🐭17

36 6 0
                                    

"YOU DESERVE IT!,"sudah terlambat untuk Jisung memberhentikan langkahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"YOU DESERVE IT!,"sudah terlambat untuk Jisung memberhentikan langkahnya.Johnny sudah menikam dengan dalam perutnya.Darah keluar tanpa henti daripada perut Jisung.
Terkejut Jisung dengan tikaman Johnny.Darah mula keluar daripada mulut Jisung.Terbaring lemah Jisung di hadapan Johnny.

"JISUNGG!!!,"serentak jeritan Mark,
Shotaro dan Hyejin.Mereka tidak menyangka bahawa kejadian ini akan berlaku.

Pantas group Helium mengatur serangan menyerang kembali group Apricity.Tumpahan darah berlaku di merata tempat.

"ARGHHH!!!,"pantas Johnny berpaling melihat salah satu ahli kumpulannya terbaring lemah akibat tikaman Shotaro.

Johnny segera membaling pisau lipat ke arah Shotaro.

"SHOTAROO!!!,"Mark yang menyedari kejadian tersebut terus menjerit ke arah Shotaro.

Shotaro segera mengelak daripada balingan pisau tersebut.Terkena sedikit pisau tadi pada pipi belah kanan Shotaro.Terbentuk garis panjang yang berdarah di pipi Shotaro.

"Ouch,"adu Shotaro.Pedih luka di pipinya.Darah yang mengalir secara perlahan pada pipi di lap.

Johnny melihat ahli kumpulan Helium makin lama makin berkurang.Ramai yang sudah tumpas di tangan group Apricity.Dia hanya ada satu sahaja peluang.

Johnny berlari dan mendapatkan Hyejin.Kini Hyejin berada di dalam genggaman Johnny.

Terhenti tingkahlaku group Apricity.

"Bagi aku menang atau perempuan ni mati!,"kini Hyejin sudah menjadi taruhan Johnny.

"Mark kita nak buat apa sekarang ni!
Jisung dah m---,"

"WOIII!!,"mereka yang berada di situ berpaling melihat ke arah gerangan tersebut.

"Hidup lagi lelaki ni?!,"Johnny mendengus dengan kasar.

Jisung tersenyum sinis.Dia saja sahaja terbaring lemah tadi.Jisung sudah jangka benda macam ni akan terjadi.
Cecair merah yang mengalir tadi bukan datang daripada badannya,
tetapi dari packaging merah yang di pakai.

Tak sia-sia dia ambil packaging cecair merah ni tadi.Tak sangka Johnny akan tertipu dengan cecair merah ni.

"Kau tak cukup bijak Johnny,"Jisung mengeluarkan plastik packaging tadi daripada dalam baju.Jisung membaling packaging itu di hadapan Johnny.

"BABOYAH!!YAH JISUNGIEE!!ARGHH!!,"Johnny melihat Jisung dengan panahan mata yang tajam.Sakit betul hatinya apabila di perbodohkan oleh Jisung.Jisung sudah tergelak jahat.

Jisung tak menunggu lama.Inilah masanya.5 das tembakan pistol di lepaskan.2 di belah peha kiri dan kanan Johnny,2 pada kedua-dua belah tangan Johnny dan lagi 1 pada dahi Johnny.

Tumbang terus Johnny.Jisung belum menang lagi.Dia ada satu sahaja lagi rancangan yang belum di selesaikan.

Jisung memerhatikan group Helium.
Langkah kaki di atur menuju ke arah group Helium.Baru sahaja dua langkah,ke semua group Helium sudah sujud di hadapan Jisung.

"Kami minta maaf!Kami mengaku kalah!Kami akan jadi orang suruhan tuan besar! Beritahu apa-apa sahaja permintaan tuan besar,kami akan tunaikan!Jangan bunuh kami!Kami mahu hidup lagi!Kami minta maaf tuan besar Jisung!,"Jisung membuat muka bangga.Biji mata diputarkan.

Rasa kembang pula kat sini haihshh...
Rasa nak tergelak pun ada juga.Nafas di tarik dalam-dalam.Muka kembali bertukar serious.

"Jadi orang suruhan aku,"arah Jisung kepada group Helium.

"BAIK TUAN BESAR!,"Jisung tersenyum puas.

"Jangan panggil tuan besar.Panggil tuan muda.Tuan besar dah mati,"
Jisung tersenyum sedih.Siapa lagi kalau bukan eomma Jisung,Han Jessie.

"BAIK TUAN MUDA!,"

TBC...🐭

Monday
11 October 2021
02:07 a.m.

𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓Where stories live. Discover now