia saja je buat-buat tak tahu sebab dia sedang mengatur rancangan untuk menyerang group Helium tu balik.By the way nama group Jisung Apricity.

"Aku tahu.Salah seorang ahli kumpulan kita dah inform kat aku semalam.Dia punya gelabah tu sampai dia cakap apa benda pun aku tak faham.Kena serang sikit dah gelabah macam tu.Kau lah ni Mark,
ambil budak dari ceruk mana pun tak tahu.Lain kali ambil yang kasar sikit,"
Mark yang tak tahu apa-apa terus membuat muka bele.

"Bukan akulah yang cari.Diorang yang tawarkan diri.Aku collect jelah diorang.Masa tu kau nak 30 orang dalam masa sehari kan?So,aku ambil jelah sapa yang datang jumpa aku.
Nak salah kan aku pula!Huh!,"marah betul dia.

"Malam ni,tepat pukul 12 malam aku nak kau berdua kumpulkan semua budak kita.Kita serang kumpulan Helium tu malam ni juga.Aku kira-kira mungkin dalam setengah jam,tumbang dah diorang tu,"Mark
dan Shotaro memandang antara satu sama lain.Yakin betul Jisung.Setengah jam dah dapat tumpaskan kumpulan Helium.Takpa kita tengok malam ni.

🐭🐭🐭

Darah yang mengalir di celah bibir di kesat.Hyejin melangkah masuk ke dalam kelas.Kawan Hyejin,Kang Suzy terus membuka langkah menuju ke arah Hyejin.

"Kau kenapa Hyejin?Darah kat bibir tu.Kau gaduh dengan sapa?,"Hyejin menghadiahkan senyuman kecil kepada Suzy.

"Takda sapa.Aku terlanggar dinding kat luar tu.Kau takpayah risau sangat ,"Hyejin pun agak-agak lah nak menipu pun.

Di saat itu,JMS melangkah masuk ke dalam kelas.Jisung yang terlebih dahulu melihat Hyejin yang mengelap darah di bibir terus melangkah ke arah Hyejin.

"Kenapa dengan bibir kau tu,"pantas Hyejin menoleh ke arah empu punya suara.

TBC...🐭

Thursday
7 October 2021
01:08 a.m.

𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓Where stories live. Discover now