Keesokannya di sekolah,Jisung membawa moto pergi ke sekolah.
Dalam perjalanan dia ingin ke sekolah,Jisung nampak Hyejin jalan sorang-sorang.Ni di kira peluang keemasan bagi Jisung untuk dekat dengan Hyejin.Kalau kat sekolah nanti ada orang kacau."Hai adik manis sorang je ke?,"Jisung mengikuti Hyejin.Hyejin yang berada di sebelah tergelak kecil.
"Eh taklah,berlima.Tak nampak ke?,"
Jisung tersenyum lebar.Hyejin suka buat lawak yang membuatkan hati Jisung tiba-tiba berbunga-bunga."Jom naik.Awal lagi nak pergi sekolah kita ronda-ronda dulu.Makan sarapan dulu.Lepastu baru balik,"Hyejin mengangguk.Eh balik?Baru nak pergi sekolah dah balik?
"Balik?,"pergi sekolah pun belum lepastu dah nak balik.Jangan cakap Jisung nak ponteng.
"Balik ke hati awak,"Hyejin tersenyum manis.Hyejin naik moto dengan Jisung pergi ke sekolah.
Dalam perjalanan ke sekolah tiba-tiba ada 6 buah motosikal dan 2 buah kereta memotong perjalanan mereka.
"Seriously!?Aku nak pergi sekolah pun diorang nak kacau juga!?Dahlah ada Hyejin ni Aduhh!!Habis!,"Jisung berkata dengan hati sendiri.Sudahlah dia seorang sahaja di sini.Macam mana dia nak buat ni.
"Hai.Eh,bawa girlfriend naik moto.
So sweet,"Johnny mendekati Jisung dan Hyejin."Kau ni kalau nak cari pasal dengan aku pun,boleh tak time takda Hyejin.
Kau nak apa lagi dengan aku!?,"
helmet dibuka dan di baling atas jalan.Jisung menuju ke arah Johnny.
Hyejin setia berdiri di belakang Jisung."Aku nak perempuan tu je.Kau bagi kat aku perempuan tu,aku dah tak kacau kau dah,"Johnny tersenyum manis.
"Puihh!Kau ingat aku nak bagi Hyejin kat kau.Aku takkan bagi Hyejin kat kau walau apa pun yang terjadi,"
Johnny tergelak besar."Oh ya!?,"5 orang kucu-kucu Johnny terus memegang Jisung.Hyejin di tarik oleh 4 orang kucu-kucu Johnny dan terus di bawa masuk ke dalam kereta.
"JISUNG!!!,"Jisung terus di tolak hingga terjatuh di atas jalan.
Kucu-kucu Johnny terus memukul, memijak Jisung tanpa belas kasihan."Aku nak korang belasah dia sampai dia tak boleh bangun.Jangan balik selagi korang tak selesaikan dia,"
Johnny masuk ke dalam kereta yang di sumbat kan Hyejin.Jisung terbatuk sehingga terkeluar cecair berwarna merah pekat.
Bayangkan,betapa teruknya Jisung di belasah oleh kucu-kucu Johnny.
Hidup seorang gangster bukannya mudah.Itu adalah pilihan orang itu sendiri.🐭🐭🐭
Hyejin terjaga dari lena.Dia memerhatikan keadaan sekeliling.
Hyejin berada di sebuah bangunan.
Benda pertama yang menghidang matanya adalah Johnny yang tersenyum dengan penuh makna yang duduk di hadapannya."Hai bae,lena you tidur,"Johnny tersenyum sinis.Seputung rokok di sedut dan di hembus kembali.
"Kau nak apa!?,"pernafasan Hyejin tidak boleh di kawal.Dia begitu rasa geram tapi dalam masa yang sama dia juga ada perasaan takut.
"Aku taknak apa-apa.Kau ni cuma mangsa keadaan je.Aku nak bunuh Jisung so,aku culik kau sebagai umpan.Yelah aku nampak dia sayang betul dekat kau.Jadi mesti kau ni kelemahan dia.Dia mesti akan buat apa-apa sahaja untuk selamatkan kau kan?Wah~Indah betul kisah percintaan korang berdua ni,"Johnny melemparkan rokok yang di hisap tadi.
Langkah di atur menuju ke arah Hyejin.Muka di dekatkan pada telinga Hyejin.
"Tapi...Sebelum dia datang untuk selamatkan kau,baik aku rasa kau dulu.Lepastu aku bunuhlah kau.
Takkanlah aku nak bunuh kau macam tu je.Rugilah aku,"Johnny dan kucu-kucunya tergelak besar."WHAT THE HELL!!Kau ingat aku pemuas kau ke setan!,"Hyejin melihat tong-tong besi yang berapi.
"UwU~Dia menjerit.Tacod nya~,"
rambut Hyejin di tarik dari belakang.
Terdongak Hyejin.Johnny mendekatkan mukanya ke arah Hyejin.Johnny menghidu bau Hyejin"Asal kau ni wangi sangat.Ni buat aku tak sabar nak rosakkan kau ni,"
Hyejin menyepak Johnny ke arah alat sulit Johnny.Johnny menjerit kesakitan."BODOH PUNYA PEREMPUAN!!,"pisau di ambil atas meja.Johnny mengelar leher,tangan dan muka Hyejin.
Hyejin menjerit kesakitan.Bayangkan keadaan Hyejin ketika itu.Penuh dengan calar balar dengan darah yang mengalir.Satu tamparan yang kuat hinggap di pipi sebelah kanan Hyejin.
"ARGHHHH!!!!,"
TBC...🐭
Thursday
14 October 2021
23:42 p.m.
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓
Fanfictionꜱᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴏᴏᴋ 𝙽𝙲𝚃 🐭 - ʜɪᴅᴜᴘ ɴɪ ᴛᴀᴋ ᴀᴅɪʟ.ᴋᴇɴᴀᴘᴀ ᴅɪ ꜱᴀᴀᴛ ᴀᴋᴜ ʜɪᴅᴜᴘ ᴍᴇᴡᴀʜ,ᴀᴅᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ʏᴀɴɢ ᴍᴇʀᴀꜱᴀᴋᴀɴ ᴋᴇꜱᴜꜱᴀʜᴀɴ - ᴊɪꜱᴜɴɢ - ᴍᴇꜱᴛɪ ʙᴇꜱᴛᴋᴀɴ ᴊᴀᴅɪ ᴀɴᴀᴋ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇᴍᴇɢᴀɴɢ ꜱʏᴀʀɪᴋᴀᴛ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴋᴇɴᴀʟ.ʏᴇʟᴀʜ ᴋᴀʏᴀ,ᴅɪ ꜱᴀɴᴊᴜɴɢ ᴛɪɴɢɢɪ, ᴅɪ ʜᴏʀᴍᴀᴛɪ,ʟᴀɪɴ ᴘᴜʟᴀ ᴏʀᴀ...