NJ - Ładne... Ale chyba nie koreańskie?
- Jeste-...
Jin - jest pół polką i pół koreanką
SG - Jin czy to było pytanie do ciebie?
- Tak jak Jin powiedział jestem pół polką, pół koreanką.
JK - A ile masz lat?
- 21
NJ - To jesteśmy w podobnym wieku.
Tae - Czemu błąkałaś się po lesie?
...
NJ - Jeśli nie chcesz odpowiadać to nie, nie zmuszamy.
- Ja... Wolę nie opowiadać...
NJ - Rozumiem, nic na siłę.
- A tak w ogóle to, która godzina?
HS - 4:32 a co?
- Boże jak wcześnie?!
JK - Jeśli jesteś śpiąca to idź się połóż do tego pokoju co się obudziłaś. To mój pokój.
- A ty gdzie będziesz spać?
JK - U któregoś z chłopaków. Nie martw się, dam sobię radę ;)
- No, dobrze to idę się położyć...
HS - Miłych snów :)
- Ee dzięki...Poszłaś na górę i położyłaś się spać.
Skip time...
Obudziłaś się po 10. Poszłaś do łazienki załatwić swoje potrzeby i się umyć. Potem zeszłaś na dół. W salonie był Suga, który robił coś na telefonie. Gdy Cię zauważył odłożył telefon i...
SG - Hej Y/N, wyspałaś się?
- Hej, tak. W miarę tak...
SG - Dlaczego w miarę?
- Wiesz nowe miejsce... Inne łóżko. A ty wyspałeś się?
SG - Ee T-Tak... Jesteś głodna? Jeśli tak, to w lodówce masz kanapki.
- Dzięki...Poszłaś do kuchni, wyjełaś kanapki z lodówki i zaczęłaś je jeść. Jak skończyłaś jeść do kuchni wszedł Taehyung.
Tae - O hejka, jak się spało?
- D-Dobrze, dzięki.
Tae - Wszystko dobrze? Jakaś taka blada jesteś?
- Ja... Nie... No co ty... Pójdę już...
Tae - Ale- ...Wyszłaś z kuchni i szybkim krokiem udałaś się do pokoju.
Pov: Tae
Gdy Y/N wyszła z kuchni, zacząłęm się zastanawiać dlaczego tak uciekła. Po chwili namysłu wziąłem sobie jogurt z lodówki i poszedłem do salonu, w którym był Suga, który robił coś na telefonie.
Tae - Siema
SG - Hej
Tae - Co się stało Y/N?
SG - O czym mó-... CO TY MASZ NA TWARZY!?!?!
Tae - ?
SG - Widziałeś się w lustrze.Suga włączył aparta w telefonie i włączył przednią kamerkę podając mi telefon.
Tae - O K**WA!! To już wiem czemu Y/N uciekła.
SG - Co to jest?
Tae - Zaschnięta krew... Byłem na granicy i zauważyłem wroga no i się z nim pobiłem. Oczywiście wygrałem ale zrobił mi pare ran. Myślałem, że wszystko umyłem.
SG - Idiota... Lepiej, żeby Namjoon o tym nie wiedział. Jestem ciekaw jak to Y/N wytłumaczysz.
Tae - Powiem, że naprawiałem rower i się w rękę skaleczyłem i przejechałem ręką po twarzy.
SG - Powodzenia...Suga wstał z kanapy i pokierował się do swojego pokoju. Ja natomiast poszedłem do łazienki zmyć krew a potem do Y/N.
Skip time...
Byłem przed pokojem Y/N i układałem sobie co mam powiedzieć. W końcu zapukałem i wszedłem.
Tae - Y/N chciał-... CO JEST?!
W pokoju nie było Y/N, za to okno było otwarte. Podszedłem do okna i wyjrzałem przez nie. Z okna zwisało prześcieradło.Tae - Uciekła... ONA ZWIAŁA!!!
Wybiegłem z pokoju i zaczołem się drzeć.
Tae - Y/N UCIEKŁA!!
Po chwili chłopaki zaczeli wychodzić z pokoi. Widziałem minę Namjoona jak wyszedł z pokoju, był wściekły.
NJ - Mieliście jej pilnować! Kiedy wyszła?!
Tae - Nie wiem...
NJ - JAK TO NIE WIESZ!! Ruszać dupy idziemy jej szukać!Cdn.
___________________________________________
CZYTASZ
Po Co Żyć? || Jungkook ✓
Hayran KurguMa za sobą trudną przeszłość, jej rodzina się rozpadła a ona nie miała po co żyć. Próbuje się zabić ale nie wychodzi bo ktoś ją ratuje. Czy osoba, która ją uratuje jest w pełni normalna? Co jeśli okaże się potworem? Zapraszam do czytania... || BTS...