Sudah 3 minggu Jisung duduk di dalam hospital.Hari ini dia baru boleh keluar.Mark dan Shotaro on the way ambil Jisung.Dia punya suka tu tak tahulah nak cakap macam mana.
Macam budak-budak yang baru lepas dapat gula-gula.Pintu di buka.Muncul lah 2 orang sahabat Jisung.
"Cepat kau packing barang Jisung?
Nampak sangat kau tak sabar nak keluar dari hospital,"Mark mengambil beg Jisung."Biasalah...Jap aku nak minta korang sesuatu.Aku nak korang pasang spy untuk ikut Hyejin.Hyejin sekarang salah satu target Johnny.Jadi,aku taknak dia apa-apa kan Hyejin,"Mark dan Shotaro mengangguk faham.
"Ok nanti aku cari.Dah jom balik.Kau nak aku pimpin tangan kau tak?,"
Jisung menjeling Shotaro."Kaki aku tak patah lagi.Kau ingat aku ni apa sampai nak pimpin tangan bagai.Taknak aku,"
"Lantak kaulah.Kalau kau jatuh nanti bangun sendiri ye ,"Shotaro bergegas keluar daripada wad.
🐭🐭🐭
Jisung mengatur langkah menuju ke arah biliknya.Baru sahaja kaki ingin menjejak tangga yang pertama,dia terdengar bunyi barang jatuh.Jisung mencari arah bunyi tadi di bawah.
"Dengar macam dalam bilik ni,"Jisung berada di hadapan sebuah bilik store.
Bilik store ni biasanya kunci.Tak tahu ada apa dalam ni.Jisung cuba memulas tombol pintu."Klik,"tak kunci?Jisung sudah hairan.
Tiba-tiba pula hari ni tak kunci pintu bilik ni.Jisung melangkah masuk ke dalam bilik tersebut.Lampu di buka.Terkejut Jisung apabila melihat keluasan bilik ini.Luas...Bilik ni sangat luas.Ada satu frame yang besar di dalam bilik itu.Lukisan gambar seorang wanita.Ada luka di pipi wanita tersebut.Senyuman wanita tersebut sungguh cantik.Wanita tersebut memakai jaket berwarna hitam.Jisung terlihat tulisan di bawah lukisan tersebut pada sebelah kiri.
"Han Jessie?Appricity?!,"Jisung terkejut apabila melihat nama yang di tulis pada lukisan tersebut.
"Ni eomma?Eomma yang tubuhkan group Appricity?But how?,"Jisung tak percaya apabila melihat tulisan tersebut.Tidak sangka bahawa arwah eomma nya adalah ketua sebenar kumpulan Apricity.Patutlah masa Jisung baru sahaja ingin berjinak-jinak dalam dunia gangster,
dia sudah dapat menjadi ketua.Rupa-rupanya dia adalah salah satu pewaris kumpulan Apricity tersebut.
But...When?Sejak bila group ni mula di tubuhkan.Jisung membaca sebaris nombor yang tertulis di bawah nama Han Jessie.
"2007!?,"Eomma Jisung mati pada 2018.Kini sudah 2021.Jadi Jessie telah menubuhkan kumpulan Apricity sudah dekat 14 tahun?!Gila!
Pintu di buka dari luar.Jisung segera menoleh melihat gerangan tersebut.
"Hai,Jisung,"Sana melangkah masuk ke dalam bilik itu.Pintu di kunci.
Jisung melihat pakaian Sana.
Sudahlah pakai baju seperti tidak cukup kain.Dengan bibir merah dia.
Blushe kemain merah.Senang cerita,muka dia macam badut."Kau buat apa kat sini?Oh,kau lah yang saja buka kunci bilik ni kan? Kononnya kau nak perangkap aku?Macam tu?Kau ingat aku tergoda ke tengok kau yang macam badut ni?,"
Sana menolak bahu Jisung dengan kasar sehingga menyebabkan Jisung terbaring di atas katil di dalam bilik tu.Dahlah katil king.Jisung cuba untuk bangun tetapi Sana sudah menahan Jisung dengan tangan di letakkan di sebelah kiri dan kanan Jisung.
"Gila perempuan ni!,"kata Jisung dalam hati.
Sana mendekatkan mulutnya pada leher Jisung.Jisung segera menolak Sana sehingga Sana tergolek seperti ayam golek jatuh ke lantai.
"Gedebuk!,"Sana menjerit akibat sakit terjatuh daripada tolakan Jisung.
"Padan muka kau badut!,"Jisung bergegas berlari keluar daripada bilik tersebut.Jisung terus mengunci Sana di dalam bilik itu.
"Mereputlah kau dalam tu!,"Jisung berlari ke luar rumah.Kunci moto di ambil.Telephone di keluarkan daripada poket seluar.
"Hello Mark!Jumpa aku kat tempat biasa!,"
Enjin di hidupkan.Laju sahaja moto Jisung bergerak meninggalkan rumah tersebut.
TBC...🐭
Wednesday
13 October 2021
01:40 a.m.
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓
Fanfictionꜱᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴏᴏᴋ 𝙽𝙲𝚃 🐭 - ʜɪᴅᴜᴘ ɴɪ ᴛᴀᴋ ᴀᴅɪʟ.ᴋᴇɴᴀᴘᴀ ᴅɪ ꜱᴀᴀᴛ ᴀᴋᴜ ʜɪᴅᴜᴘ ᴍᴇᴡᴀʜ,ᴀᴅᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ʏᴀɴɢ ᴍᴇʀᴀꜱᴀᴋᴀɴ ᴋᴇꜱᴜꜱᴀʜᴀɴ - ᴊɪꜱᴜɴɢ - ᴍᴇꜱᴛɪ ʙᴇꜱᴛᴋᴀɴ ᴊᴀᴅɪ ᴀɴᴀᴋ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇᴍᴇɢᴀɴɢ ꜱʏᴀʀɪᴋᴀᴛ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴋᴇɴᴀʟ.ʏᴇʟᴀʜ ᴋᴀʏᴀ,ᴅɪ ꜱᴀɴᴊᴜɴɢ ᴛɪɴɢɢɪ, ᴅɪ ʜᴏʀᴍᴀᴛɪ,ʟᴀɪɴ ᴘᴜʟᴀ ᴏʀᴀ...