Leyla P. O. V.
Lagana kišica rominja napolju dok ja, skupa sa svojim najbližima, sjedim u toplom dnevnom boravku naše nove kuće. Vatra pucketa u kaminu,a ja, ogrnuta u sivu dekicu, spokojno ležim u Victorovom zagrljaju i promatram nasmijana lica svoje obitelji. Da, mogu ih tako nazvati, iako nismo svi u krvnom srodstvu. Tu su moji roditelji, Rina i njen muž i moje najbolje prijateljice. Nakon ugodne večere koju smo Victor i ja pripremili, premjestili smo se ovdje da popijemo kafu i uživamo u razgovoru. I sada, dok moj tata,Derek i moj budući muž raspravljaju o utakmici, a mama,Rina, Lisa i Džesi o novom butiku koji se otvorio u gradu, ja razmišljam o tome koliko sam zapravo sretna osoba.
Moja obitelj je zdrava. Imam najbolje prijateljice koje bi sve učinile za mene, kao i ja za njih. A, kroz par mjeseci, udat ću se za najdivniju osobu koju poznajem, mog Victora. Možete primjetiti kako već dodajem tu prisvoju zamjenicu 'moj' kraj njegovog imena. On tvrdi da je to uvijek i bio i da će tako biti zauvijek. Obećao mi je vječnost.
Nasmijem se na svoje misli i poljubim ga u obraz. Njegov mali osmijeh u kutu usana odmah me raznježi.
"Volim te, malena Ly.",šapnuo je na moje uho i poljubio me kratko u obraz.
"I ja tebe volim, Victore.",rekla sam i nasmijala se tiho.
Nasmijala sam se za prošlost, za sadašnjost i budućnost. Uvjerena sam da nas čeka još puno uspona i padova, jer takav je život, ali isto tako znam da ćemo sve to prevazići zajedno. Sa dobrim ljudima oko sebe, teški trenutci postaju manje teški. Čini se da sam ja izabrala prave ljude i napokon živim svoju malu bajku. Ovo je sve što sam ikada mogla poželjeti od života. Šta nam više treba od malo ljubavi i sreće?!Kraj....
L.
YOU ARE READING
Obećavam ti vječnost
Romance"Trebalo mi je tako mnogo da ga prebolim. Toliko isplakanih suza i pogaženih riječi da bi se on sada samo tako vratio?! Neće moći Victore, jer ja više nisam mala naivna djevojčica iz srednje. Pred tobom će se naći stabilna žena svjesna svojih riječi...