Jisung dan group Apricity berkumpul di sebuah bangunan.Jisung memberitahu kepada group Apricity tentang rancangan dia.
"Aku memang tak tahan dah dengan group tu.Aku nak kita selesaikan group ni hari ni juga.Shotaro!Barang semua dah sedia!?,"Shotaro mengangguk dan menunjukkan thumbs up.
"Bagus!Mark,jalan dah clearkan ke!?,"
Mark turut menunjukkan thumbs up."Ok nice!Aku nak korang lawan habis-habisan.Aku nak group tu arwah hari ni juga.Lawan habis -
habisan biar group tu mampus!Biar terkeluar terus biji mata tu!,"mata Jisung sudah membara.Dia nak Johnny mati di tangan dia hari ni juga."Aku akan pastikan yang kau akan mati dalam tangan aku hari ni juga Johnny.Jangan ingat bila kau dah sentuh hak milik aku,kau boleh selamat.Bodohlah aku kalau aku lepaskan kau macam tu je,"parang di baling pada pintu.Terpacak parang itu.Mereka yang berada di situ sudah kecut perut.
Jisung ni kalau dia janji hari ni musuh dia tu akan mati,hari ni juga dia akan habiskan.
🐭🐭🐭
"Woi!Kau pergi tengok hero perempuan ni dah sampai ke belum.
Mana tahu dah sampai ,"tiba-tiba bunyi dentuman yang kuat dari bawah.Dengar seperti bunyi hentakan.Johnny tersenyum sinis.
"Great,on time,"muncullah sekumpulan lelaki yang bersenjata parang dan juga...
"Pistol?Sejak bila budak ni pandai main pistol ni,"Johnny sudah menelan air liur.Jisung melihat Hyejin.
Sedih betul dia melihat keadaan Hyejin."Asal!?Kecut perut?Takkan baru nampak pistol dah kecut perut kut?Ambil hak milik orang tak kecut perut pula?Ouh lupa...Masa tu ada geng sebab tu tak takut,sekarang ada je geng tapi Ermm...Sikit..Sedihnya~,"
Jisung melepaskan satu das tembakan ke arah dinding.Bergema tembakan yang dilepaskan oleh Jisung.Kuat...Bunyi pistol tu memang kuat.
"Jisung...tolong saya Jisung...,"Jisung melihat Hyejin yang sudah berdarah di celah bibirnya.Muka Hyejin suram.
Tangannya menggigil kerana ketakutan.Mesti Hyejin trauma disebabkan kejadian ni."Awak jangan risau,saya akan pastikan yang hari ni juga lelaki ni mati.Saya akan tuntut hak milik saya,"Jisung kembali memandang Johnny.Hyejin yang di ikat pada kerusi tidak mampu untuk membuka mata.Hyejin tersenyum kecil.Lemah sahaja suaranya apabila bercakap dengan Jisung tadi.
"Sebab kau!Eomma aku mati!Sebab kau!Appa aku berubah!Dan sebab kau juga!
Hyejin trauma!,"
Johnny menggulingkan matanya ke atas.Dia tidak kisah pun apa yang di kata oleh Jisung.
"Aku nak selesaikan kau hari ni juga.
Apa-apa pun yang terjadi,kau akan mati hari ni juga,"laju sahaja Jisung melepaskan satu das tembakan ke arah Johnny.Johnny mengelak peluru yang di lepaskan oleh Jisung dengan lincah.
Tak kena?
"Apa main pistol ni bro.Kalau nak fair,
kita main lawan tenaga lah,"Johnny tersenyum sinis.Parang di baling jauh dari dirinya.Ahli kumpulan Johnny turut melakukan benda yang sama.
"Jisung,macam mana ni?Diorang ni pelik semacam je.Tiba-tiba nak main pakai tenaga,"Mark yang berada di belakang bersuara.
"LETAK SEMUA SENJATA!KITA TENGOK,CARA APA YANG DIA NAK MAIN HARI NI,"arah Jisung.Jisung tersenyum sinis.Nampaknya Johnny ingin menggunakan cara yang berlainan.
"Takpa....Kita layan kan je apa yang dia nak.Nanti mati sia-sia pula diorang ni,"Jisung tergelak sinis.
"Yakin betul budak ni,"Johnny tersenyum sinis.Pisau lipat yang di selitkan pada poket belakang di lihat sekilas.
Group Apricity membuat serangan terlebih dahulu.Jisung berlari ke arah Johnny dengan muka yang bengis.
Tanpa di sedari,Johnny sudah mengacah pisau ke arah dirinya."Wait!Aku kena tipu!,"
TBC...🐭
Saturday
16 October 2021
01:23 a.m.
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐋𝐂𝐎𝐔𝐓𝐇 셀쿠스 [𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠] ✓
Fanfictionꜱᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴏᴏᴋ 𝙽𝙲𝚃 🐭 - ʜɪᴅᴜᴘ ɴɪ ᴛᴀᴋ ᴀᴅɪʟ.ᴋᴇɴᴀᴘᴀ ᴅɪ ꜱᴀᴀᴛ ᴀᴋᴜ ʜɪᴅᴜᴘ ᴍᴇᴡᴀʜ,ᴀᴅᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʟᴀɪɴ ʏᴀɴɢ ᴍᴇʀᴀꜱᴀᴋᴀɴ ᴋᴇꜱᴜꜱᴀʜᴀɴ - ᴊɪꜱᴜɴɢ - ᴍᴇꜱᴛɪ ʙᴇꜱᴛᴋᴀɴ ᴊᴀᴅɪ ᴀɴᴀᴋ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇᴍᴇɢᴀɴɢ ꜱʏᴀʀɪᴋᴀᴛ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴋᴇɴᴀʟ.ʏᴇʟᴀʜ ᴋᴀʏᴀ,ᴅɪ ꜱᴀɴᴊᴜɴɢ ᴛɪɴɢɢɪ, ᴅɪ ʜᴏʀᴍᴀᴛɪ,ʟᴀɪɴ ᴘᴜʟᴀ ᴏʀᴀ...