10. fejezet

1.8K 110 0
                                    

-Finom.-mosolyogtam teli szájjal Harryre.
-Ezt örömmel hallom.-megnyalta ajkait.
Vágtam egy szeletet a palacsintából, majd a szájához emeltem villámat.
-Nyisd ki.-nevettem el magam.
Rekedtesen felnevetett majd kinyitotta száját, én pedig belenyomtam az apró falatot.
-Mmm.-mélyen hümmögött.
Lenyelte az ételt, majd megtörölte száját. Fejemet felkaptam a csengő hallatára, majd odaszaladtam és ügyetlenül próbáltam kinyitni az ajtót.
-Szia apa.-mosolyogtam az előttem ácsorgó férfira.
-Minden rendben volt?-egy puszit nyomott a fejem búbjára.
-Igen.-szám ismét mosolyra görbült.
Lelépkedett Harry a lépcsőn, majd ő is üdvözölte apát.
-Joe.-ráztak kezet.
-Styles.-ütögette meg Harry vállát apa.
Feltűnt, hogy gyakran üdvözlik így egymást. Biztos szokásuk.
-Akkor azt hiszem én most megyek.-intett Harry a kezével.
Számat lebiggyesztve bólintottam egyet, majd kikísértem a zöldszeműt.
Ami azt illeti, tényleg nem akartam hogy elmenjen, szeretek vele lenni.
Odahajolt arcomhoz, majd egy gyengéd puszit nyomott az arcomra.
-Nemsokára találkozunk.-mosolygott pimaszul, gödröcskéi látszottak.
Leballagott fekete autójához, cuccait hanyagul ledobta a hátsóülésre, majd elhajtott a ház elől.
Becsuktam az ajtót, majd mikor megfordultam, a vigyorgó apámmal találtam szembe magam.
-Ti aztán összemelegedtetek.-kacsintgatott. De lehet hogy csak simán szemrángása volt.
-A-apa.Harryvel csak barátok vagyunk.-az arcom lángolt.
-Hogyne.-nevetett.
Kikerültem őt, majd elindultam az emeletre.
-Beth.-szólt utánam.
-Igen?-megfordultam.
-Csak..Vigyázz vele.-vakargatta a nyakát bizonytalanul.
Kérdőn néztem rá, nem igazán tudtam, hogy mire gondol. Najó, pontosan tudtam mire gondol.
Vagyis inkább kire.
-Harrynek két oldala van.-sóhajtott.
Megtorpantam a szavak hallatára, majd türelmetlenül vártam, hogy folytassa.
-Te a jobbik felét ismered-tartott egy kis szünetet-És van a másik Harry, aki veszélyes.
Rengeteg kérdés támadt fel hirtelen bennem. Egy másik Harry? Az a másik Harry az volt, amikor bunyózott abban a sikátorban? Veszélyes? Harry veszélyes?
Lenyeltem a torkomban lévő gombócot majd beszédre nyitottam számat, de be is csuktam. Talán van egy másik oldala, de amikor őt nézem, csak a jót látom benne.
De a látszat néha csal. Szótlanul ácsorogtam egy helyben, megszeppenve. Lassan megfordult, majd a nappaliba sietett. Valami régi poros újságot vett a kezébe, és a kezembe nyomta. Homlok ráncolva vettem egy mély lélegzetet, majd felolvastam a nagy, sötét betűkkel írott mondatot a papír tetején.
"Ismét kórházba jutatta ellenfelét"
Fogalmam sem volt miért adta oda ezt a lapot, amíg el nem olvastam a következő nevet, ami ismét fekete nagybetűkkel volt nyomtatva. Harry Styles.
-E-ez mi?-remegett a hangom.
-Nem mesélte?
Lassan megráztam a fejem, majd ismét ráemeltem tekintetem.
-Sok ilyen dolgot művelt Harry, de mindegyik között ez volt a legsúlyosabb.-arca hideg volt.
-M-mi történt?-dadogtam.
-A srác két hétig volt utána kómában.
-Úristen.-hangom elcsuklott.
És ekkor jutott el tényleg tudomásomig, hogy Harry valóban veszélyes. Nagyon veszélyes.
-E-ez igaz?-rémülten kérdeztem.
-Igen.-válaszolt.
Most először éreztem valami újat Harry iránt. Félelmet.

+

Sziasztok!
Bocsánatot szeretnék kérni, hogy ilyen későn jött az új rész.
Viszont, elkezdtem írni egy új könyvet, amit meg is találhattok a könyveim között. A neve "Hard" és Luke Hemmings féle fanfiction.
Olvassátok el azt is, én nagyon szeretem írni.
Köszönöm a kitartást x

Night Changes - H.S.Where stories live. Discover now